H
hipihii
Vieras
musta tuo marja ja rahka kuulostaa hyvälle, sitä uskaltaa hyvin syödä kun tietää mitä siinä on! Joten pöytään vaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jaa että missähän ne sitten tehdää eri tilassa????
Jaa että missähän ne sitten tehdää eri tilassa????
Ootko ikinä lukenut esim. muropakkauksen kyljestä kun siinä lukee että saattaa sisältää pieniä jäämiä maapähkinää? Se tarkoittaa sitä että vaikka murot eivät itsessään sisällä maapähkinää niin ne on tehty samoissa tiloissa kun joku tuote mikä sisältää maapähkinää ja jäämiä on voinut kulkeutua siihen toiseenkin tuotteeseen. Se on varoituksena niille jotka saavat anafylaktisen shokin aivan pienimmästäkin jäämästä maapähkinää.
Jaa että missähän ne sitten tehdää eri tilassa????
Tässä tapauksessa ne on tehty kotioloissa ja sinun esimerkissäsi ne tehdään samalla koneella joten koneisiin on voinut tarttua esim sitä pähkinää. Ei tarkoita sitä että kulkeutuu jostain![]()
Jos olisi noin kun sanoit niin eihän voisi olla gluteenittomia tuotteita ollenkaan. Paitsi sellaissa paikassa missä tehdään vain ja ainoastaan kaikilla osastoilla gluteenitonta sapuskaa.
Eihän keliaakikko voi edes sitten ravintolassa syödä jos noin olisi.
Marjajuttu on parempi kuin vehnäiset perunajauhot. Ja tiedoksi, keliaakikko ei saa syödä OLLENKAAN gluteenia, jos joku keliaakikko sanoo ettei ole tarkka niin hän ei tiedä sairaudestaan mitään. Gluteenihan ei kaikilla aiheuta heti oireita vaan vasta pidemmän ajan päästä, se ei ole varsinaisesti siis allergia, siis samalla tavalla kuin muut allergiat. Ei siis saa käyttää esim. perunajauhoja joihin on voinut päästä vähänkin vehnäjauhoja.
ei oikeasti ole noin tarkkaa tuo gluteenittomuus. Jotkut vaan intoilee sairautensa perään![]()
Juu, kaikilla ei ole. Itse voin syödä ruokaa jossa on amhd väähn kiellettyä anetta,mutta talouden kaks muuta oireilijaa ei voi _yhtään_ tai toisella on ripuli ja toisella iho revitty auki.