M
murrrrrrrrrr
Vieras
mun anoppi ihan samanlainen... verhot ei miellyttänyt niin omeli meille uudet jen........ todella ärsyttävää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tavallaan ymmärrän sinua, koska jos sinä järjestät juhlat ja hoidat tarjoamiset, niin sinun kuuluisi saada päättääkin pöydästäkin. Mutta toisaalta joulu on kuitenkin yhteinen juhla, monessa perheessä sitä järjestellään yhdessä, vaikka jonkun luona oltaisiinkin. Monelle vanhemmalle etenkin juhlapöytä ilman pöytäliinaa on kauhistus. Et kai halua pilata yhteistä juhlaanne moisella.
Mä varmaan hyväksyisin tuollaisen omalta äidiltä, mutten anopilta. Toisaalta on vaikea kuvitella äitiäni tuollaisena.
Edelleenkin: olen VARMA että anoppi EI ilahtuisi, jos minä tulisin väkisin tuomaan jotain omia liinojani tms hänen juhlapöytäänsä. Anoppi astui väkisin reviirilleni, mistä en tykkää. Jos juhla menee pilalle pöytäliinan puutteesta, niin täytyy olla vähän yksinkertainen ihminen.
Tosi ikävää käytöstä anopiltasi!! Kyllä sinulla on oikeus tehdä joulusta oman perheenne näköinen (teidän koti, hyvänen aika), eikä ole mitenkään asiallista tulla mittailemaan teidän pöytää ja tuoda väkisin liina. Itse saisin tuosta täydellisen hepulin. Peesaan siinä, että vedä rajat ja ilmoita asiallisesti, että sinä päätät miten asiat menee. Sen voi tehdä tosi nätisti ja rauhallisesti, niin välttyy riidaltakin. Tajuaa ainakin jatkossa, ettei kannata tulla sinun reviirillesi päättämään asioista.
Jos juhla menee pilalle pöytäliinan puutteesta, niin täytyy olla vähän yksinkertainen ihminen.
mittaamaan että millaisen joululiinan hän tuo.. juttu meni siis niin, että anoppi soitti "onko teillä joululiinaa pöydälle". Sanoin, että en käytä liinoja yleensäkään kun meillä on kaunis puupinta pöydässä enkä koe liinoja tarpeelliseksi. Anoppi jatkoi että hällä on punainen ja valkoinen liina, että jomman kumman hän tuo pöytään, että kuinka leveä pöytä on. Sanoin että en tiedä pöydän leveydestä enkä liinoista kun ei ole meillä ollut tapana käyttää... Anoppi asuu n. vartin kävelymatkan päässä ja äsken ovikello soi. Siellä se oli mittanauhan kanssa ja mittasi pöytämme leveyden. Samalla toi ison kynttelikön ja sanoi että se voi olla pöydässä että hän tuo kynttilät. Ilmoitti siis vain näin ja sitten lähtikin jo menemään.
Olen viimeisilläni raskaana ja on taapero hoidettavana.. lievästi sanottuna vituttaa tuollainen hössötys.