Cdon.comista tilanneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tilaaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tilaaja"

Vieras
Tilasin kaksi dvd-boxia sieltä toissaviikon sunnuntaina. Vieläkään en ole tuotteita saanut, toimitusaika oli 3-5 päivää. Viime viikon siis odottelin, tiistaina omissa tiedoissa luki vihdoin että tuotteet lähetetty. Siitä asti olen postilaatikkoa kytännyt, eikä tuotteita ole näkynyt. Lasku kyllä tuli tänään, pitäisi lähettää laskuttavalle taholle sopimus allekirjoitettuna heti (perillä pitäisi olla 11päivä) mutta enhän nyt voi sitoutua maksamaan mitään mitä en ole vielä edes saanut? :O

Ja joo, on lentolakko ja kaikkea mutta kyllähän nyt maata pitkinkin jo luulisi tuotteiden saapuneen. Ottaisinko yhteyden asiakaspalveluun vai laskuttajaan? En todellakaan tahdo sitoutua mihinkään maksuihin kun ei ole tuotteita näkynyt.

Aika jännä, mä olen vuosia tilannut sieltä ja mulle on lasku tullut aina lähetyksen mukana, myös pari viikkoa sitten. Sulla vissiin jotain erikosituotteita tms?

Mut joo, itsellä mennyt yleensä niin, että kun tiedoissa/spostissa lukee, että tuotteet lähetetty, niin siitä 2-3 päivän päästä ne on olleet postilaatikossa. Luulisi siis, että huomenna tai viimeistään ylihuomenna ovat sulla.

Siis viime viikon tiistaina luki, että on lähetetty? Kyllä mulla on mennyt joskus reilu viikko niissä, ja nyt kun oli maanantai pyhä niin ei posti kulkenut. 11. päivä on lauantai, hassua että sen päivän laittoivat. Soita sinne laskuttajalle, että odotat ensin että tuotteet tulee, kun ne kuitenkin on lähetetty.

Aika jännä, mä olen vuosia tilannut sieltä ja mulle on lasku tullut aina lähetyksen mukana, myös pari viikkoa sitten. Sulla vissiin jotain erikosituotteita tms?

Niin mullekin on, mutta olisko nykyään niin että uusien asiakkaiden pitää allekirjottaa sopimus.. varsinkin jos haluaa jakaa maksun osiin. Nehän kun menee vissin Klarnalle.

Minäkin olen moooooonesti cdonista tilannut, aina sähköposti ilmoituksen jälkeen on mennyt 2-3 päivää kun tuotteet on tullut postilaatikkoon tai lähimään postiin tai mypck kauppaan (niistä tulee aina ilmoitus tai lappu postilaatikkoon). Seurantakoodinhan saat myös sen sähköposti ilmoituksen yhteydessä.
Minulla on laskut tulleet AINA tuotteen mukana, eikä erikseen...

Mut joo, itsellä mennyt yleensä niin, että kun tiedoissa/spostissa lukee, että tuotteet lähetetty, niin siitä 2-3 päivän päästä ne on olleet postilaatikossa. Luulisi siis, että huomenna tai viimeistään ylihuomenna ovat sulla.

Ihan tavallisia televisiossaki näytetyn sarjan dvd-bokseja. : / Odotellut olen, asiakaspalvelussa lukee että jos 14päivän kuluttua tilauksesta ei tuotteita näy niin ottaa yhteys jotta "voidaan yhdessä tehdä reklamaatio postille".
Ei vaan olisi tuon laskun kanssa aikaa odotella, kun tuo sopimus pitää lähettää sinne mahdollisimman äkkiä, varmaan jo tänään pitäisi laittaa postiin.

[QUOTE="vieras";22620642]Niin mullekin on, mutta olisko nykyään niin että uusien asiakkaiden pitää allekirjottaa sopimus.. varsinkin jos haluaa jakaa maksun osiin. Nehän kun menee vissin Klarnalle.[/QUOTE]

Olet todennäköisesti oikeassa. Itse olen aina maksanut laskun kerralla ja olen "ikivanha" asiakas, joten noista käytäntöjen muutoksista, jotka eivät itseä kosketa, ei ole enää niin perillä.

[QUOTE="tilaaja";22620654]Ihan tavallisia televisiossaki näytetyn sarjan dvd-bokseja. : / Odotellut olen, asiakaspalvelussa lukee että jos 14päivän kuluttua tilauksesta ei tuotteita näy niin ottaa yhteys jotta "voidaan yhdessä tehdä reklamaatio postille".
Ei vaan olisi tuon laskun kanssa aikaa odotella, kun tuo sopimus pitää lähettää sinne mahdollisimman äkkiä, varmaan jo tänään pitäisi laittaa postiin.[/QUOTE]

Tee niin kuin sanoin, että soita sinne laskuttajalle ja ilmoita, että lähetät sen vähän myöhemmin. Kyllä se varmasti heille sopii.

Ja katso tilauksesi tiedoista, saitko seurantakoodia lähetykselle.

[QUOTE="miuku";22620653]Minäkin olen moooooonesti cdonista tilannut, aina sähköposti ilmoituksen jälkeen on mennyt 2-3 päivää kun tuotteet on tullut postilaatikkoon tai lähimään postiin tai mypck kauppaan (niistä tulee aina ilmoitus tai lappu postilaatikkoon). Seurantakoodinhan saat myös sen sähköposti ilmoituksen yhteydessä.
Minulla on laskut tulleet AINA tuotteen mukana, eikä erikseen...[/QUOTE]

Sähköpostivahvistuksessa ei ollut lähetystunnusta, siis sitä millä seurataan tuotteen kulkua, koska tulee kirjeenä postiin.

Ja tosiaan ensimmäistä kertaa tilasin, laskulle, en osamaksuna vaan yhdessä erässä, klarna juurikin on tuo mihin sopimus pitäisi lähettää.

[QUOTE="tilaaja";22620681]Sähköpostivahvistuksessa ei ollut lähetystunnusta, siis sitä millä seurataan tuotteen kulkua, koska tulee kirjeenä postiin.

Ja tosiaan ensimmäistä kertaa tilasin, laskulle, en osamaksuna vaan yhdessä erässä, klarna juurikin on tuo mihin sopimus pitäisi lähettää.[/QUOTE]

Sieltä tulee ensin tilausvahvistus ja sen jälkeen tulee vielä viesti että tilaus lähetetty ja se seurantakoodi :)

Joulun alla kulkee sen verran paljon postia, että viivähdys on ymmärrettävää. Lisäksi jos olet vasta viikon odottanut, niin en kyllä käsitä kärsimättömyyttäsi.

Ap, sinuna soittelisin ensin vaikka tuonne cdon.comille ja kysele, että miten toimitaan. Todennäköisesti joudut kyllä soittelemaan vielä Klarnankin asiakaspalveluun ja selvittämään tilanteen.

Tuo postille reklamointi on mielestäni vielä turhaa, mikäli tuote on toimitettu vasta eilen (tai siis sinun tietoihisi on toimituksesta eilen tullut ilmoitus, näin ainakin käsitin). Silloin siis saat toimituksen huomenna tai ylihuomenna ja se on ihan normaalia. Jos taas sulle on tullut se ilmoitus jo edellisviikon tiistaina, niin silloin voisi tuotakin asiaa cdon.comin asiakaspalvelun kanssa selvittää.

[QUOTE="hei";22620701]Mä tilasin 2 DVD-elokuvaa reilu viikko sitten, eilen niistä tuli yksi kotiin ja lasku + tiedote, että loput tulee myöhemmin.[/QUOTE]

Siis 4 elokuvaa, en tiedä miksi kirjoitin kaksi... :D

Mua ihmetyttää toi, että lasku tuli jo, koska cdonilla on lasku aina tuotteen kanssa paketissa. Soitappa tai ota yhteyttä sinne cdoniin ja kysäse, mikä juttu tää on.

Kyllä se reilu viikko on ihan yleistä CDONilla. Jos siellä lukee että on lähetetty, niin kyllä se on tulossa. Soita vaan sinne laskuttajalle kuitenkin, etteivät odota vastaustasi suotta vielä.

[QUOTE="vieras";22620698]Joulun alla kulkee sen verran paljon postia, että viivähdys on ymmärrettävää. Lisäksi jos olet vasta viikon odottanut, niin en kyllä käsitä kärsimättömyyttäsi.[/QUOTE]

Kärsimättömyys johtuu siitä että pelkään sitoutuvani maksamaan jotain mitä en ole vielä edes saanut.

Me ollaan tilattu vuosia cdon.comista. Toimitukset on reilun vuoden ollut n. 7vrk, nyt ku jotain palautekyselyyn laitoin vastineeks niin tuli viimeks nopeemmin. Ja klarnan osamaksu homma jos on niin klarna lähettää ite ihan omaa tahtiaan sen kaavakkeen. Jos tavallisesti maksat, niinku ite aina laskulla niin laskuhan on siinä ku tuotteet tulee.

[QUOTE="hmmm";22620711]Mua ihmetyttää toi, että lasku tuli jo, koska cdonilla on lasku aina tuotteen kanssa paketissa. Soitappa tai ota yhteyttä sinne cdoniin ja kysäse, mikä juttu tää on.[/QUOTE]

Tässä oli kyse uudesta asiakkaasta. Ja se oli laskutussopimus. Menee Klarnalle.

Ap, sinuna soittelisin ensin vaikka tuonne cdon.comille ja kysele, että miten toimitaan. Todennäköisesti joudut kyllä soittelemaan vielä Klarnankin asiakaspalveluun ja selvittämään tilanteen.

Tuo postille reklamointi on mielestäni vielä turhaa, mikäli tuote on toimitettu vasta eilen (tai siis sinun tietoihisi on toimituksesta eilen tullut ilmoitus, näin ainakin käsitin). Silloin siis saat toimituksen huomenna tai ylihuomenna ja se on ihan normaalia. Jos taas sulle on tullut se ilmoitus jo edellisviikon tiistaina, niin silloin voisi tuotakin asiaa cdon.comin asiakaspalvelun kanssa selvittää.

Viime viikon tiistaina tuli.

[QUOTE="tilaaja";22620717]Kärsimättömyys johtuu siitä että pelkään sitoutuvani maksamaan jotain mitä en ole vielä edes saanut.[/QUOTE]

Se selviäis ihan oikeesti kun soittaisit sinne laskuttajalle. Ovat varmasti ystävällisiä ja suostuvat pieneen odotteluun.

Ja jos dvd:t tulee kirjepostina, lisää aikaa tulee siitäkin, jos tuote ei mahdu postiluukkuun tai laatikkoon, mutta siitähä jätetään aina lappu... Nyt on ollu kovasti pyhiä tuossa välissä. Minäkin odotan että torstaina postitettu kirje saapuisi tänään luukusta... :/

Yhteistyössä