No voihan TK! :( TURHA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Käytiin ekan kerran lääkärissä likan iho-oireiden takia (raju reaktio voiteeseen) ja sanoin jo ennen kun alotettiin niin tälle äijälle että on atooppinen iho. Mies siihen että eikä ole ja kinas mun kanssa pitkän aikaa... No mä luovutin , otin purkin rasvaa ja lähdin kotia tytön kanssa.

NO, sitten tuli tää nokkosihottuma viikkoa myöhemmin ja oli kuumeessa kolmepäivää ja päälle jäi kamala yskä. Nyt eiliseksi saatiin aika lääkäriin ja nyt kun mentiin naislääkärille kun omalääkäri ei tällä kertaa päivystänyt, niin johan saatiin vastaus, että onhan tämä päivänselvä atoopinen iho. No, oli ihan pakko mainita aiemmasta lääkäristä joka väitti kivenkovaa toisin. :(

On se kiva että noilla nuorilla "lääkäreillä" on joku pakko olla "kaikkitietäviä" ja potilashan ei tiedä mistään mitään... Tän kuvan mä hänestä aina oon saanut ja ottaa niin paljon päähän että on meidän omalääkäri... :ashamed:

Saatiin antibiootti kuuri ja jos sillä ei lähe yskä niin allergiatestit on sitten joulun jälkeen...

Toivottavasti saatte ihan lähetteen erikoislääkärille myös joka valvoo lapsen tilaa. Mä inhoon käydä noilla muilla noitten penskojen kanssa kun eivät tiedä mistään mitään.

Viimeks ei saatu vaikka pyysin. Kaverin poika sai vasta yksityiseltä lähetteet tyksiin kun eivät täältä suostuneet korjoittamaan ja tällä pojalla se ihottuma on tosi paljon pahempi. :/

Yhteistyössä