Kirppisketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaksi kultaista kuusen muotoista kynttilää 0.50e,metallinen kynttiläteline jossa 3 geelikynttilää(on aika kivan näköinen ja mene pukinkonttiin), cd teline lahjaksi 1.50e, koristeellinen ja liittyy saajan harrastukseen.... 0.50e hienoja glitteri leikki tatuointeja lapsille liuskallinen :) Kaikki uusia, vähän köyhäksi jäi saalis mutta ihan tyytyväinen olen :)

Kaksi kultaista kuusen muotoista kynttilää 0.50e,metallinen kynttiläteline jossa 3 geelikynttilää(on aika kivan näköinen ja mene pukinkonttiin), cd teline lahjaksi 1.50e, koristeellinen ja liittyy saajan harrastukseen.... 0.50e hienoja glitteri leikki tatuointeja lapsille liuskallinen :) Kaikki uusia, vähän köyhäksi jäi saalis mutta ihan tyytyväinen olen :)

No onhan tuossa jo jos vaikka ja mitä :D

Espritin farkut koko 86, 3e
S.Oliver t-paita 0.50e
BabyLegsit 3e
Baby Havaianas sandaalit koko 23, 1e (tää oli mun lemppari löytö :D )

Sitten olis ollut todella hyväkuntoiset mustat Kavatin kengät hintaan 7e, mutta jätin ostamatta. :snotty:

[QUOTE="vieras";22596050]Espritin farkut koko 86, 3e
S.Oliver t-paita 0.50e
BabyLegsit 3e
Baby Havaianas sandaalit koko 23, 1e (tää oli mun lemppari löytö :D )

Sitten olis ollut todella hyväkuntoiset mustat Kavatin kengät hintaan 7e, mutta jätin ostamatta. :snotty:[/QUOTE]

Nuo sandaalit oli varmaan söpöt :)

Tarvitsisin pikkaisen apua hinnoitteluun. Paljonko bodeille ja potkareill laittas hintaa.Niin ja hyväkuntoiset toppahaalarit ym.

Bodyt ihan merkistä, kunnosta ja väristä (uusretroista saa enempi) riipuen 0,50-3€. Toki jos sitten on joku Meandin tms. body niin 5€ on ok.
Potkarit olen tainnut myydä 1-2 eurolla.

Toppahaalaritkin ihan riippuu merkistä, koosta ja kunnosta. Haalarista riippuen 3-25€.

Yhteistyössä