jos voisin en tekisi muuta kuin nukkuisin. En enää tiedä mitä tehdä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musta pilvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Musta pilvi

Vieras
elämänhalu on kadonnut, ajatukset on yhtä sekavaa kerää. en osaa katsoa tulevaisuuteen, tuntuu vaan että en ole edes mitään saanut elämässäni aikaiseksi:(

mitään en oikein jaksaisi,olen niin väsynyt kaikkeen. joudun pakottamaan itseni tekemään kotityöt,hoitamaan lapsia..yleensäkkin nousemaan aamulla sängystä. mä en jaksa enää tällaista elämää!:(((((

ahdistaa hirveästi, oireet ovat jo fyysisenä tunteena rinnassa ja vatsassa.uni on katkonaista ja huonoa,painajaisia ja levottomia unia. olo on kokoajan äärimmäisen surumielinen ja voimaton.

pitäiskö mun soittaa itseni osastolle, olen keinoton?!?!?! :(

elämänhalu on kadonnut, ajatukset on yhtä sekavaa kerää. en osaa katsoa tulevaisuuteen, tuntuu vaan että en ole edes mitään saanut elämässäni aikaiseksi:(

mitään en oikein jaksaisi,olen niin väsynyt kaikkeen. joudun pakottamaan itseni tekemään kotityöt,hoitamaan lapsia..yleensäkkin nousemaan aamulla sängystä. mä en jaksa enää tällaista elämää!:(((((

ahdistaa hirveästi, oireet ovat jo fyysisenä tunteena rinnassa ja vatsassa.uni on katkonaista ja huonoa,painajaisia ja levottomia unia. olo on kokoajan äärimmäisen surumielinen ja voimaton.

pitäiskö mun soittaa itseni osastolle, olen keinoton?!?!?! :(

Varaat ajan mielenterveytoimistoon ja sitä kautta saat ajan psykiatrille. Näin minä tein ja kyllä auttaa! Tai jos on tosi akuuttia niin soita akuuttityöryhmään.

Pitäis. Tai ainakin hankkia apua! Aloita terveyskeskuslääkäristä / tai työterveyslääkäristä. Jos ihminen ei nuku niin ei voi voida hyvin! Elämän ei tarvitse olla tuota!

Ja tuosta SELVIÄÄ!!!! Ei tunnu ehkä nyt siltä, mutta oikeasti. Kyllä se aurinko vielä paistaa!

:hug: Voimia Sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja ettäs;22700360:
Varaat ajan mielenterveytoimistoon ja sitä kautta saat ajan psykiatrille. Näin minä tein ja kyllä auttaa! Tai jos on tosi akuuttia niin soita akuuttityöryhmään.

olen ollut vuosia sitten mtt:n asiakkaana,jo muutaman käynnin jälk sanoivat ettei ole resursseja hoitaa mua:(
nyt olen käynyt kahdessa eri terapiassa,lääkitys on. olen niin yksin,tuntuu ettei kukaan tajua miltä musta tuntuu!!:(((((

[QUOTE="jebulis";22700364]Pitäis. Tai ainakin hankkia apua! Aloita terveyskeskuslääkäristä / tai työterveyslääkäristä. Jos ihminen ei nuku niin ei voi voida hyvin! Elämän ei tarvitse olla tuota!

Ja tuosta SELVIÄÄ!!!! Ei tunnu ehkä nyt siltä, mutta oikeasti. Kyllä se aurinko vielä paistaa!

:hug: Voimia Sinulle![/QUOTE]

kiitos.

Yhteistyössä