Sain juuri mieheltäni kamalat haukut!(mitä sinä oisit tehnyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyy

Vieras
Mitä oisit tehny tilanteessani
Mies oli juhlimassa ja tuli juuri kotiin.Meillä lapset siis kotona(pieniä että isoja)
Mies olisi halunut tuoda kaverinsa meille parille lasilliselle koska kaveri oli tarjonnut miehelleni alku illan.
no tämä kaveri oli aika kännissä ja pää veressä (oli tapellut)
sanoin että ei tänään kun lapset on kotona et ensi kerralla vaikka.Se kaveri oli aika hurjan näköinen oli saanut turpiinsa.
Mies veti kamalat kilarit olen kiittämätön paska ämmä.

Anna haukkua.. en ois päästäny minäkään!! Sano miehelles et menee nukkumaan.. elä lähde koentoimaan asiaa mitenkään, humalaisen kans siitä ei hyvää seuraa!!

No en tasan ois päästänyt sisälle! Mä olisin saanut raivarit jo pelkästään siitä, että mulle ehdotetaan jotain noin idioottimaista.

Meillä on yhden annoksen sääntö. Jos on otettu enemmän, ei meille ole tulemista. Toki mies sa kotiinsa tulla, mutta painuu sitten suoraan makkariin nukkumaan.

Miten usein miehes tuo tuon kuntoisia kavereita kotiin?
Olisin itse haukkunut miestä k...pääksi kun ei mieti tässä tilanteessa lapsia...
En haluaisi itsekään että omat lapset näkisi verisiä känniläisiä...

[QUOTE="huh huh";22596037]Olisin sanonut miehelleni että ei todellakaan käy ja kohta alkaa jonkun muunkin kulmat tummua jos ei mene perille:)[/QUOTE]

Niin kerta! Ukot kuriin.

[QUOTE="vieras";22596085]Pitäisikö vielä olla miehen kavereille joku shoittajaa!? Menköön sairaalaan paikattavaksi...[/QUOTE]
No kysymys oli mitä minä olisin tehnyt. Jos tyttöystävä toisi mukanaan kaverinsa joka on saanut kuonoon, ei tulisi pieneen mieleenkään heittää sitä ulos. Kyllä se nimenomaan pitäisi paikata tai viedä sinne sairaalaan.

Miltä itsestänne tuntuisi tuon kaverin paikalla? Ensin saatte turpaan ja sitten ystävänne mies kieltää tulemasta sisään?

No kysymys oli mitä minä olisin tehnyt. Jos tyttöystävä toisi mukanaan kaverinsa joka on saanut kuonoon, ei tulisi pieneen mieleenkään heittää sitä ulos. Kyllä se nimenomaan pitäisi paikata tai viedä sinne sairaalaan.

Miltä itsestänne tuntuisi tuon kaverin paikalla? Ensin saatte turpaan ja sitten ystävänne mies kieltää tulemasta sisään?

Eiiks kyse ollut siitä, että ap:n mies olisi tuonut kaverinsa heille juomaan lisää eikä suinkaan haavojaan nuolemaan...

Mitä oisit tehny tilanteessani
Mies oli juhlimassa ja tuli juuri kotiin.Meillä lapset siis kotona(pieniä että isoja)
Mies olisi halunut tuoda kaverinsa meille parille lasilliselle koska kaveri oli tarjonnut miehelleni alku illan.
no tämä kaveri oli aika kännissä ja pää veressä (oli tapellut)
sanoin että ei tänään kun lapset on kotona et ensi kerralla vaikka.Se kaveri oli aika hurjan näköinen oli saanut turpiinsa.
Mies veti kamalat kilarit olen kiittämätön paska ämmä.

Äijä on itse paska ja menettänyt suhteellisuuden tajunsa kännissä.
Veriset känniääliöt eivät tule kylään säikyttämään lapsia ja sotkemaan paikkoja.

Mies se vaan jatkaa sättimistä.Tuumas lapsillekkin että äitinne on julma ja kylmä ihminen.

Ja tätä en hyväksyis. Siis että vanhemmista toinen haukkuu toista lapsille. Ukko sivummalle ja erittäin vakava keskustelu. Lapsiparat tiä kenen puolelle asettua jos vanhemmat riitelee ja haukkuu toisiaan ja jos vain toinen haukkuu, ne yleensä asettuu tietämättömyyttään haukkujan tai haukuttavan puolelle. Ei näin.

Mies se vaan jatkaa sättimistä.Tuumas lapsillekkin että äitinne on julma ja kylmä ihminen.

Iskällä taitaa olla jo nukkuma-aika käsillä, sen verran kränäseltä kuullostaa..

Mieheni kaveri kaatui aikoinaan vaihdepyörällä jäätikölle kasvoilleen ollessaan siirtymässä kotibileistä ravintolaan. Kaatuminen tapahtui lähellä kotiamme, sen sijaan että pojat olisivat piipahtaneet meille jatkoille. Mieheni soitti taksin ja vei kaverinsa päivystykseen paikattavaksi, muu seurue jatkoi ravintolaan.

[QUOTE="vieras";22596347]Iskällä taitaa olla jo nukkuma-aika käsillä, sen verran kränäseltä kuullostaa..

Mieheni kaveri kaatui aikoinaan vaihdepyörällä jäätikölle kasvoilleen ollessaan siirtymässä kotibileistä ravintolaan. Kaatuminen tapahtui lähellä kotiamme, sen sijaan että pojat olisivat piipahtaneet meille jatkoille. Mieheni soitti taksin ja vei kaverinsa päivystykseen paikattavaksi, muu seurue jatkoi ravintolaan.[/QUOTE]

Oliskin.Keksi pitää sellaista mökää että yksikään ei nuku.Iskä on kuulema nyt paras äiti on tyhmä tuota se jauhaa.
vanhin(teini iässä) oli kyllä kiivaasti eri mieltä ja hyvä ettei mies käyny kiinni :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap n vitutus käyrä nousee;22596607:
Oliskin.Keksi pitää sellaista mökää että yksikään ei nuku.Iskä on kuulema nyt paras äiti on tyhmä tuota se jauhaa.
vanhin(teini iässä) oli kyllä kiivaasti eri mieltä ja hyvä ettei mies käyny kiinni :(

Mies käymässä lapseen käsiksi? Et ajatellu pihalle heittää? ja ei en tarkoittanut lasta, vaan miestäsi!

En olis päästänyt minäkään. Ja jos mies ois alkanut asiasta öykkäröimään niin vaihtoehtoja ois ollu tasan kaks..nukkumaan päänsä selväksi tai painua muualle jatkamaan öykkäröimistä.

Yhteistyössä