[QUOTE="vieras";22600129]Mä voisin maksaa hyväkuntoisista vaunuista n. 50% uuden hinnasta, vähän enemmänkin jos kuosi tai väri olisi _todella_ mieluinen. Aloituksessa olleet vaunut tosin jäisivät multa ostamatta (tai pitäisi saada edullisesti, ehkä 150e max) koska en yksinkertaisesti pidä niiden ulkonäöstä mutta eivät kuitenkaan ole niin hirveät ettenkö voisi käyttää

Makuja on onneksi monia, mä lähtisin myymään noita ehkä 450 eurolla ja pudottaisin suht pian hintaa jos ei mene.
Kirppareilla näkee joskus lastentarvikkeita jotka ovat kyllä hyviä ja uutena kalliita, mutta niitä koitetaan kaupata melkein vuosi ensin tosi korkealla hinnalla ja jos sinä aikana ei kukaan osta niin sit vasta vähän lasketaan, vaikka siinä vaiheessa jo aika itsessän on musta pudottanut tuotteen arvoa niin että siitä hinnan pienenemisestä ei ole enää mitään hyötyä...[/QUOTE]
Vajaan vuorokauden olleet vasta myynnissä, täytyy vielä katsoa mitä tapahtuu.
Toi rattaiden ulkonäköjuttu on tosiaan niin makuasia. Täällä meilläpäin Bugaboo Cameleon (tms. ) on kaikkein suosituin merkki rattaissa, mitä nyt on silmään sattunut, en systemaattisesti tietenkään niitä tarkkaile, myyjän kanssa vain oli puhetta. Teutonia Fun ja Emmaljunga Nitro City ja -Clasic tulevat perässä, kaupunkivaunuista siis kyse. Itse ihastuin heti näihin Teutonioihin juurikin ulkonäkönsä puolesta, mielestäni noista kaikkein näteimmät, Bugaboista varsinkaan en ole ikinä pitänyt. Mutta makuasioista tosiaan ei voi kiistellä.