Kirppisketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tyttö";22595103]nasu pikkupehmo 0,10s
pikkuinen keraaminen joulukori 0.10s
hello kitty uudet korvikset 1.99
joululiina 3e[/QUOTE]

No ei ollut hinnalla pilattuja. Aika hassu kirppishinta tuo 1.99€ :D

puinen nuppipalapeli 1€(mukana oli kello, eli puiset viisarit)
fem myror velourhousut, uudet 1€

Paras oli järkyttävän iso pussi megablockseja, 2,5€! Pussissa oli siis pienen lelulaatikon verran blockseja....

kaupassa on alessa vielä se vauvanukke baby alive mutta mietin vielä sen ostoa,kirppiksilta kun sitä ei halvalla saa. kyllä meilläpäin on juu joskus hassut hinnat,esim.samassa pöydässä oli vauvan potkarit hintaan 69 snt...=)

Uudet housut eurolla...ei paha :D

Ja onnea megablock-löydöstä...anoppi osti laaikollisen hintaan 20€, joten todella edukkaasti sait. Ilmeisesti joku vaan halusi päästä eroon :)

Tällaisen ostin pojille, 9€ maksoi.
fisher-price-little-people-amazing-circus.jpg

Paitsi tuo norsu siitä puuttuu. Lisäksi ostin little people mekaanikkoukkelin (taimikälie) 0,20€
Esikoiselle ruskea uudenveroinen toppatakki 2€.

[QUOTE="tyttö";22595142]kaupassa on alessa vielä se vauvanukke baby alive mutta mietin vielä sen ostoa,kirppiksilta kun sitä ei halvalla saa. kyllä meilläpäin on juu joskus hassut hinnat,esim.samassa pöydässä oli vauvan potkarit hintaan 69 snt...=)[/QUOTE]

Jospa myyjä on joku psykologi, joka tietää että ostajan mielestä 0,69 on parempi, kuin 0,70 :D

hienoja löytöjä sulla! harmi, kun asut ihan muualla, kun esikoisen seuraava vaatekoko on tuo mitä olet jakamassa eteenpäin. Toisaalta, me emme varmasti ole ihan niin puutteessakaan, että jospa sen joku enempi tarvitseva sit saa.

mä en ole päässyt kirppikselle varmaan kuukauteen ja tuskin tässä ennen joulua edes ehdin.

Tosin ajattelin jossain kohtaa viedä itse myyntiin tavaraa. Kannattaakohan viedä nyt ennen joulua vai vasta tammi-helmikuussa. silloin taas on alennusmyynnit päällä... hm..

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22595164:
Tällaisen ostin pojille, 9€ maksoi.
fisher-price-little-people-amazing-circus.jpg

Paitsi tuo norsu siitä puuttuu. Lisäksi ostin little people mekaanikkoukkelin (taimikälie) 0,20€
Esikoiselle ruskea uudenveroinen toppatakki 2€.

:O:O:O:O Siis mikä toi on...mä en oo tuommoseen ikinä törmännyt. IHANA! Ja vieläpä mielestäni varsin hyvään hintaan. Onnea löydöstä! :)

hienoja löytöjä sulla! harmi, kun asut ihan muualla, kun esikoisen seuraava vaatekoko on tuo mitä olet jakamassa eteenpäin. Toisaalta, me emme varmasti ole ihan niin puutteessakaan, että jospa sen joku enempi tarvitseva sit saa.

mä en ole päässyt kirppikselle varmaan kuukauteen ja tuskin tässä ennen joulua edes ehdin.

Tosin ajattelin jossain kohtaa viedä itse myyntiin tavaraa. Kannattaakohan viedä nyt ennen joulua vai vasta tammi-helmikuussa. silloin taas on alennusmyynnit päällä... hm..

Kiitos :)

Eiköhän noille ottaja löydy Turun seudulta ja jos ei löydy niin vien sitten ne tosiaan sinne Joulupataan :)

Mä olen pähkäillyt tekeväni seuraavat myynnit vasta helmikuussa. Ehkä. Riippuu kauanko jaksan katsoa tuota kirppislootaa jossa on myyntiin joutavat vaatteet :D

:O:O:O:O Siis mikä toi on...mä en oo tuommoseen ikinä törmännyt. IHANA! Ja vieläpä mielestäni varsin hyvään hintaan. Onnea löydöstä! :)

Sirkus se taitaa olla. Hiplasin sitä tovin ja päätin jättää sen ostamatta (meillä noita leluja on aika paljon ja tällä hetkellä yritän epätoivoisesti päästä ylimääräisistä eroon). Olin jo kassalle menossa, kun lähdin kuitenkin sitä hakemaan. :ashamed:Pojille laitan sen joululahjaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22595303:
Sirkus se taitaa olla. Hiplasin sitä tovin ja päätin jättää sen ostamatta (meillä noita leluja on aika paljon ja tällä hetkellä yritän epätoivoisesti päästä ylimääräisistä eroon). Olin jo kassalle menossa, kun lähdin kuitenkin sitä hakemaan. :ashamed:Pojille laitan sen joululahjaksi.

Koitat päästä eroon...hmmm...et sä sattuis asuun täälläpäin? Mä tiedän yhden tutun, joka tykkää noista ja ostelee niitä lapsilleen :whistle: :D

Yhteistyössä