Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Mitä helvettiä sä vedät itse jonkun kateuskortin esiin? Se on hyvä, että ei ole kukaan kateellinen! Mahtaisi olla vittumainen elämä elää silkassa kateudessa.

Paina nyt sinä siihen kalloosi, että mikä ikinä sinua vaivaakaan tuon fiksaation kanssa pyrkiä alentamaan minua, niin ei se tule onnistumaan. Sinun sanasi ovat täyttä tyhjää vain, eikä vaikuta edelleenkään minuun mitenkään tavoin.

Kannattaa oikeasti jo lopettaa tuollainen paskanjauhanta ja keskittyä vaikka parantamaan sitä omaa elämää tai jotain.

Näköjään sen verran vaikuttaa, että piti kuitenkin tulla vastaamaan;)

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1346955-tama-ei-voi-olla-todenmukainen-ao-testi-paljos-saatte/

Tätäköhän tt ei kirj. tarkoittaa faktalla, joka löytyy googlettamalla. Löysin toisenkin ketjun, mutta siinä hänen äo:nsa oli "vain" 136, koska se tehtiin helteisellä heinäkuulla 2010.

No kysyn silti vaikken usko saavani vastausta.:xmas:

Kun sä kerran olet niin huippuälykäs, niin eikö se riitä että itse tiedät sen? Tarviiko sitä todistella täällä, (ja vieläpä useilla eri nikeillä). Varsinkin kun sakki täällä on niin tyhmää ettei kertakaikkiaan tajua sun älykkyyttä.

Uskoo itse paremmin jos saa jonkun peesaamaan? :saint:

No tää on ilmeisesti Päätön, koska Tripod ei näytä tolta. Mutta milläpäs minä sen voisin toisaalta todistaa...

Sillä se on todistettu että tuo mies on Bernie Ecclestone. Mikä tosin ei todista etteikö hänkin VOISI täällä kirjoitella.

PÄÄTÖN! Jos sä olet Ecclestone niin MÄ TOTISESTI YMMÄRRÄN miksi sä et halua kamujesi tietävän, missä sä yösi vietät!!! :laugh:

No kysyn silti vaikken usko saavani vastausta.:xmas:

Kun sä kerran olet niin huippuälykäs, niin eikö se riitä että itse tiedät sen? Tarviiko sitä todistella täällä, (ja vieläpä useilla eri nikeillä). Varsinkin kun sakki täällä on niin tyhmää ettei kertakaikkiaan tajua sun älykkyyttä.

Riittää riittää :) Tämä vain on keskustelu, johon saavat kaikki osallistua ja osallistun. Se, että joku tyhmä ottaa minut silmätikukseen ja vittuilee jatkuvasti on sen häpeä. Ja minä voin vastata niihin vittuiluihin ihan samalla tavoin, kun muutkin. Jos ymmärrät.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1346955-tama-ei-voi-olla-todenmukainen-ao-testi-paljos-saatte/

Tätäköhän tt ei kirj. tarkoittaa faktalla, joka löytyy googlettamalla. Löysin toisenkin ketjun, mutta siinä hänen äo:nsa oli "vain" 136, koska se tehtiin helteisellä heinäkuulla 2010.

Ei, vaan syksyllä tehdyt testit (ei nettitestit)

Tuossa ketjussa tt ei kirj. on laittanut todistukseksi print screenin tuloksestaan. Aijaasta löytyy tämä kuva nykyään siitä kohtaa.

v.php

Mä sanon tällä istuntojaksolla nyt enää tämän yhden asian: Te olette kaikki kateellisia mulle!
Niin kateellisia että useimmat kieltävät olevansa, mutta jotkut yrittävät hämätä ja lyödä leikiksi kipeän asian muka "myöntämällä" että "juu, ollaan ollaan me sulle kateellisia" :D Ihan niinku eivät olisi :D

Että silleen. Todistakaa että asia ei ole näin.

Mä en kyllä nää tt:n ylemmyyskompleksia. On vastannut kysymyksiin ja herjoihin (ja joo, kyllä joku kysyi että mitä tekee, johon vastasi, ja josta te muut veditte ihan omia johtopäätöksiä. Ei kai kukaan täällä koko elämäänsä kailota). Mielestäni se, että jatkuvasti riepottelee muita ja naljailee ja "puhuu suunsa puhtaaksi"- jolloin sieltä tulee vain vittuilua, ei ainakaan ole merkki älykkyydestä. Myös se, että joku ei saisi "alentua vastaamaan" itseensä kohdistuviin herjoihin sillä perusteella että todistaa oman tyhmyytensä, on melkoista kaksinaismoralismia, jos kerran ollaan kaksplus-palstalla.

Ja joo. Suurin osa ihmisistä on tyhmiä. Älykkäät tunnistaa siitä, että he tunnistavat omat heikkoutensa ja tietämättömyytensä, mutta toisaalta tietävät oman arvonsa. Älykäs osaa toivottavasti keskustella ketään loukkaamatta, mutta niin, ettei sensuuri vie sanomaa. Ei oo montaa tällä palstalla näkynyt.

:laugh: No olen mäkin tuossa tieteen kuvalehden testissä saanut päälle 130 tuloksen (muistaakseni 133), mutta en tosiaankaan väittäis sen kertovan älykkyydestäni yhtään mitään enkä varsinkaan (paitsi nyt) lesois sellaisella täällä..

Mutta saamme varmasti tähänkin (kenties jo ennen tätä kommenttia) jonkun 'mutta kun te ette vain ymmärrä' selityksen tt:ltä. Sitä odotellessa.

Mun pitää alkaa tekemään lähtöä, palailen taas aiheuttamaan pahennusta illemmalla.

Riittää riittää :) Tämä vain on keskustelu, johon saavat kaikki osallistua ja osallistun. Se, että joku tyhmä ottaa minut silmätikukseen ja vittuilee jatkuvasti on sen häpeä. Ja minä voin vastata niihin vittuiluihin ihan samalla tavoin, kun muutkin. Jos ymmärrät.
Vais niin. :D Kerrotko vielä miksi todistelat ja puolustelet itseäsi toisillakin nikeillä?

:laugh: No olen mäkin tuossa tieteen kuvalehden testissä saanut päälle 130 tuloksen (muistaakseni 133), mutta en tosiaankaan väittäis sen kertovan älykkyydestäni yhtään mitään enkä varsinkaan (paitsi nyt) lesois sellaisella täällä..

Mutta saamme varmasti tähänkin (kenties jo ennen tätä kommenttia) jonkun 'mutta kun te ette vain ymmärrä' selityksen tt:ltä. Sitä odotellessa.

Mun pitää alkaa tekemään lähtöä, palailen taas aiheuttamaan pahennusta illemmalla.

Sori 136 on kaukana siitä, mikä se on :D:D

Kenenköhän alter ego tää 'tt ei kirj' on, koska tosissaanhan se ei missään nimessä noita juttujaan voi kirjoitella. Uskonkin, että joku vakkari siellä ruudun takana hihittelee kun saa palstalaiset hiiltymään jankkaamisellaan ;)

Mäkin sain yli 130. Jostain testistä sain oikein jonkun hyvänkin tuloksen... Ne on vaikeita mulle, koska niissä joutuu usein tekemään laskutoimituksia, joka on mun kaikkein heikoin alue. Mut jos toi tulos oikeesti pitäs paikkansa, ois mun koulussa pitänyt pärjätä jollain tavalla. Ei sen puoleen, ei se koulu ikinä kiinnostanut.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä