K
"Kaisa"
Vieras
Meille on tulossa eräs suunnittelia kämään ja mies muisti äsken et tämä nainen on keliaakikko.
Eihän mulla ole mitään glutenitonta tarjottavaa (ku tulee kuitenki päiväkahviaikaan).. tietty kääretortun voisin tekasta, mut se et mul on pottujauhot jne ollu tuol normikaapissa enkä tiedä kuinka tarkka tämä vieras on.
Mitäs sanotte, onko ihan tyhmä idea jos otan pakkasesta sulamaan ja laitan tarjolle kokonaisia mansikoita + mustikoita + puolukoita sekä lisukkeeksi rahka + vaniljakastike seos? Ja laitan omalle sakille tarjolle ihan perus pullaa.
Eihän mulla ole mitään glutenitonta tarjottavaa (ku tulee kuitenki päiväkahviaikaan).. tietty kääretortun voisin tekasta, mut se et mul on pottujauhot jne ollu tuol normikaapissa enkä tiedä kuinka tarkka tämä vieras on.
Mitäs sanotte, onko ihan tyhmä idea jos otan pakkasesta sulamaan ja laitan tarjolle kokonaisia mansikoita + mustikoita + puolukoita sekä lisukkeeksi rahka + vaniljakastike seos? Ja laitan omalle sakille tarjolle ihan perus pullaa.