Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
nuutajärven kynttilänjalka/munakuppi 1,5
Aladinin maljakko 8
Nyt pitää myöntää että mennään sellaiselle osa-alueelle, josta mä en ymmärrä mitäänNuutajärven olen joskus kuullut, mutta siinä se
![]()
hih, kerään vanhempää kotimaista lasia![]()
inoja löytöjä olit tehnyt, Reimatscci etenkin ja siinä oli hinta kohdallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22595164:Tällaisen ostin pojille, 9 maksoi.
![]()
Paitsi tuo norsu siitä puuttuu. Lisäksi ostin little people mekaanikkoukkelin (taimikälie) 0,20
Esikoiselle ruskea uudenveroinen toppatakki 2.
Uudet housut eurolla...ei paha
Ja onnea megablock-löydöstä...anoppi osti laaikollisen hintaan 20, joten todella edukkaasti sait. Ilmeisesti joku vaan halusi päästä eroon![]()
hienoja löytöjä sulla! harmi, kun asut ihan muualla, kun esikoisen seuraava vaatekoko on tuo mitä olet jakamassa eteenpäin. Toisaalta, me emme varmasti ole ihan niin puutteessakaan, että jospa sen joku enempi tarvitseva sit saa.
mä en ole päässyt kirppikselle varmaan kuukauteen ja tuskin tässä ennen joulua edes ehdin.
Tosin ajattelin jossain kohtaa viedä itse myyntiin tavaraa. Kannattaakohan viedä nyt ennen joulua vai vasta tammi-helmikuussa. silloin taas on alennusmyynnit päällä... hm..
:O:O:O:O Siis mikä toi on...mä en oo tuommoseen ikinä törmännyt. IHANA! Ja vieläpä mielestäni varsin hyvään hintaan. Onnea löydöstä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22595303:Sirkus se taitaa olla. Hiplasin sitä tovin ja päätin jättää sen ostamatta (meillä noita leluja on aika paljon ja tällä hetkellä yritän epätoivoisesti päästä ylimääräisistä eroon). Olin jo kassalle menossa, kun lähdin kuitenkin sitä hakemaan. :ashamedojille laitan sen joululahjaksi.
ti-ti nalle puinen palapeli 20palaa 2e
2 trikoopaitaa 104cm 2e
collegehousut 100cm 0,20e