Paljonko pyytäisin näistä vaunuista?*kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi et osta Brio spin rattaita joissa kääntyvät etupyörät?! Muuten ajavat saman asian kuin Racet. Naurattaa nähdä enää nykyään niitä viitseliäitä jotka eivät halua kääntyviä etupyöriä vaan nostavat ne kaupassa kattoon.

Ei muuten niiden pikkupyöräisten kanssa naurata yhtään lumessa ja loskassa, ihan päinvastoin, itku meinaa tulla. Paras olisi jos löytyisi isopyöräiset, joissa etupyörät kääntyy, ja joissa olisi painorajoitus sen 20 kg ainakin. Itse olen joskus nähnyt mutten muista merkkiä.

Saa vinkata jos joku tietää sellaiset.

[QUOTE="vieras";22597025]Oi, mä melkein arvasin kun tän topicin avasin mistä rattaista oli kyse. Just tänään ihailin noita huutiksessa. :D[/QUOTE]

Osta pois. :D Hinta on ehkä vähän yläkanttiin mielestäni, mutta alennan jos ei mene kaupaksi.

Pitää vielä korjata ilmoitukseen, että vaikka vaunut ovat -10 käyttöön otetut, malli on ainakin käsittääkseni vielä edellisen vuoden malli, eikös tuo tavarakori ole tämänvuotisissa eri mallinen. Kyllähän näistä tuli joku liplappunen varmaan missä vuosimalli oli, mutta minä olen onneton kaikkien lappusten säilyttämisessä. :ashamed: Takuutodistus onneksi on tallessa. ;)

Jaa-a, katsoin Teutonian sivuilta että kuvissa oli kummankin mallista tavarakoria, eli enpäs nyt sitten tiedäkään onko tämän vuoden mallissa erilainen. Taidankin soittaa liikkeeseen maanantaina ja kysyä, kun en sitä esitettä löydä.

En tiedä olisiko sillä nyt väliä tuolla vuosimallilla, mutta haluan ottaa asiasta selvää. =)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taitavat olla kuitenkin liian kalliit, ( hv. 380 e) koska ei ole ainakaan vielä tullut huutoja, tosin onhan tässä vielä aikaa. En kyllä meinaa halventaakaan, kun en raaski, eikä ole mikään pakko päästä noista eroon.=)

Joku ilmoitti että maksaisi vaunuistani enintään 30 e. Siihen vastasin kysyen että mitä minä sillä tiedolla teen, että joku yksittäinen hlö maksaisi sen verran. Jos et siis ymmärtänyt. =)

Et nyt vieläkään tajunnut, siis rattaista ei yleisesti olla makamassa mitään 300€. ja sinä et sitä halua uskoa vai? Kerro ihmeessä jos joku maksaa käytetyistä rattaista yli 200€. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja jos nyt ymmärrät;22600057:
Et nyt vieläkään tajunnut, siis rattaista ei yleisesti olla makamassa mitään 300€. ja sinä et sitä halua uskoa vai? Kerro ihmeessä jos joku maksaa käytetyistä rattaista yli 200€. :laugh:

No on tuolla huutiksessa monikin maksanut. Ja tuolla on nytkin rattaita jotka on ikäänsäja alkuperäiseen hintaansa nähden kalliimpiakin kuin minun.

Mistä tuo ivallinen tyyli? :O Minä tässä aloituksessani ihan leppoisasti pohdiskelen, ei tää ole mikään vakava paikka, jos ei mene tuolla hinnalla, niin sitten myyn joskus halvemmalla, tai pidän vielä jonkun aikaa, kun tuo poika noihin vielä kuitenkin vähän aikaa mahtuu.

Rauhoitu nyt hyvä ihminen.:hug:

Mä voisin maksaa hyväkuntoisista vaunuista n. 50% uuden hinnasta, vähän enemmänkin jos kuosi tai väri olisi _todella_ mieluinen. Aloituksessa olleet vaunut tosin jäisivät multa ostamatta (tai pitäisi saada edullisesti, ehkä 150e max) koska en yksinkertaisesti pidä niiden ulkonäöstä mutta eivät kuitenkaan ole niin hirveät ettenkö voisi käyttää :) Makuja on onneksi monia, mä lähtisin myymään noita ehkä 450 eurolla ja pudottaisin suht pian hintaa jos ei mene.

Kirppareilla näkee joskus lastentarvikkeita jotka ovat kyllä hyviä ja uutena kalliita, mutta niitä koitetaan kaupata melkein vuosi ensin tosi korkealla hinnalla ja jos sinä aikana ei kukaan osta niin sit vasta vähän lasketaan, vaikka siinä vaiheessa jo aika itsessän on musta pudottanut tuotteen arvoa niin että siitä hinnan pienenemisestä ei ole enää mitään hyötyä...

[QUOTE="vieras";22600129]Mä voisin maksaa hyväkuntoisista vaunuista n. 50% uuden hinnasta, vähän enemmänkin jos kuosi tai väri olisi _todella_ mieluinen. Aloituksessa olleet vaunut tosin jäisivät multa ostamatta (tai pitäisi saada edullisesti, ehkä 150e max) koska en yksinkertaisesti pidä niiden ulkonäöstä mutta eivät kuitenkaan ole niin hirveät ettenkö voisi käyttää :) Makuja on onneksi monia, mä lähtisin myymään noita ehkä 450 eurolla ja pudottaisin suht pian hintaa jos ei mene.

Kirppareilla näkee joskus lastentarvikkeita jotka ovat kyllä hyviä ja uutena kalliita, mutta niitä koitetaan kaupata melkein vuosi ensin tosi korkealla hinnalla ja jos sinä aikana ei kukaan osta niin sit vasta vähän lasketaan, vaikka siinä vaiheessa jo aika itsessän on musta pudottanut tuotteen arvoa niin että siitä hinnan pienenemisestä ei ole enää mitään hyötyä...[/QUOTE]

Vajaan vuorokauden olleet vasta myynnissä, täytyy vielä katsoa mitä tapahtuu.

Toi rattaiden ulkonäköjuttu on tosiaan niin makuasia. Täällä meilläpäin Bugaboo Cameleon (tms. ) on kaikkein suosituin merkki rattaissa, mitä nyt on silmään sattunut, en systemaattisesti tietenkään niitä tarkkaile, myyjän kanssa vain oli puhetta. Teutonia Fun ja Emmaljunga Nitro City ja -Clasic tulevat perässä, kaupunkivaunuista siis kyse. Itse ihastuin heti näihin Teutonioihin juurikin ulkonäkönsä puolesta, mielestäni noista kaikkein näteimmät, Bugaboista varsinkaan en ole ikinä pitänyt. Mutta makuasioista tosiaan ei voi kiistellä.

Itse pyytäisin noista 350-400 e aluksi, noilla lisävarusteilla, ja jos tosiaan ei ole mitään vikoja tms. Jos ei menisi kaupaksi, sitten vasta laskisin hntaa, en heti möisi halvalla. Varsinkaan jos tosiaan ei ole mikään pakko edes päästä niistä eroon hinnalla millä hyvänsä.

Yhteistyössä