Vaaleanpunainen joulukuusi!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Frosted Pink
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Frosted Pink

Vieras
En olisi ikinä uskonut sanovani tätä, mutta voisin tietyissä olosuhteissa kuvitella hankkivani vaaleanpunaisen joulukuusen. Minä, jolle on niin tärkeää saada aina iso ja oikea kuusi. Mutta ei mikä tahansa vaalenapunainen kelpaa, eikä mihin tahansa ympäristöön. Kuusen pitäisi olla sellainen kalpean, huurteisen vaaleanpunainen, ei mikään shokkipinkki. Sen pitäisi päästä johonkin "kartanomaiseen" ympäristöön, esim. isojen ruutuikkunoiden eteen tai erkkeriin. Sistustus mielellään valkoisen sävyissä. Taustana tietenkin valkoinen luminen maisema. Tällaiseen kuuseen laittaisin vain mattahopeaisia palloja tai vastaavia + valot. Parhaimmillaan tämä kuusi olisi normaalista kuusesta poiketen päivänvalossa, jolloin hennot värit pääsevät oikeuksiinsa. Tällaisen kuusen voisin kuvitella itselleni isossa talossa "kakkoskuuseksi" niin, että se aito ja oikea kuusi olisi kuitenkin pääosassa olohuoneessa.

Näihin kuviin ja tunnelmiin. :)
 
Minä haluaisin valkoisen muovikuusen, vähänkö se näyttäisi hyvältä puna-mustilla koristeilla. Valitettavasti vaan tähän asuntoon ei pöytäkuusta isompaa mahdu, joten tulevaisuuden jouluja odotellen.
 
Minä haluaisin valkoisen muovikuusen, vähänkö se näyttäisi hyvältä puna-mustilla koristeilla. Valitettavasti vaan tähän asuntoon ei pöytäkuusta isompaa mahdu, joten tulevaisuuden jouluja odotellen.

Valkoinen muovikuusi lienee helpompi löytää kuin tarpeeksi hailakka vaaleanpunainen :) Omaan tunnelmointiini voisin lisätä, että minkäkin voisin huolia sen valkoisen kuusen vaaleanpunaisen sijasta; tällöin laittaisin siihen valkoiseen kuuseen huurteisen vaaleanpunaiset pallot :D

Mutta koska emme asu kartanossa eikä meillä ole ruutuikkunioita, kuusemme on tänäkin vuonna aito.
 
Vosi kuvitella, että musta kuusi olisi aika helppo koristeltava kun kaikki värit erottuisi edukseen. Jos mä laittaisin mustan kuusen, niin koristeet olis varmaan pääosin kullankimaltavia. Ehkä. Tai sit niitä vaaleanpunaisia palloja :D Jossain Amerikassa varmaan muovikuusia saa kaikissa mahdollisissa väreissä.
 
Mutta ei mikä tahansa vaalenapunainen kelpaa, eikä mihin tahansa ympäristöön. Kuusen pitäisi olla sellainen kalpean, huurteisen vaaleanpunainen, ei mikään shokkipinkki. Sen pitäisi päästä johonkin "kartanomaiseen" ympäristöön, esim. isojen ruutuikkunoiden eteen tai erkkeriin. Sistustus mielellään valkoisen sävyissä. Taustana tietenkin valkoinen luminen maisema. Tällaiseen kuuseen laittaisin vain mattahopeaisia palloja tai vastaavia + valot. Parhaimmillaan tämä kuusi olisi normaalista kuusesta poiketen päivänvalossa, jolloin hennot värit pääsevät oikeuksiinsa.

Eipä tähän ole mitään lisättävää :) En minäkään hankkisi räikeän pinkkiä kuusta mihinkään kerrostaloyksiön nurkkaan.
 
Onks luonnossa vaaleanpunaisia kuusia?
Mikä siinnä onkaan kun ei luonnolliset asiat enää kelpaa vaan kaikki pitää olla niin helvetin luonnotonta? Sairastta suorastaan.
Muovi aiheuttaa paljon sisäilman laadun huonontumista, joka taas yhteydessä mm. lapsettomuuteen ja allergioihin ja astmaan esimerkiksi.
 

Yhteistyössä