Taisin mokata (puhelinmyyjä soitti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Äsken soitti puhelinmyyjä, kauhean nopeaan tahtiin puhuva mieshenkilö, sanoi että en kauppaa mitään. Kysy saako lähettää ilmaisen höylän (ihokarvojen poistoon), minä siihen että voihan sen ottaa. Sitä puhetta tuli hirveällä vauhdilla, jossain välissä sanoi, että niitä paketteja tulee jatkossa parin kuukauden välein, jos en halua niin pitää ilmoittaa asiakaspalveluun, että ensimmäisessä paketissa on ohjeet. No rupesi heti itseä epäilyttämään, että ei kai tässä nyt minua kuseteta, ja rupesin tutkimaan netistä. Ja pahoin pelkään että tämä on nyt sellainen firma, jossa ei asiakaspalvelunumeroon eikä sähköpostiviesteihin vastata. Eli nyt niitä paketteja ja laskuja sitten taitaa ruveta tulemaan ilman että pystyy edes perumaan.. :(

luulen tietäväni mitä höylä-juttua tarkoitat, en nyt muista mistä samaisen (kuulostaa ainakin!) mutta sen voi peruuttaa ekan paketin jälkeen kahden viikon kuluessa. joten puhelin käteen heti kun saat höylät, ja alat pommittaa asiakaspalvelua ja lopetat sen.

kuulostaa huijaukselta. Mä taas sain Aasa-joustoluotosta kirjeen että sellainen myönnetty - en tosin ole hakenutkaan enkä ole koko firmasta kuullutkaan... Enpä todellakaan ole ottamassa.

[QUOTE="vieras";22621310]Äsken soitti puhelinmyyjä, kauhean nopeaan tahtiin puhuva mieshenkilö, sanoi että en kauppaa mitään. Kysy saako lähettää ilmaisen höylän (ihokarvojen poistoon), minä siihen että voihan sen ottaa. Sitä puhetta tuli hirveällä vauhdilla, jossain välissä sanoi, että niitä paketteja tulee jatkossa parin kuukauden välein, jos en halua niin pitää ilmoittaa asiakaspalveluun, että ensimmäisessä paketissa on ohjeet. No rupesi heti itseä epäilyttämään, että ei kai tässä nyt minua kuseteta, ja rupesin tutkimaan netistä. Ja pahoin pelkään että tämä on nyt sellainen firma, jossa ei asiakaspalvelunumeroon eikä sähköpostiviesteihin vastata. Eli nyt niitä paketteja ja laskuja sitten taitaa ruveta tulemaan ilman että pystyy edes perumaan.. :([/QUOTE]

Mulle tais käydä ihan samoin. Yritin laittaa ruokaa siinä samalla kun se myyjä höpis sitä sun tätä ja heti puhelun päätyttyä tuli tommonen samanlainen fiilis :-(

mulle soitettiin joku pari vuotta sitten ja tarjottiin jotain pikkuhousuja myös. tyhmänä vastasin että joo, asia jäi jo silloin vaivaamaan. mutta eipä ole niitä pöksyjäkään vielä näkynyt että taisi heidän toiminta loppua ennen kun ehtivät mitään lähettää.
jos et saa as.palvelusta ketään kiinni, soita kuluttajansuojeluun ja selitä tilanne. tuttuja asioita heille ja kertovat kuinka toimia.

Itsekin otin tuollaisen kokeilupaketin ja tilauksen sai kyllä peruttua ihan vaivattomasti tuotteen nettisivujen kautta. Eli jos kyseessä on sama tuote (en muista nimeä, alkoi I:llä?) niin ei ollut mitään ongelmaa perumisen kanssa.

Odotat että paketti tulee, ja perut sitten heti. Kyllä siinä paketissa on joku yhteystieto, johon peruutuksen voi tehdä. Jos ei ole, niin jätät vain laskut maksamatta, ei ne niitä voi periä.

[QUOTE="guest";22621468]Itsekin otin tuollaisen kokeilupaketin ja tilauksen sai kyllä peruttua ihan vaivattomasti tuotteen nettisivujen kautta. Eli jos kyseessä on sama tuote (en muista nimeä, alkoi I:llä?) niin ei ollut mitään ongelmaa perumisen kanssa.[/QUOTE]

Oli se joku "Infinity" tai jotain, toivottavasti onnistuu peruminen :)

Uusimmassa Kuluttaja-lehdessä oli listattuna, minkä noiden firmojen kanssa on ollut ongelmia. Kuluttajavirastoon vaan yhteyttä, jos ei rupea peruutus onnistumaan tilausvahvistuksen tai sen ensimmäisen lähetyksen jälkeen.

Mä tilasin joskus puhelinmyyjältä ne flexifrontin partahöylät, varmaan 5 vuotta sitten. Paketit tulee edelleen säännöllisesti ja väliä voi muuttaa kätevästi netissä. On ollut muuten huippuostos! Maksoi aikanaan tilatessa vissiin 5 euroa, siis höylä ja eka kokeilupaketti terineen. Tai siis se paketti oli "ilmainen" tuo viis ekeä oli pk:t.

[QUOTE="guest";22621468]Itsekin otin tuollaisen kokeilupaketin ja tilauksen sai kyllä peruttua ihan vaivattomasti tuotteen nettisivujen kautta. Eli jos kyseessä on sama tuote (en muista nimeä, alkoi I:llä?) niin ei ollut mitään ongelmaa perumisen kanssa.[/QUOTE]

Sama täällä. Ei ole huijariyritys, ihan hyvin sai peruttua ja vastasivat peruutusilmoitukseen parin päivän sisällä, että on peruttu.

Noi on perseestä, en ikinä tilaa mitään. Jos olen hyvällä tuulella, sanon ei ja lyön luurin, jos huonolla, lyön suoraan luurin korvaan. Mulle soittelee kans kokoajan noi kauppiaat, vaikken oo vuosikausiin mitään lehteäkään edes tilannu. En tajua miks, miehelle ei soitella ikinä.