H
hh
Vieras
Mulla se, kun tuossa itsenäisyyspäivän vastaisena yönä mieheni löi mua ensimmäisen kerran. Juttu alkoi siitä että lapsella on ollut univaikeuksia, ja niin oli sinäkin yönä. Viidennen heräämisen jälkeen en jaksanut enää nukuttaa itkuista lasta ja ärähdin sitten tälle että ole jo hiljaa. Isänsä sitten vetäisi mua viisi kertaa selkään nyrkillä niin että aloin itkeä aika hysteerisesti. Ei voi sanoa että itse olisin käyttäytynyt lasta kohtaan mitenkään hyvin, mutta siinä vaiheessa väsytti niin armottomasti. Sain sitten lapsen lopulta takaisin uneen (omaa itkuani nieleskellen) ja kun kömmin takaisin sänkyyn, mies tuli siihen silittelemään ja anteeksi pyytelemään. En reagoinut siihen mitenkään, enkä aamuiseenkaan anteeksipyyntöön. En vaan jaksa välittää, nyt ollaan molemmat käyttäydytty kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Lapsellakin unet ovat nyt viimein parantuneet (alla siis neljän kuukauden univaje koko perheellä, mistä syystä mies on pari kertaa huutanut lapselle että ei kestä tätä). Olen niin väsynyt riitelemiseen tai hänen provoisointiinsa. Eilenkin tyyppi yritti vääntää riitaa siitä että olin laittanut vahingossa appiukolta saamamme kinkkurullan pakkaseen vaikka siinä olisi ollut päiväystä jäljellä. Tuosta jaksoi jauhaa 20 minuuttia ennen kuin luovutti. Argh! Toivotaan että kun miehen unettomuus (saa melatoniinia siihen lääkäriltä heti joulun jälkeen) väistyy niin perhe-elämäkin alkaisi taas maistua.
Lapsellakin unet ovat nyt viimein parantuneet (alla siis neljän kuukauden univaje koko perheellä, mistä syystä mies on pari kertaa huutanut lapselle että ei kestä tätä). Olen niin väsynyt riitelemiseen tai hänen provoisointiinsa. Eilenkin tyyppi yritti vääntää riitaa siitä että olin laittanut vahingossa appiukolta saamamme kinkkurullan pakkaseen vaikka siinä olisi ollut päiväystä jäljellä. Tuosta jaksoi jauhaa 20 minuuttia ennen kuin luovutti. Argh! Toivotaan että kun miehen unettomuus (saa melatoniinia siihen lääkäriltä heti joulun jälkeen) väistyy niin perhe-elämäkin alkaisi taas maistua.