Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä ostin pari ponia, muttei ole tullu kuvattua niitä vielähintaa 3 ja siinä oli pari hevosta mukana jotka meinasin pistää tuunauksen, kohdan selvittelen miten semmonen tapahtuu
Jahas, joulukuu alkoi ja Chef pääsi taas kirpparilleOletko jo käyny siellä Raisiossa muualla kuin keskustan kirpparilla?
Kaksi kultaista kuusen muotoista kynttilää 0.50e,metallinen kynttiläteline jossa 3 geelikynttilää(on aika kivan näköinen ja mene pukinkonttiin), cd teline lahjaksi 1.50e, koristeellinen ja liittyy saajan harrastukseen.... 0.50e hienoja glitteri leikki tatuointeja lapsille liuskallinenKaikki uusia, vähän köyhäksi jäi saalis mutta ihan tyytyväinen olen
![]()
Koitat päästä eroon...hmmm...et sä sattuis asuun täälläpäin? Mä tiedän yhden tutun, joka tykkää noista ja ostelee niitä lapsilleen![]()
![]()
Ihan ehdottomasti vaadin saada tuosta tuunauksesta lisäinfoa myöhemmin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22596129:Ei ihan asuta siellä teilläpäin. Mä tosin oon kerran käynyt Turussa kirppiskierroksella ja haluaisin lähteä toisenkin kerran. Ajomatkaa vaan kertyy jonkin verran.
Tarvitsisin pikkaisen apua hinnoitteluun. Paljonko bodeille ja potkareill laittas hintaa.Niin ja hyväkuntoiset toppahaalarit ym.
Sovitaan niin, kohdan vähän ymmärtäsin mitä niille vois tehdä kun my littleja näkyyvät tuunaavan enemmänkin mutta entäs tuommoset huonokuntoset muovikonit et mitähän niille vois tehdä![]()