Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="hehe";22702602]Lol. että naurattaa nuo pennut, jotka yrittävät hyökätä tt:n kimppuun :D:D kun ei oma äly riitä, niin yritetään viedä sitä joltaijn muulta :D:D Heh, ei voi kun nauraa!!!!

Ncm ja tt samaa kastia.[/QUOTE]

Oikeastiko joku on sitä mieltä, että tt:n juttujen sekavuus ja omakehu johtuvat vain hänen korkeammasta älykkyydestään ja ymmärryksestään?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22702609:
No jos näin on tapahtunut niin sittenhän tämä palsta ei ole mikään turha vaan todellakin suomalaisen tupelle säästetyn julkisen terveydenhuollon toimiva jatke.

Se virallinen avohoitola?

[QUOTE="jees";22702634]Näin on, mikä lääkitys sulla on?[/QUOTE]

me tosiviisaat ei käytetä yhtään mitään :xmas:

[QUOTE="jees";22702634]Näin on, mikä lääkitys sulla on?[/QUOTE]

Ei mulla oo mitään lääkitystä. :) Mutta mä en olekaan missään väittänyt olevan muita älykkäämpi tai edes mitenkään keskivertoa älykkäämpi. Kuten eräät.

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22702523:
"Leuhkasti" kirjoitin ihan tahallani, koska se tuntui sopivan ketjun henkeen. ;) Mutta en tietoisesti koskaan tuonut esille omaa älykkyttäni tai ylemmyyttäni muita kohtaan, koskaan mielestäni siinä ei ole mitään älykästä :) Kirjoitan sen sijaan...

Ja ei, en halveksu matemaattisesti lahjakkaita ihmisiä, olenhan itsekin opiskellut teoreettista fysiikkaa...

Onpa huojentavaa kuulla ettei tuo ole tietoista vaan että kaikki nää jutut tapahtuu sulla vahingossa.

Olet opiskellut... mutta valmistuitko ikinä mihinkään vai roikutko vielä yliopistolla?

SÄ puhut täysin jotain ihan paskaa taas...ei tarvi väittää, jos ei sitä ole :D:D Mutta jos on, niin ei kannata sitä vältellä..

Onkohan tt vetänyt herneenpalon nenään ja kiukuttelee täällä nyt useammalla nikillä? Vähän siltä haisee. Ainakin kirjoitusten sekavuus on samaa tasoa :D Tai sitten nämä muutamat harmaat ovat vain samalla älyllisellä tasolla ja meidän ymmärryksemme yläpuolella :D

Onkohan tt vetänyt herneenpalon nenään ja kiukuttelee täällä nyt useammalla nikillä? Vähän siltä haisee. Ainakin kirjoitusten sekavuus on samaa tasoa :D Tai sitten nämä muutamat harmaat ovat vain samalla älyllisellä tasolla ja meidän ymmärryksemme yläpuolella :D

No tottahan tuollaista paskanjauhannasta vetäää herneen nenään. Kun yritetään vartavasten syöttää paskaa toisista. Säälittävää.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22702649:
Sä toivot naisten paljastavan täällä ketjuissa onko niillä valkovuotoa ja posliini.

olen kylläkin julkisesti myöntäny ettei mua kiinnosta ollenkaan se että mitä kenenkin peräpäästä vuotaa ja posliinia mullon astiakaapissa. :)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22702564:
voisit niin sanotusti laittaa faktaa tiskiin niin loppuu turha vääntäminen. ymmärrystä tai ei niin kukaan ei sinua usko muuten..

Minua ei suoraan sanoen kiinnosta tt ei kirj-nimimerkin testit.

Muutenkin ihmettelen että mitä te kaikki urpot älykkyys-ym. testeissä juoksette. Minä olen juossut vain Cooperin testejä.

Niin se logiikka on hukassa kyllä mielestäni noissakin kirjoituksissa. :) Mutta ehkä se onkin jotain korkeampaa logiikkaa, jota meidän tavallisten tallaajien on, ah, niin vaikeaa ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22702657:
Minua ei suoraan sanoen kiinnosta tt ei kirj-nimimerkin testit.

Muutenkin ihmettelen että mitä te kaikki urpot älykkyys-ym. testeissä juoksette. Minä olen juossut vain Cooperin testejä.

mä menen ennemmin autolla.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22702635:
Keitin veden ja HAUDUTIN teen. Sekä paskatin koirat kun tuolla islam-ketjussa lupasin jo pari tuntia sitten sen tehdä mutta tulinkin tähän ketjuun ja jumiuduin tänne.

zxz huhuu! Älä hae väärästä ilmansuunnasta, toisaalla sitä vois olla tarjollakin!

No niin. Kärkytkö munaa zxz:ltä?

Tt ei kirj kertoi toisessa ketjussa olevansa kielellisesti älykäs. Täyttä skeidaa, kirjoitus on täysin vajavaista verrattuna esim. Penaalin terävin kynä-nikin teksteihin. Se minua tuossa häiritsee, kun väittää olevansa superälykäs vaikka teksti on kuin kenen tahansa peruskoulunsa käyneen näppikseltä.

Tunnen yhden huippuälykkään aspergermiehen jolla on joku hahmotushäiriö siten että henkilön kirjoittama teksti on aivan mahdotonta lukea. Lukiossa tämän henkilön äidinkielenopettaja oppi lukemaan pojan kirjoitusta ja niinpä yo-aine lähti lääkärintodistuksen kanssa yo-lautakuntaan ja ällänä palasi.

Että ei ihmisen KIRJOITTAMISTYYLISTÄ nyt ainakaan pidä mennä Äo:ta päättelemään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä