Mahtavaa maanantai Huomenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Mikä fiilis ? :)
Mulla ihan ok, vaikka onkin maanantai , inhottavin aamu viikossa. :D Mutta ennenkuin huomaakaan on jo tiistai. Eli pitää nauttia tästäkin päivästä täysillä !! :heart:

Aamupuuroo ja kahvii.. sit duuniin.

Huomenta vaan, keuhkot ja kurkku yskitty vissiin verille yön aikana, oksensinkin pariin otteeseen yöllä kun yskitti niin pirusti :|. Mies lähti erittäin väsyneenä ja kiukkuisena töihin kun ei saanut nukuttua mun yskimiseltä ja poika kans heräili vähän väliä vaikka koitin pyyheliinaan olkkarissa yskiä. Nyt täytyy oottaa ettäkello tulee 8 et saa lääkäriajan ja jotain lääkettätähän tautiin. Ei uskalla enää kauheesti kröhiä kun päähän sattuu niin kamalasti. Mut muuten ihan jees aamu:).

Huomenta täältäkin. :wave:

Aamukahvia täällä YKSIN ja RAUHASSA juon, viimeksi tämä tapahtunut ehkä viime keväänä. :D Joten oikein hyvin lähtenyt aamu käymään, ja taidanpa useamminkin ruveta nousemaan ennen kuutta.

Huomenia! Oli niin vauhdikas viikonloppu että pitää toipuilla vähän tässä. Piti nousta jo ylös vaikka väsytti. Lonkka taas kipuilee joten panadolia piti heittää mahaan. Ja kahvia tietysti:p

Huomenta! Reippaana olin aamulla jo lähössä matkaan, kunnes huomasin tytön olevan taas kuumeessa :( ulkovaatteet veks, ja kotona menee varmaan taas 3 päivää. Josko meillä ei sitten jouluna sairasteltaisi!

HUomenta tosiaan ja IHANAA sellaista :)
Viime yö meni valvoeassa ja panikoidessa kun tytön kroppa näytti kuin euroopan kohokartalta ja tänään täytyy mennä lääkäriin :( EN tajua mitä se oli meinaan kuin olisi ollut jotain järjettömiä hyttysenpistoksia tytöllä :ashamed:

ja ap: sä et ainakaan ikään täällä aamusin kirjota niin et sulle mikään aamu olis kamalin :D
Hyvää työpäivää sulle ja kiitos näistä alotuksista :) Viimeistään sillon tulee hyvä aamu kun oot aina niin pirtsakka :)

Huomenta! Mies nukku pommiin ja se vasta tekee lähtöä tuossa.
Muksu katsoo avatarta ja yrittää laittaa kenkää jalkaan.
Mä kahvittelen ja dataan. Kaveri tulee puolen päivän aikaan kahville ja pyykkiä pitäisi pestä :)

Huomenta täältäkin!

Kuppi kahvia kourassa ja pikkumies koitaa päästä konttaamaan tuossa lattialla, aamu alko rattosasti tapellen siitä syödäänkö puuroa vai sormia... :rolleyes: :p Mies on vielä nukkumassa kun lähtee yöks ajoon.

Uusimmat

Yhteistyössä