cytotec ja keskeytys kotosalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
ja keskeytys kotona?
laitoin aamulla neljä cytotec pilleriä emättimeen ja äsken alkoi vuotamaan kirkasta verta.
tuleekohan sieltä myös hyytymiä/klönttejä?
onko kukaan tehnyt kotona tätä?
kipuja ei ole,sain kipulääke reseptin mutta otin vain ibumaxia aamulla.
sairaalassa sain sen yhden pillerin suun kautta joka pehmentää kohdunsuuta.
siitä ei tullut mitään vuotoa kun sanoivat sairaalassa että saattaa alkaa ruskea vuoto jo siitä mutta ei alkanut.
miten muilla jotka ovat tehneet raskauden keskeytyksen kotosalla?
mulla viikkoja siis 6,kohta 7 kun eilen ultrasivat ja lääkäri sanoi että viikkoja noi 7 kohta.

mulla alko myös eka vähäsemmällä vuodolla..kun otin loput 2 suun kautta..alkoivat mielettömät kivut ja tuli klönttejä ja hyytymiä ja riepaleita..kova vuoto kesti tuon jälkeen pari päivää jonka jälkeen niukkeni paljon..kokonaisuudessaan pari viikkoa vuosin

[QUOTE="hei";22635461]mulla alko myös eka vähäsemmällä vuodolla..kun otin loput 2 suun kautta..alkoivat mielettömät kivut ja tuli klönttejä ja hyytymiä ja riepaleita..kova vuoto kesti tuon jälkeen pari päivää jonka jälkeen niukkeni paljon..kokonaisuudessaan pari viikkoa vuosin[/QUOTE]

se oli se sun lapsesi!

Alkuperäinen kirjoittaja eiikä;22635534:
lämmintä joulua vaan...

miten toiset voi haukkua tuntemattomia,ette tiedä toisten tilannetta.miksi on joutunut tekemään keskeytyksen!!
joten lopettakaa tommoset syyllistämiset yms!

kyllä sitä varmaan tuntee pahaa oloa,joskus joutuu elämässä tekemään vaikeita päätöksiä.
ja sille ei vaan voi mitään.
toisilla ehkäisy pettää yms.
sen kokeneena tiedän tunteen,ei se helppoa ole tehdä keskeytys.

[QUOTE="neith";22635573]no ehkäpä tässäyhteydessä puhutaan vaan hyytymistä jne. turha taas haastaa riitaa aiheesta[/QUOTE]

ei ne hyytymät nyt mitään tavallisia juttuja ole..

Alkuperäinen kirjoittaja häpeee;22635473:
TOIVOTTAVASTI pidät tupla/tripla ehkäsyä täsätälähtien...

miksi häpeisin?
Jos minulla on ollut ehkäisy joka on pettänyt ja elämäntilanteeseen ei lapsi sovi niin tietysti teen niinku parhaimmaksi näen.
ei pitäisi olla toisilta se pois.

[QUOTE="Neith";22635629]no on ne.[/QUOTE]

6 viikon ikäisenä alkion sydän alkaa lyödä, 7 viikon iässä alkavat sukuelimet kehittyä ja 8 viikon ikäisenä sikiön voi jo nähdä ultralaitteella. Monitorissa sydän pomppii kuin pieni kirppu.

Ei todellakaan tavallista hyytymää....

[QUOTE="vieras";22635619]miksi häpeisin?
Jos minulla on ollut ehkäisy joka on pettänyt ja elämäntilanteeseen ei lapsi sovi niin tietysti teen niinku parhaimmaksi näen.
ei pitäisi olla toisilta se pois.[/QUOTE]

Niin, tätä se on kun millään muulla ei ole väliä, aina vain "minä itse".

[QUOTE="öööö";22635652]6 viikon ikäisenä alkion sydän alkaa lyödä, 7 viikon iässä alkavat sukuelimet kehittyä ja 8 viikon ikäisenä sikiön voi jo nähdä ultralaitteella. Monitorissa sydän pomppii kuin pieni kirppu.

Ei todellakaan tavallista hyytymää....[/QUOTE]

kyllä ne hyytymät on ihan tavallisia.. ja juu, siellä joukossa on se alle sentin kokoinen alkio mitä ei joukosta erota

[QUOTE="Neith";22635691]kyllä ne hyytymät on ihan tavallisia.. ja juu, siellä joukossa on se alle sentin kokoinen alkio mitä ei joukosta erota[/QUOTE]

OK, onko sun mielestä tavallisilla hyytymillä mm. sydän??

Niin, tätä se on kun millään muulla ei ole väliä, aina vain "minä itse".

no kyllähän sitä pitää miettiä omaa tilannetta ennekuin lasta tänne alkaa synnyttämään.
jos ei lapsi ole toivottu eikä se elämäntilanteeseen sovi niin silloin on parempi tehdä keskeytys.
kyllä fakta on se että sen henkilön joka lapsen synnyttää ja kasvattaa tulee miettiä nimenomaan sitä omaa elämäänsä..

[QUOTE="Neith";22635629]no on ne.[/QUOTE]

Mun mielestä jotain on pielessä jos raskaudenkeskeytystä pitää ihan normijuttuna...eiköhän se ole aika pirun kova pala niillekin jotka siihen joutuvat päätymään, syystä taikka toisesta.

[QUOTE="öööö";22635709]OK, onko sun mielestä tavallisilla hyytymillä mm. sydän??[/QUOTE]

koita nyt ymmärtää että ne hyytymät ei ole mitään lapsen kappaleita.
siellä joukossa on se alkio joka on noilla viikoilla hyvin hyvin pieni.
mä näen asian hitusen eri tavalla kuin sinä, kyllä kyseessä on ihmisen alku, alkio josta olisi mahdollisesti kehittynyt ja kasvanut ihminen joka olisi elänyt täällä maapallolla x määrän aikaa..

Mä näen hyytymäasian niin, että kyllähän siellä on kuukautistenkin aikaan kohdussa hyytymiä eli verta, mutta abortissa niiden "normaalien" hyytymien joukossa on muutamien millimetrien tai noin sentin kokoinen alkio, jota ei sieltä verihyytymien keskeltä erota (ellei tiiraile kunnolla). Ja ne ei tosiaan ole mitään alkion palasia vaan se "pohja" mihin munasolu/alkio kiinnittyy.

[QUOTE="Neith";22635711]no kyllähän sitä pitää miettiä omaa tilannetta ennekuin lasta tänne alkaa synnyttämään.
jos ei lapsi ole toivottu eikä se elämäntilanteeseen sovi niin silloin on parempi tehdä keskeytys.
kyllä fakta on se että sen henkilön joka lapsen synnyttää ja kasvattaa tulee miettiä nimenomaan sitä omaa elämäänsä..[/QUOTE]

Ainahan sitä voi keksiä syitä ja oikeuttaa itsensä mihin tahansa hirmutekoihin.

Ainahan sitä voi keksiä syitä ja oikeuttaa itsensä mihin tahansa hirmutekoihin.

jos ei halua lasta niin sitä lasta ei kannata synnyttää. hyvin yksinkertaista.
jos ei ole rahaa, tai elämä muiltakaan osilta kunnossa niin silloin se on parempi tehdä päätös järkisyistä. ei toivottuja lapsia on maailma väärällään ja kun se kerran nykyisin on mahdollista estää se syntymä niin miksi ei toimisi järkevästi.
se on turha pilata omaa elämäänsä ja lapsen elämää sillä että pitää lapsen jota ei halua

Yhteistyössä