Persujen kannatus nousee kohisten. Taas uusi ennätys: 15.4% :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja persut 15.4%
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="outis";22596551]:laugh:

Ai että ei voi huonommin mennä? No, kohtahan se nähdään, kun kansa saa mitä tilaa. :D[/QUOTE]
Juuh. Jos pitää Suomen yhteiskuntamallia ja yleistä asioiden tilaa huonoimpina mahdollisina, on ehkä hivenen vieraantunut todellisuudesta.

Juuh. Jos pitää Suomen yhteiskuntamallia ja yleistä asioiden tilaa huonoimpina mahdollisina, on ehkä hivenen vieraantunut todellisuudesta.

Katsohan sinäkin tuo laittamani Goodbye Sweden ja auo typerää kitaasi vasta sen jälkeen.

Suomen asiat ovat menossa niin saatanallisen (kirjaimellisesti ja sanan VARSINAISESSA merkityksessä) huonoiksi (jos ja kun me Ruotsia seurataan), että hyvin pian Suomen asioiden tila on huonoin mahdollinen jos ei suunta muutu.

Sinä ja kaltaisesi olette lyhytnäköisiä. Ette näe tätä hetkeä ja omaa napaa pitemmälle vaikka koko Eurooppa jo tarjoaa esimerkkejä siitä mikä on Suomenkin tulevaisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22596839:
No nykymenolla Suomi on matkalla sinne millä tiellä Ruotsi on jo meitä valovuoden edellä, nimittäin kohti islamilaista sharia-helvettiä Sasin rummuttamassa tahdissa Astrid joukkojen johdossa.

Kuka osaa englantia niin tässä teille hyvä Pat Condellin video: Hyvästi Ruotsi!

YouTube - Goodbye Sweden

...linkki vielä.

Hyviä ehdokkaita tosiaan tarvittaisiin lisää. Se, miten Suomi muuttuisi Perussuomalaisten ollessa valtapuolue, olisi esim. että ns. elintasopakolaisuus vähenisi, maahanmuuttajien tuet laskettaisiin samalla tasolle kuin suomalaisilla, enää ei tuettaisi järjettömillä summilla tuhlaajavaltioita, rangaistuksia raiskauksista ja väkivaltarikoksista kiristettäisiin, perinteisiä arvoja kunnioitettaisiin ja ahkeruutta ja työntekoa tuettaisiin, tuloloukut poistettaisiin, Venäläisille ei kumarrettaisi vaan pyllistettäisiin. Siinä muutamia.

Oletko oikeasti vakuuttunut, että Suomi muuttuisi näin? Ehkä joillekkin on pakko sanoa vielä kerran se ääneen, että "politiikka on pelaamista ja Persut tunkee itteään läpi sieltä mistä aita on matalin". Muihin noista luettelemistasi en viitsi ottaa kantaa kuin, tuhlaajavaltioiden tukeminen ja veli venäläiselle kumartaminen.

Ilmeisesti et ymmärrä lainkaan ETA:n merkitystä Suomelle ja vielä vähemmän Venäjän. Eristäydytään vaan ja ihmetellään sitten miksi BKT:n kasvu, joka jo nyt on vaakalaudalla, ei olekkaan toivotun mukainen ja kukaan ei auta. Hyväksymällä faktan, että me ollaan pieni ja piskuinen kansa maailman reunalla pienilla tuotantomahdollisuuksilla, saattaisi herättää fundamentaalisen Persunkin ajatuksissa jotain.

Arkadianmäen sirkus on tämän kansan peilikuva. Onneksi olen ns. maailmankansalainen ja valitsen itse "herrani".

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22596901:
Sitäpaitsi, pitääkö asioiden OLLA jo HUONOIMMAT MAHDOLLISET, ennenkuin ihmisten on sallittua haluta muutosta asioihin?
Ei. On silti todellisuudesta vieraantunutta väittää Suomessa asioiden olevan huonoimmalla mahdollisella mallilla.

Oletko oikeasti vakuuttunut, että Suomi muuttuisi näin? Ehkä joillekkin on pakko sanoa vielä kerran se ääneen, että "politiikka on pelaamista ja Persut tunkee itteään läpi sieltä mistä aita on matalin"...

Arkadianmäen sirkus on tämän kansan peilikuva. Onneksi olen ns. maailmankansalainen ja valitsen itse "herrani".

Oletko vakuuttunut, että "PerSut tunkevat itsensä sieltä missä aita on matalin"?
Mistä tiedät? Näistä nykyisistä (Kok, SDP, Kesk, vihr ja RKP) tuo tiedetään että noin tekevät mutta PerSuilla ei ole vielä näyttöjä.

Minulle yksi tärkeimpiä asioita seuraavissa vaaleissa on se, että' maahanmuuttopolitiikkaan haluan muutoksen. PerSut ovat ainoat jotka sen muutoksen ainakin edes etukäteen lupaavat.

Joten äänestän PerSuja.

Ja kyllä se sinunkin isäntäsi maailmanlaajuisessa kalifaatissa on se pääAjatollah, kuka se sitten mahtaakaan silloin olla.

Kannatus on korkealla Soinin vuoksi. Mutta kun vaaleissa Soinia voi äänestää vain yhdessä vaalipiirissä. Useimmissa vaalipiireissä persuilla ei ole hyviä ehdokkaita. Tämä tulee laskemaan heidän suosiota vaaleissa. Gallupit vääristää tämän vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22596937:
Väitän että ne asiat ovat MENOSSA kohti maanpäällistä muslimihelvettiä. Ei ole ihan päätepysäkkiä saavutettu vielä, matkalla ollaan.

sä oot agitaattori. Miks lietsot pelkojasi ja vihaasi. Hyväksyt skinien teot ja kokoajan hoet samoja faktojasi.
Oot sä persu lobbari??

Kannatus on korkealla Soinin vuoksi. Mutta kun vaaleissa Soinia voi äänestää vain yhdessä vaalipiirissä. Useimmissa vaalipiireissä persuilla ei ole hyviä ehdokkaita. Tämä tulee laskemaan heidän suosiota vaaleissa. Gallupit vääristää tämän vuoksi.

Minä en Soinia äänestäisi vaikka voisinkin. On siellä parempiakin joita äänestää.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22596881:
Katsohan sinäkin tuo laittamani Goodbye Sweden ja auo typerää kitaasi vasta sen jälkeen.

Suomen asiat ovat menossa niin saatanallisen (kirjaimellisesti ja sanan VARSINAISESSA merkityksessä) huonoiksi (jos ja kun me Ruotsia seurataan), että hyvin pian Suomen asioiden tila on huonoin mahdollinen jos ei suunta muutu.

Sinä ja kaltaisesi olette lyhytnäköisiä. Ette näe tätä hetkeä ja omaa napaa pitemmälle vaikka koko Eurooppa jo tarjoaa esimerkkejä siitä mikä on Suomenkin tulevaisuus.

Ei vaan aivan päinvastaisesti, Persut on lyhytnäköisiä. Äärioikeisto nostaa päätään jokaisessa maassa, mutta muutos on jo tapahtunut. Nyt me vain tehdään tästä yhteiselosta sellaista, että jokainen täällä pelaa samassa joukkueessa.

Jos nyt aijot vastalauseena esittää jotain arjalaisia mahtilauseita ja rodun ylistämistä niin voit säästää itsesi siltä vaivalta. Persuissa on sellainen huonopuoli, että teille on yleensä mahdotonta esittää ajatuksia tavoitteena, että jotain voitaisiin ihan oikeasti ajatella ja kyseenalaistaa omat ajattelutavat. Vähän ku jollekkin uskonlahkon edustajalle yrittäisi jorista.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22596937:
Väitän että ne asiat ovat MENOSSA kohti maanpäällistä muslimihelvettiä. Ei ole ihan päätepysäkkiä saavutettu vielä, matkalla ollaan.
En minä sitä mieltä ollut, että sinä olisit sanonut Suomen asioiden olevan mahdollisimman huonosti. Se oli joku vieras edellisellä sivulla. Ja se siis oli todellisuudesta vieraantunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuules äiti44;22596955:
sä oot agitaattori. Miks lietsot pelkojasi ja vihaasi. Hyväksyt skinien teot ja kokoajan hoet samoja faktojasi.
Oot sä persu lobbari??

Vaikka niinkin jos sä haluat. Minua kun nämä asiat kinnostaa enemmän kuin voivotella Savanna/Milannan bannia tai miettiä valkovuodon määrää ja väriä niin mä kirjoitan mm. tästä.

Sinähän voit kaikin mokomin antaa äänesi RKP:lle tai Vihreille, kuka sua estää?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22596962:
Minä en Soinia äänestäisi vaikka voisinkin. On siellä parempiakin joita äänestää.

Paas nimiä kehiin ja mainosta. Pelottele nyt vielä vähän enemmän ja linkitä vielä linkkejäsi niin päästään fanaattiseen vireeseen.OMG

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22596972:
Vaikka niinkin jos sä haluat. Minua kun nämä asiat kinnostaa enemmän kuin voivotella Savanna/Milannan bannia tai miettiä valkovuodon määrää ja väriä niin mä kirjoitan mm. tästä.

Sinähän voit kaikin mokomin antaa äänesi RKP:lle tai Vihreille, kuka sua estää?

Eli siinä välissäkö ei ole mitään on vaan joka rkp tai vihreet?? Haloo
Mua ei kiinnosta tyyppi joka koko ajan haastaa riitaa ja on perus negatiivinen.

Paas nimiä kehiin ja mainosta. Pelottele nyt vielä vähän enemmän ja linkitä vielä linkkejäsi niin päästään fanaattiseen vireeseen.OMG

Sinäko pelkäät PerSuja ja niiden potentiaalisia äänestäjiä?

Linkit eduskuntavaaliehdokkaisiin on edellissivulla. Ja miestä aijon äänestää, ei ole Halla-aho kun häntäkin voi äänestää VAIN YHDESSÄ vaalipiirissä enkä minä voi siinä vaalipiirissä äänestää.

Eli siinä välissäkö ei ole mitään on vaan joka rkp tai vihreet?? Haloo
Mua ei kiinnosta tyyppi joka koko ajan haastaa riitaa ja on perus negatiivinen.

Ei kiinnosta? Minäkö? Siis minä en KIINNOSTA sinua?

Minä EN ole täällä alunpitäenkään siksi, että minä kiinnostaisin sinua tai ketään muutakaan. Olen täällä aikani kuluksi kuten jokainen.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22597006:
Sinäko pelkäät PerSuja ja niiden potentiaalisia äänestäjiä?

Linkit eduskuntavaaliehdokkaisiin on edellissivulla. Ja miestä aijon äänestää, ei ole Halla-aho kun häntäkin voi äänestää VAIN YHDESSÄ vaalipiirissä enkä minä voi siinä vaalipiirissä äänestää.

Mä oon kurkkua myöten täynnä rasisteja. Ainoa asia mitä pelkään on että joku pääpipi rasisti käy mun lapsien kimppuun ja mukiloi koulumatkalla.
Kaikilla on oikeus elää rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22596934:
Oletko vakuuttunut, että "PerSut tunkevat itsensä sieltä missä aita on matalin"?
Mistä tiedät? Näistä nykyisistä (Kok, SDP, Kesk, vihr ja RKP) tuo tiedetään että noin tekevät mutta PerSuilla ei ole vielä näyttöjä.

Minulle yksi tärkeimpiä asioita seuraavissa vaaleissa on se, että' maahanmuuttopolitiikkaan haluan muutoksen. PerSut ovat ainoat jotka sen muutoksen ainakin edes etukäteen lupaavat.

Joten äänestän PerSuja.

Ja kyllä se sinunkin isäntäsi maailmanlaajuisessa kalifaatissa on se pääAjatollah, kuka se sitten mahtaakaan silloin olla.

Sana oli nimenomaan "lupaus". Tuon sanan kun tuuppaa poliitikon suuhun niin se menettää viimeistään silloin täysin merkityksensä.

Muut eivät vaan ehkä ole valmiita urpoilemaan aivan samaan malliin kuin Persut. Persujen "lupaukset" on niin laajoja kysymyksiä, että on päivänselvää ettei niihin saada mitään muutosta aikaiseksi ja ottaen vielä huomioon tulevaisuuden (vallitsevan sellaisen) näkemyksen, ei muutosta voida Persujen sanojen mukaisena saada edes tapahtumaan ilman täyttä eristäytymistä.

Ajattele meidän yhteiskuntaa ja sen hallinnointirakennetta. Täällä määrää samanlaiset ihmiset kuin ne joita ne määräävät.

Jokainen tehköön omat päätelmänsä ja ainoa mitä voi pyytää on, että edes vähän käyttäisi omaa harkintaa ja yrittäisi edes vähän kyseenalaistaa omia aatteitaan. Maailma ei ole niin mustavalkoinen millaisena Persu haluaa sen nähdä.

Ei vaan aivan päinvastaisesti, Persut on lyhytnäköisiä. Äärioikeisto nostaa päätään jokaisessa maassa, mutta muutos on jo tapahtunut. Nyt me vain tehdään tästä yhteiselosta sellaista, että jokainen täällä pelaa samassa joukkueessa.

Jos nyt aijot vastalauseena esittää jotain arjalaisia mahtilauseita ja rodun ylistämistä niin voit säästää itsesi siltä vaivalta. Persuissa on sellainen huonopuoli, että teille on yleensä mahdotonta esittää ajatuksia tavoitteena, että jotain voitaisiin ihan oikeasti ajatella ja kyseenalaistaa omat ajattelutavat. Vähän ku jollekkin uskonlahkon edustajalle yrittäisi jorista.

YouTube - Göteborg - Viha, pelko ja paratiisi

Sama vika mokuttajissa, oikein on fanaattinen uskonlahko.

Ja tässä alun YouTube-linkissä saat ei-arjalaisia näkemyksiä "samassa joukkueessa pelaamisesta", kun kerta arjalaisia näkemyksiä et halunnut.

Muutos on jo tapahtunut mutta ME ja NE emme pelaa samassa joukkueessa emmekä samoilla säännöillä, koska NE eivät halua pelata meidän kanssa.

Sana oli nimenomaan "lupaus". Tuon sanan kun tuuppaa poliitikon suuhun niin se menettää viimeistään silloin täysin merkityksensä.

Muut eivät vaan ehkä ole valmiita urpoilemaan aivan samaan malliin kuin Persut. Persujen "lupaukset" on niin laajoja kysymyksiä, että on päivänselvää ettei niihin saada mitään muutosta aikaiseksi ja ottaen vielä huomioon tulevaisuuden (vallitsevan sellaisen) näkemyksen, ei muutosta voida Persujen sanojen mukaisena saada edes tapahtumaan ilman täyttä eristäytymistä.

Ajattele meidän yhteiskuntaa ja sen hallinnointirakennetta. Täällä määrää samanlaiset ihmiset kuin ne joita ne määräävät.

Jokainen tehköön omat päätelmänsä ja ainoa mitä voi pyytää on, että edes vähän käyttäisi omaa harkintaa ja yrittäisi edes vähän kyseenalaistaa omia aatteitaan. Maailma ei ole niin mustavalkoinen millaisena Persu haluaa sen nähdä.

Kelle mun kannattais sun nähdäksesi ääneni vaaleissa antaa?

Lähden koiria ulkoiluttamaan mutta palaan kotvan kuluttua.

Laittakaas tänne teräviä kommenttejanne sillä aikaa.

Yhteistyössä