Vaivat seksin jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mammas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mammas"

Vieras
Seksissä pitkä tauko(yli vuosi)... Sitten kun tuli harrastettu alapää oli ihan hajalla ja virtsatietulehdus tuli... Sama mies ollu 5v ja kumi ehkäisynä joten ei sp-tauti kyseessä ja ne testattiin alku syksystä oli negaa kaikki... Aina tuo sama juttu alapää hajalla ja virtsis toistuu joka yhdynnän jälkeen... Yhdynnät on kyllä edelleenkin harvassa(kerran 1-2kuukauden välein)... Ja imetän vielä muutaman kerran päivässä 1v4kk ikäistä... Ceridalia olen käyttänyt ja rasvanut bevitalla tai mikä se ny olikaan..... mut ei auta ceridal tuntuu ärsyttävän limakalvoja entisestään... Outoja vaivoja ei koskaan ennen ollut mitään tämmöistä.... Lääkärissä käyty ja eivät muka näe mitään ongelmaa.... ihan älytöntä!

No kokeile ovestinia! Ja vaihda muovisiin kortsuihin koska kumiallergia on niin yleistä... hieman kuulostais siltä!

Imetyksen lopetus varmaan auttaa sekin. Itse en voisi imetysaikana seksiä harkitakaan kun limakalvot niin hiekkapaperia.

Miten te voitte olla vuoden ilman seksiä? Ja miten teidän miehet voi? Ymmärrän kyllä, että ihmisillä on erilaiset halut, mutta en yhtään ihmettele, että vauvavuotena erotaan paljon, jos tilanne on tuo. Voihan sitä tietysti tehdä kaikenlaista ilman yhdyntääkin, mutta silti kuulostaa aika järkylle.

[QUOTE="alma";22711369]Miten te voitte olla vuoden ilman seksiä? Ja miten teidän miehet voi? Ymmärrän kyllä, että ihmisillä on erilaiset halut, mutta en yhtään ihmettele, että vauvavuotena erotaan paljon, jos tilanne on tuo. Voihan sitä tietysti tehdä kaikenlaista ilman yhdyntääkin, mutta silti kuulostaa aika järkylle.[/QUOTE]

Niin siinä vain kävi että vauva syntyi rakennettiin taloa ja mies kävi töissä samalla. Ei siinä vaan ollut aikaan seksille. vaikka minä olisinkin halunnut mies ei vaan jaksanut. Nyt kun olis taas aikaa ja jaksamista sekstailla niin sitten alkaa tämmöiset alapää vaivat ja pilaa taas kaiken...

Mulla oli ihan sama homma että virtsatietulehdus tuli joka yhdynnän jälkeen. Kunnes sitten eräs viisäs lääkärituttu kertoi, että seksi on oikeesti aikas pöpöaltista hommaa. Eli pesut heti yhdynnän jälkeen ja rakko tyhjäksi ennen ja jälkeen yhdynnän. Ja tärkeää on ottaa kaksi c-vitamiinitab. myös yhdynnän jälkeisinä päivinä jos et syö niitä jo joka päivä. Itselläni ei ole tulehdusta ollut sen koomin :)

Mulla oli ihan sama homma että virtsatietulehdus tuli joka yhdynnän jälkeen. Kunnes sitten eräs viisäs lääkärituttu kertoi, että seksi on oikeesti aikas pöpöaltista hommaa. Eli pesut heti yhdynnän jälkeen ja rakko tyhjäksi ennen ja jälkeen yhdynnän. Ja tärkeää on ottaa kaksi c-vitamiinitab. myös yhdynnän jälkeisinä päivinä jos et syö niitä jo joka päivä. Itselläni ei ole tulehdusta ollut sen koomin :)

pissalla/pesulla käyn ennen ja jälkeen. C-vitamiinia otin ennen mutta musta tuntu että pahensi oireita entistä enemmän. Nykyään käytän karpalokapseleita sitä en vielä tiedä onko niistä apua kun ei olla voitu nyt yhdynnässä olla koska viimeisin ab-kuuri loppui 2viikkoa sitten enkä todellakaan halua uutta ottaa heti perään. Mutta epäilen ettei karpalot, c-vitamiinit ym auta streptokokkiin...

Yhteistyössä