Persujen kannatus nousee kohisten. Taas uusi ennätys: 15.4% :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja persut 15.4%
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten te sitten yritätte pelata heidän kanssaan? PerSut haluavat rajoittaa maahanmuuttoa ilmeisesti kovalla kädellä, entä ne maahanmuuttajat jotka jo asuvat Suomessa ja jotka väistämättä tänne tulevat vielä muuttamaan, miten parempaa yhteiseloa heidän kanssaan on tarkoitus rakentaa? Oletan siis että olet tutustunut perussuomalaisten kantoihin ja ehdotuksiin asioiden muuttamisesta.

Ensinnäkin, minä aijon äänestää. En ole ehdokkaana. Ja Nuivan Vaalimanisfestin olen edellissivulle linkittänyt, minusta siellä on hyvät teesit myös maahanmuuton osalta. Eli siten.

No, tuo vaatisi sen että perussuomalaisilla olisi kantoja ja ehdotuksia. Muutakin kuin "rajat kiinni ja suomelle jääkiekosta kultaa, höhöö".

No sinähän oikea älypää olet. Tähänkin ketjuun on linkitetty PerSujen tavoitteita eduskuntatyöhön mutta et ole lukenut. Joko pelkäät itsekin muuttuvasi PerSujen äänestäjäksi tai olet typerys höhöö...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22597357:
No sinähän oikea älypää olet. Tähänkin ketjuun on linkitetty PerSujen tavoitteita eduskuntatyöhön mutta et ole lukenut. Joko pelkäät itsekin muuttuvasi PerSujen äänestäjäksi tai olet typerys höhöö...

En tiedä, ehkä sunkin kannattaisi otta itseäsi niskasta kiinni ja mennä nukkumaan..saattaa se uni auttaa tuohon sun känkkäränkkään eikä huomenna tee nii pal mieli haukkua muita ihmisiä. Ainakin lapsilla uni auttaa moneen vaivaan.:hug:

Juu sillä mä vähän aattelin kysellä kun en ole oikein muuhun vielä törmännyt.. Ei sillä että olisin tosiaan puolueohjelmaan perehtynyt, pakko sanoa ettei ole niin paljon kiinnostanut mutta heräähän se mielenkiinto pikkuhiljaa että mikä heissä on niin hienoa ja erikoista :saint:

Sitähän onkin helpointa puhua kun ei ole edes tutustunut siihen mistä puhuu... ja sen kyllä useimmista teistä suvaitsevista huomaa. Fanaattista vihaa vain toisinajattelevia kohtaan. Sitä ns. SUVAITSEVAISUUTTA :D

Homma

Tuosta aukeaa, älkää vaan klikatko. Katoaa autuas tietämättömyys.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22597383:
Sitähän onkin helpointa puhua kun ei ole edes tutustunut siihen mistä puhuu... ja sen kyllä useimmista teistä suvaitsevista huomaa. Fanaattista vihaa vain toisinajattelevia kohtaan. Sitä ns. SUVAITSEVAISUUTTA :D

Homma

Tuosta aukeaa, älkää vaan klikatko. Katoaa autuas tietämättömyys.

En mä puhu, mä kysyn. Etkä sä(kään) kummoisia vastauksia anna. Hmm.. Missä lie fanaattinen viha näkynyt? Aika mielenkiintoisia näkemyksiä sulla. No, if you'll excuse me lähden tutustumaan siihen vaaliohjelmaan niin tiedän sitten tarkentaa kysymyksiäni.

Kannattajat vaikuttavat luonnostaan olevan xenofoobikoita, harvemmin muihin aiheisiin vedoten kukaan sanoo äänestävänsä persuja. "Äänestän persuja koska niillä on niin hyvä talousohjelma", yeah, right. "Äänestän persuja koska naapurini on väärän värinen", that's more like it!

Ketä sä äänestät hyvän talousohjelman vuoksi? Ja on täysin normaalia vastustaa sitä, että maahan tulee lapsikiintiössä aikamiehiä, jotka ovat hukanneet paperinsa ja valehtelevat iästään lähtien kaiken mahdollisen. Nämä rikasteet eivät sopeudu eivätkä työllisty, eivät opi kunnolla edes kieltä. Elävät avustuksilla ja perheenyhdistämislakien perusteella roudaavat tänne puoli kylää ihmisiä, jotka ovat ketä hyvänsä mutta eivät sukulaisia.

Dublinin sopimuksen mukaan näitä ei tarvitsisi edes maahamme ottaa. He eivät myöskään täytä YK:n pakolaiskriteerejä.
Ja niin edelleen...

Lähinnä te suvikset vaikutatte säälittäviltä kouhoilta ja typeryksiltä, kun näiden tälläisten tyyppejen puolesta täällä vetistelette.

En tiedä, ehkä sunkin kannattaisi otta itseäsi niskasta kiinni ja mennä nukkumaan..saattaa se uni auttaa tuohon sun känkkäränkkään eikä huomenna tee nii pal mieli haukkua muita ihmisiä. Ainakin lapsilla uni auttaa moneen vaivaan.:hug:

En käsitä mihin nämä äipät täällä tavan takaa pyrkivät näillä halipusihymiöillään ja lapseksi tituleeraamisillaan. Ymmärrän asian lähinnä näin että kun mitään ei tiedetä eikä mitään halutakaan tietää eikä mitään valtavirrasta poikkeavaa poliittisesti epäkorrektia edes USKALLETTAISI tietää, niin kokeillaan josko vastapuolikin olisi niin heikko että kiukustuu lapseksi tituleeraamisesta ja jättää kaiken sikseen. Mutta tämä äiti lähinnä pitää vähä-älyisenä sitä jonka mielestä keski-ikäinen, viittä vaille vaihdevuotinen nainen on LAPSI !?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22597425:
En käsitä mihin nämä äipät täällä tavan takaa pyrkivät näillä halipusihymiöillään ja lapseksi tituleeraamisillaan. Ymmärrän asian lähinnä näin että kun mitään ei tiedetä eikä mitään halutakaan tietää eikä mitään valtavirrasta poikkeavaa poliittisesti epäkorrektia edes USKALLETTAISI tietää, niin kokeillaan josko vastapuolikin olisi niin heikko että kiukustuu lapseksi tituleeraamisesta ja jättää kaiken sikseen. Mutta tämä äiti lähinnä pitää vähä-älyisenä sitä jonka mielestä keski-ikäinen, viittä vaille vaihdevuotinen nainen on LAPSI !?

Tiedätkö kuinka paljon upotat uskottavuuttasi tuohon vittumaiseen retoriikkaasi...jos sä olisit persujen ainoa agitaattori niin voi olla, ettei kovinkaan moni lämpenis ko. puolueelle.

Tota samaa logiikkaa toteuttaen voitais kaikki tietyn ikäiset orkkis suomalaiset (varsinkin miehet) karkottaa Siperiaan, mieluiten tietty jo hyvissä ajoin, koska on tilastollisesti iso todennäköisyys että heistä tulee alkoholisoituneita, väkivaltaisia mielenterveysongelmaisia ja ovat siten iso rasite ympäristölleen ja yhteiskunnalle.

Ettekö te oikeasti näe tässä ajattelumallissa mitään ongelmaa?

Voishan sinutkin karkoittaa ihan mihin vaan. Vanha tuottamaton, lypsämätön lehmä se sinustakin tulee eikä siihen mene edes järin kauan.

Miksi SUOMALAISET pitäisi karkoittaa Siperiaan? Mikä velvollisuus Venäjällä olisi vastaanottaa suomalaiset?

Ihmiset karkoitetaan KOTIMAIHINSA. Joku somalinretku karkoitetaan siis SOMALIAAN, maahan josta hän onnenongintamatkalleen lähti ja jossa heikäläiset myös käyvät lomailemassa suomalaisen veronmaksajan rahoilla. Vaikka maa on MUKA niin vaarallinen ja henkilö niin VAINOTTU, ettei hän voi sinne enää palata. Paitsi siis lomille.

On suht turha arvostella perussuomalaisten argumentteja typeriksi kun tämä on se VAKIO mitä te ei-persut kroonisesti tarjoatte toimintamalliksi. Karkoitetaan suomalaiset Siperiaan... miten ihmisten älyn taso voi olla tätä maassa joka muka on koulujärjestelmältään ja tuloksiltaan maailman huippua?

Tiedätkö kuinka paljon upotat uskottavuuttasi tuohon vittumaiseen retoriikkaasi...jos sä olisit persujen ainoa agitaattori niin voi olla, ettei kovinkaan moni lämpenis ko. puolueelle.

Minä ole ulosanniltani varsin vittumainen ja olen aina ollut, en osaa edes muuta ilmaisutyyliä. Tokko tahtoisinkaan osata.

Minulle on sinänsä ykshailee ketä kukakin äänestää, äänestäkää itsellenne kaikin mokomin vaikka sharia-laki. Jokainen maksaa tasan varmasti omista virheistään, se lohduttaa varmaan sinuakin. Nämä vaalit eivät merkitse minulle yhtään enempää kuin kelle tahansa yksittäiselle suomalaiselle. Jos persut häviävät vaalit, se on ok ja se ainakin on varma että politiikka maassa ei silloin muutu. Jos kansalaisten kusipäinen enemmistö näin tahtoo niin se varmasti saa tuon lopputuloksen.

Minä henkilökohtaisesti voin koota lapseni, koirani ja ukkoni muuttokuormaan ja muuttaa paremmille seuduille hätätilassa. Me päästään kyllä niihinkin maihin jotka pisteyttävät mamunsa. Koulutus on molemmilla sellainen että ura mamuna hyvässä maassa on taattu. Tosin maailmassa ei kovin montaa hyvää maata ole mutta kyllä jokunen vaihtoehto vielä löytyy.

No voi hyvä isä, jos maahanmuuttajista puhutaan yleisesti yhtenä rymänä miksei hän voisi kokea kuuluvansa siihen ryhmään????

Jos ihmisellä on päässään AIVOT ja jos hän vähääkään seuraa keskustelua, niin hän TIETÄÄ mistä ja keistä puhutaan. Ei puhuta Nokian intialaisista insinööreistä eikä Neil Hardwickista tai Roman Schatzista eikä edes maaseudun poikamiesten filippiiniläisistä vaimoista tai virolaisista ja venäläisistä Stokkan myyjättäristä!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22597531:
Niin kauan, kun rajat on ulospäin auki, ei haittaa, mikä puolue on vallassa. Sitten, jos pistävät rajat kiinni, joutunee verryttelemään uimataitoaan :D

Kannattaa omistaa hyvä merikelpoinen kompassi, ettei tule uineeksi Ruotsiin... :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22597539:
Kannattaa omistaa hyvä merikelpoinen kompassi, ettei tule uineeksi Ruotsiin... :D
Mä kyllä luulen, että ruattalaisille kelpaisi veroeuroni...eiku sittenhän ne olisi kruunuja. Voishan siellä hetken levätä ennenku lähtisi uimaan kauemmas.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22597457:
Minä ole ulosanniltani varsin vittumainen ja olen aina ollut, en osaa edes muuta ilmaisutyyliä. Tokko tahtoisinkaan osata.

Minulle on sinänsä ykshailee ketä kukakin äänestää, äänestäkää itsellenne kaikin mokomin vaikka sharia-laki. Jokainen maksaa tasan varmasti omista virheistään, se lohduttaa varmaan sinuakin. Nämä vaalit eivät merkitse minulle yhtään enempää kuin kelle tahansa yksittäiselle suomalaiselle. Jos persut häviävät vaalit, se on ok ja se ainakin on varma että politiikka maassa ei silloin muutu. Jos kansalaisten kusipäinen enemmistö näin tahtoo niin se varmasti saa tuon lopputuloksen.

Minä henkilökohtaisesti voin koota lapseni, koirani ja ukkoni muuttokuormaan ja muuttaa paremmille seuduille hätätilassa. Me päästään kyllä niihinkin maihin jotka pisteyttävät mamunsa. Koulutus on molemmilla sellainen että ura mamuna hyvässä maassa on taattu. Tosin maailmassa ei kovin montaa hyvää maata ole mutta kyllä jokunen vaihtoehto vielä löytyy.

:laugh: No olet sinä meleekonen mamma.

Yhteistyössä