Paljonko pyytäisin näistä vaunuista?*kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras

Teutonia Funit, ostettu 4.1-10, käsittääkseni ovat vielä -09 mallia.

Mukana Eisbärchenin beige lämpöpussi ja rattaiden värinen hoitolaukku. Lisäksi sadesuoja ja hyönteisverkko.

Myyn ne jo nyt, koska lapsi onkin isokokoinen, ja täytyy hankkia jotkut Brion tukevat rattaat, Raceja olen harkinnut, tai Ponyja, käsittääkseni molemmissa painoraja on 20 kg. Noissa on 15 kg, ja tuo kohta 1v. 7 kk poika on jo hyvin lähellä sitä, rattaat eivät ole enää tukevat.

Paljonko pyytäisin? Kysyn siksi että minulla on taipumus myydä ihan kaikki aina ihan liian halvalla. :ashamed: Haluaisin myydä nuo hinnalla joka ei ole liian halpa eikä kallis, vaan sopiva. =)

Lisään vielä että rattaat lisävarusteineen maksoivat yhteensä 680 e, vaikka sillähän ei kyllä periaatteessa varmaan mitään merkitystä ole.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laitatko huutikseen vai myytkö kiinteällä hinnalla? Noin uusista voisi varmaan hyvinkin saada ainakin puolet siitä mitä olet itse maksanut. Huutiksessa enemmänkin jos porukka innostuu huutaan.

[QUOTE="miuu";22593066]käy tekemässä vertailuja huutiksessa. ja jos et siellä myy, niin pikkusen halvemmalla todennäköisesti joudut myymään esim. kirppiksellä.[/QUOTE]

Joo täytyykin käydä. En varmaankaan meinaa huutiksessa tai kirppiksellä myydä, tykkään enemmän Keltaisesta pörssistä, siellä olen eniten sekä ostanut että myynyt.

[QUOTE="TTTT";22593072]Laitatko huutikseen vai myytkö kiinteällä hinnalla? Noin uusista voisi varmaan hyvinkin saada ainakin puolet siitä mitä olet itse maksanut. Huutiksessa enemmänkin jos porukka innostuu huutaan.[/QUOTE]

Totta, huutiksessa saisin varmaankin ainakin hyvän hinnan. Täytyisi ehkä sitä kokeilla. Mulla ei ole siellä kuin 8 palautetta kun en ole siellä kauheasti kauppaa tehnyt, mutta onneksi positiivisia kaikki.

[QUOTE="hei";22593131]Mä maksoin 300 e kun ostin kesällä Teutonia Funit vuosimallia 2008. Eli noin uusista maksaisin ainakin 400 e![/QUOTE]

Ok!! Tosiaan mulla on taipumus myydä kaikki liian halvalla. : /

Tai no ehken minä lämpöpussia myy, sehän menisi varmaankin noiden Racejenkin kanssa vielä, kyllä lapsi siihen vielä just ja just mahtuu. Täytyy vaan sitten ostaa rattaat joiden väsriin beige pussi sopii, mustiin ei minusta, heh, olen aika tarkka tällaisista. Musta-ruskeisiin sopisi paremmin. :)

Jos lapsesi nukkuu vielä rattaissa, niin ota huomioon, ettei Brio Raceja saa makuuasentoon. Niissä on ainoastaan lepoasento. Kyllä meidän taapero nukkui satunnaisesti niissäkin, mut jos päivittäin on tarkoitus nukuttaa ulkona rattaissa, niin sitten nuo ei ehkä ole parhaat mahdolliset. Muuten kyllä oli tosi hyvät rattaat

[QUOTE="vieras";22593227]Jos lapsesi nukkuu vielä rattaissa, niin ota huomioon, ettei Brio Raceja saa makuuasentoon. Niissä on ainoastaan lepoasento. Kyllä meidän taapero nukkui satunnaisesti niissäkin, mut jos päivittäin on tarkoitus nukuttaa ulkona rattaissa, niin sitten nuo ei ehkä ole parhaat mahdolliset. Muuten kyllä oli tosi hyvät rattaat[/QUOTE]

Vuoden 2011 mallissa on paranneltu makuuasento.

Vaunuaitan kauppa

Lapsi ei nuku päivittäin rattaissa, vaan sisällä yleensä. Joskus saattaa torkahtaa rattaissa kauppareissulla, eli nuo käynevät, varsinkin jos makuuasentoa on paranneltu aikaisemmasta.=)

Miksi et osta Brio spin rattaita joissa kääntyvät etupyörät?! Muuten ajavat saman asian kuin Racet. Naurattaa nähdä enää nykyään niitä viitseliäitä jotka eivät halua kääntyviä etupyöriä vaan nostavat ne kaupassa kattoon.

Miksi et osta Brio spin rattaita joissa kääntyvät etupyörät?! Muuten ajavat saman asian kuin Racet. Naurattaa nähdä enää nykyään niitä viitseliäitä jotka eivät halua kääntyviä etupyöriä vaan nostavat ne kaupassa kattoon.

Siksi että noilla olisi tarkoitus ulkoilla säällä kuin säällä. Meillä on kääntyvillä etupyörillä varustetut matkikset ihan kauppareissuja varten, ja useinmiten kyllä nykyään lapsi istuu kauppareissuilla kärryissä, joko autokärryissä tai tavallisissa tai työntää omia pikkukärryjä.

Yhteistyössä