A
"a.p"
Vieras
Mun mies tekee todella rankkaa fyysistä työtä, joten on ymmärrettävästi tosi väsynyt töiden jälkein. Olen yleensä sitten lähtenyt ainakin parina päivänä viikossa lasten kanssa pois kotoa, jotta saa mies levätä rauhassa illan. Nyt tosin ollut muutaman viikon tauko oman väsymykseni takia, en ole jaksanut lähteä minnekään, kun alkuraskauden pahoinvointi ja väsymys painaa päälle.
Tänään taas lähdin lasten kanssa illaksi pois kotoa, ja pyysin miestä sen verran auttamaan jos tiskit laittaisi.
Pikkuasia, mutta sieppaa. Mies kuorsasi täyttäpäätä kun tulin kotiin, tiskit laittamatta, ja eilen niin kovasti luvattu "hempeilyhetki" taatusti unohdettu.
Jotenkin pisti vaan ärsyttämäään se, että mä annan miehelle omaa aikaa rentoutumiselle kotona, mutta se ei sen vertaa vaivaudu, että tiskit laittaisi.
Kiitos, helpotti purkautua.
Tänään taas lähdin lasten kanssa illaksi pois kotoa, ja pyysin miestä sen verran auttamaan jos tiskit laittaisi.
Pikkuasia, mutta sieppaa. Mies kuorsasi täyttäpäätä kun tulin kotiin, tiskit laittamatta, ja eilen niin kovasti luvattu "hempeilyhetki" taatusti unohdettu.
Jotenkin pisti vaan ärsyttämäään se, että mä annan miehelle omaa aikaa rentoutumiselle kotona, mutta se ei sen vertaa vaivaudu, että tiskit laittaisi.
Kiitos, helpotti purkautua.