KIITOS SINULLE %&!/# TOLLO, joka katsot oikeudeksesi tartuttaa meidät muutkin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itsekäs nutipää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itsekäs nutipää

Vieras
Että suuri kiitos vaan Sinulle, v*tun itsekäs paska, joka tulet sairastamaan joulun ruuhkajunaan. On kiva katsella nenäsi valumista ja pärskimistäsi, yrittäen samalla varjella omaa pientä vauvaansa kuvottavilta pöpöiltäsi. JOS OLET SAIRAS, JÄÄT KOTIIN, etkä jukolavita tule tartuttamaan meitä muita!!!

Juuri sinunlaistesi ihmisten takia monet tartuttavat toisiaan ja kuolevat sikainfluenssaan. Itsekäs mulkku! Muistan sinua, jos joulumme menee sairastaessa. Tai pahempaa.

Ja ei, meillä ei ole omaa autoa. Kuvittelin että meillä on oikeus matkustaa junassa ilman tarjoamaasi sairastumisvaaraa.

hohhoijaa. nuhasena ei tarvi kotiin jäädä. suurin osa suomalaisista pärskii tällä hetkellä eikä se oo mikään syy kotiin jäädä. jos ei ole kuumetta ja oma jaksaminen riittää normaalin arjen elämiseen niin saa elää nuhasena ihan normaalisti. vatsataudit ja muut pahemmat taudit on asia erikseen. sä voit hysteerisenä pitää sen vauvas poissa ihmisten ilmoilta.
minä myös vauvan äiti enkä todellakaan odota että jokainen jolla vähäkin nokka vuotaa olisivat sitten kotona. oltas oltu lasten kanssa jo yli 2kk pelkästään kotona tolla sun touhulla. esikoisen hysteerinen äiti taidat olla

Hei haloo, onhan se ärsyttävää, mutta aina noissa ruuhkabusseissa yms. joku flunssainen sattuu olemaan. Pikkuflunssan takia kun ei saa sairaslomaakaan. Ehkä tällä äidillä oli neuvolakäynti, lääkärinaika tms. "pakollinen" meno.

Toivottavasti et saa tartunta. Meillä joulu menee näillä näkymin mahataudissa, jos yhtään lohduttaa.

Millä planeetalla mahdat ap elää jos luulet, että jokaisella nuhanenällä on mahdollisuus jäädä kotiin sairastamaan? :) Mulla on nyt ollut ajoittaista yskimistä ja aivastelua jo kaksi kuukautta. Ei ihan onnistuisi olla kotona lojumassa.

Millähän kummalla mennään hakemaan sairaslomalappu töihin ellei saisi käyttää julkisia :snotty:

Kävellen! Vaikka 30 km olis matkaa. Eipähän tartuta muuta kuin pari koiranulkoiluttajaa ja no, ne nyt tulee muutenkin kipeeks kun niillä on sellasia likaisia otuksia kotona!

Ap, ala pitämään desinfiointiliinoja + käsidesiä mukana kun liikut julkisilla, niin mä teen! Putsaan sillä kaikki pinnat aina ennen kuin kosken niihin, ja penkit ym. Ai joo ja sitten vielä tollanen lääkärinmaski, niin kukaan ei voi pärskiä mun naamalle! Sellasen voit käydä 'lainaamassa' sairaalasta, mut muista suojaututa pöpöiltä sielläkin!

Voi voi.. kyllä ne pöpöt pörrää joka puolella, missä ihmisetkin, vaikkei kukaan sun naamalle pärskiskään. Sen taudin sitten saa tai ei. Itse voi ainoastaan yrittää pitää huolta omasta vastustuskyvystään (-> vitamiinit, antioksidantit, lepo, liikunta..jne)

Alkuperäinen kirjoittaja Itsekäs nutipää;22726133:
Että suuri kiitos vaan Sinulle, v*tun itsekäs paska, joka tulet sairastamaan joulun ruuhkajunaan. On kiva katsella nenäsi valumista ja pärskimistäsi, yrittäen samalla varjella omaa pientä vauvaansa kuvottavilta pöpöiltäsi. JOS OLET SAIRAS, JÄÄT KOTIIN, etkä jukolavita tule tartuttamaan meitä muita!!!

Juuri sinunlaistesi ihmisten takia monet tartuttavat toisiaan ja kuolevat sikainfluenssaan. Itsekäs mulkku! Muistan sinua, jos joulumme menee sairastaessa. Tai pahempaa.

Ja ei, meillä ei ole omaa autoa. Kuvittelin että meillä on oikeus matkustaa junassa ilman tarjoamaasi sairastumisvaaraa.

Menkää te taksilla kun sulla se ongelma on! :kieh: Tai hommatkaa se auto niin ei tarvi ahdistua pöpöistä (joita muuten on taatusti enemmän vaikka kaupassa, kärryjen kahvassa ym ;) )

jos tällanen henkilö olisi oikeasti olemassa olisi mielenkiintoista tietää miten loppuikänsä vietää..joutuisi olemaan kotona aina kun itse vähän päsrkii ja kun ala-asteeikäset lapset lapset pärskii jne....kuka pitäisi palkkalistopilla henkilön joka saattaisi olla puolet talvesta sairaslomalla...hmm..ei pyöri maailma ihan näin :]

Käsittämättömiä vastauksia! Kyllä mä aapeeta symppaan täysillä, koska sain ainakin aloitusviestistä sellaisen kuvan että tällä kanssamatkustajalla oli pelkkää pikkunuhaa pahempi flunssa päällä. Jotenkin Suomessa ollaan niin s*****tanan itsekkäitä tässäkin asiassa, minä minä minä minulla on oikeus minä haluan minä menen. Ihan vaan tiedoksi teille omassa mentaalisessa kuplassanne elävät mamma: esimerkiksi New Yorkin metrossa on ympäri vuoden käynnissä valistuskampanja, jossa opastetaan ihmisiä pysymään poissa julkisista kulkuvälineistä jos he ovat sairaana. Suomessa eletään kuin pellossa, ei mietitä muita yhtään.

Yhteistyössä