L
Lunatic
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709987:ei edes..
en mä semmosilla mitään tee![]()
Eikö kusitipat näy khakihousujen läpi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709987:ei edes..
en mä semmosilla mitään tee![]()
Lunatic taitaa olla kateellinen kunnes keksitte toisen selityksen siihen että muiden kuvat aiheuttaa noin suuria tunteita.
Palstan draamakuningattaren valitsema hamekangas olis varmaan ihan ylisöpö.. mutta älä nyt taas ota itseesi, kukaan ei ole vielä ehtinyt olla ilkeä sulle.
Eikö kusitipat näy khakihousujen läpi?
Lunatic taitaa olla kateellinen kunnes keksitte toisen selityksen siihen että muiden kuvat aiheuttaa noin suuria tunteita.
Palstan draamakuningattaren valitsema hamekangas olis varmaan ihan ylisöpö.. mutta älä nyt taas ota itseesi, kukaan ei ole vielä ehtinyt olla ilkeä sulle.
Alkuperäinen kirjoittaja `''´;22710497:minusta alkaa yhä enemmän vaikuttaa siltä, että mitä älykkyytteen tulee, niin ainkin yksi asia tässä ketjussa on tullut harviniasen selkeästi esille: fiksaatio kateuteen poissulkee varmaan kaiken älykkyyden.
eipä tarvinne selittää enempiä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22710544:laita vaan se osottees niin katellaan jatkoa.
Tripod on päättömälle kateellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22710655:ihme jeesustelija, alottaa vittuilun vaikka ensin valittaa ettei saa ..
Alkuperäinen kirjoittaja `''´;22711084:kaikkeahan se aina YRITTÄÄ selittää, mutta sen vastaus kaikille on aina tuo kateus.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22710544:laita vaan se osottees niin katellaan jatkoa.
Eikö Lunis ja se vanhan ajan BV ole ihan hyvä otanta. Väite perustuu siihen että puolustat heitä kun joku heidän uhreista kehtaa valittaa.
Mutta on heillä äänekkäimpiäkin kavereita joista enemmän haittaa.. koska käyvät vielä samojen uhrien kimppuun kun kerran ovat maassa. Tässäkin ketjussa vieraili pari sellaista.
Sulla mun yhteystiedot laatikossa.. tule käymään niin kerrotaan sit palstalla kumpi puki sen hameen.
Alkuperäinen kirjoittaja `''´;22711261:äly ainakin tässä ketjussa alkaa käydä kovin vähiin
Sulla mun yhteystiedot laatikossa.. tule käymään niin kerrotaan sit palstalla kumpi puki sen hameen.
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22711806:Nyt alko puistattaa..