Voi veljet, se on menoa nyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhaNainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhaNainen

Vieras
Mä en ala, mun vauvani on muuttunut viikonlopun aikana isoksi pojaksi. Perjantaista asti poika punkes ja ähersi ympäri asuntoa, ja lopulta eilen aamulla onnistui ihan itse hinaamaan ittensä seisomaan sohvaa vasten. :O Nyt noustaankin ihan kaikkea vasten josta vaan pikku kätöset saa kiinni.

Ihan holtitonta menoa toi vielä on, aina kun poika pääsee pystyyn niin hän innostuu valtavasti ja alkaa hihkumaan SEKÄ päästää irti. :D Ja sit mennään suorin vartaloin kohti lattiaa, onneks tähän mennessä oon saanu joka kerta kiinni. Pitääköhän mun ostaa hälle kypärä? Ei oo meinaan noita vajaa 7kk ikäsiä poikia kovasti vielä siunattu itsesuojeluvaistolla. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";22710744]Meillä oli sellanen konttauskypärä (sellanen vanujuttu) pari viikkoa mutta sitten oppi ja päähinen jäi turhaksi. Ehkä paksu toppalakki ajais saman asian?[/QUOTE]

Mulla olis kuplamuovia? :D

Voi kuinka hauskoja aikoja teillä eletään. :D
Meillä oli kans kiire. Ekaks ei oltu kiinnostuneita liikkumisesta laisinkaan ja vasta 8kk yritti alkaa liikkumaan. Siitä 1½kk ja käveltiin. :D

Yleensä konttauskypärää pidetään turhana, mutta meillä se toimi kyllä täydellisesti. Poika suostui pitämään sitä, ja se pelasti monta kertaa pahoiltakin loukkaantumisilta. Suosittelen.

Sulle on uuten yv:tä. Ja se kypäräkin on sitten myynnissä. =)

Yhteistyössä