P
Pipo kireällä
Vieras
Millaista on rento äitiys? Listatkaa ominaisuuksia, pliis. Rennolla en itse tarkoita piittaamattomuutta tai laiminlyöntiä, vaan sellaista, jossa lapsen perustarpeista huolehditaan niin fyysisellä kuin henkisellä tasolla, mutta äitiytta ei suoriteta eikä koeta jatkuvaa syyllisyyttä (useimmiten turhasta)
Miten äitiyden suorittajasta voi tulla rento äiti?
Haluaisin nauttia äitiydestä ja 40% ajasta nautinkin, eli olen vain lapsen kanssa enkä mieti sen kummemmin mitään, mutta n. 60% ajasta mietin, että annanko nyt tarpeeksi virikkeitä tai kehittävää ajankulua tai onko kattonut liikaa telkkaria/syököhän nyt just ravitsemuksellisesti oikein jne.
Olen kotiäiti, joten ajatukset pyörii lapsen ympärillä vähän pakostakin... miten oppisin rentoutumaan äitiyden suhteen?
Miten äitiyden suorittajasta voi tulla rento äiti?
Haluaisin nauttia äitiydestä ja 40% ajasta nautinkin, eli olen vain lapsen kanssa enkä mieti sen kummemmin mitään, mutta n. 60% ajasta mietin, että annanko nyt tarpeeksi virikkeitä tai kehittävää ajankulua tai onko kattonut liikaa telkkaria/syököhän nyt just ravitsemuksellisesti oikein jne.
Olen kotiäiti, joten ajatukset pyörii lapsen ympärillä vähän pakostakin... miten oppisin rentoutumaan äitiyden suhteen?