G: Oletko koskaan "tutustunut itseesi" käsipeilin avulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Niinhän sitä suositellaan, että nainen tutustuisi alakertaansa kokeilemalla ja katsomalla. Ihmettelin, kun yksi kolmekymppinen ystäväni kokeiltuaan suosituksestani kuukuppia oli ihan ihmeissään, että mikä ihmeen napukka se siellä sisällä oikein on ja onko se normaalia! Siis on elänyt kolmekymppiseksi eikä ole koskaan kohdunkaulaa kokeillut :O

Kyllä minä ainakin sen verran utelias olen aina ollut, että tasan tarkkaan olen kaikki paikat käynyt läpi, joihin vaan sormella yltää ;)

Joo, valitettavasti menin kurkkaamaan peilin kanssa sinne kun esikoisen synnytyksestä oli vasta viikko-kaks... Tarkotus oli vaan kurkata että miten tikit paranee... No, näky oli kyllä niin karmea että itkuun mä pillahdin siinä pikku hormoonihöyryissä vielä :D

Luulin jostain syystä että nyt se jäi tuollaiseksi... Ei yhtään aivot pelannut kyllä..

Olen omaa kohdunnapukkaani kokeillut kerran tarkoituksella onko se auki vai ei(ovulaatio) en todellakaan huomannut oliko vai ei. Mun kohdunnapukka on aina herkästi vuotanut verta ja niin kävi nytkin joten en sen jälkeen ole kokeillut. Peilillä olen joskus teiniiässä katsonut miltä paikat näyttää ja sen jälkeen jos on ollut jotain ongelmaa. Mutta en koskaan sisälleni ole sen ihmeemmin tirkistellyt tai sormia tunkenut just sen takia kun on niin herkät paikat.

kait nyt jokainen viimeistään murrosiässä jos ei jo ennemmin, tutkii paikkansa! Kohdunkaulaa en näe eikä siihen lääkäritkään tahdo ylettyä. Itsetyydytyksessä katson usein itseäni peilistä.

No siis eihän sillä peilillä nyt kohdunkaulaa näe, enkä niin väittänytkään. Lähinnä tuo kohdunkaulan kokeilu liittyy itsensä tuntemiseen, samoin kun peilin käyttö. Ja luulis nyt kaikkien aikuisten naisten itseensä tutustuneen.

Tottahan toki.
Raskausaikana oli jomotusta alapäässä ja herra sinuatkoon millaset suonikohjut sieltä löyty, oikeesti itketti ja nauratti kun aattelin et kelleen voi tällästä kertookkaan. Synnytyksessä ei tullut vammoja ja toosa on nyt ennallaan, jollei parempi

No siis eihän sillä peilillä nyt kohdunkaulaa näe, enkä niin väittänytkään. Lähinnä tuo kohdunkaulan kokeilu liittyy itsensä tuntemiseen, samoin kun peilin käyttö. Ja luulis nyt kaikkien aikuisten naisten itseensä tutustuneen.

Ei kaik varmaa sitte tutustu jos toiki sun tuttus ihmetteli sitä napukkaa. Vaikka olishan se naisen hyvä tuntea itsensä ja systeeminsä.

Just eilen sheivasin taas kokonaan posliiniksi, ja ihan sieltä alhaalta piti ottaa peili avuksi. Ja tuli mieleen että onkohan minulla nämä sisä (pikku??)huulet kokoa Suomen ennätys? Tai euroopan?

Yhteistyössä