Annan joululahjan vain toiselle lapseni kummeista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunnoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunnoton

Vieras
Jep, en todellakaan osta edes konvehtirasiaa esikoiseni kummisedälle, joka on kyllä muistanut joka synttärinä ja jouluna ja myös kerran nimipäivänä lastani jollain äitinsä hankkimalla paketilla, mutta livenä ei ole nähnyt tytärtäni kuin ristiäisissä ja 1-vee synttäreinä. Lapsi ei edes tiedä kuka hitto se on. En edes haluisi että tyyppi tuhlaa rahojaan meidän tyttäreen joka on hänelle kuitenkin täysin ventovieras. Joulukortin laitoin.

[QUOTE="vieras";22726668]Mitäpä jos kerrot hänelle, ettei tarvitse lahjoja ostella...[/QUOTE]

Miten kehtaisin? On mieheni hyvä ystävä kouluvuosilta. En halua että heillä menee keskenään välit. Oltiin ennen esikoista paljonkin tekemisissä, nykyään pitää yhteyttä vain mieheeni. Kun pyydettiin häntä kummiksi aikoinaan hän sanoi liikuttuneena miten suuri kunnia se on...ja kuinka otettu hän on ja blaa blaa. Ällöttää taas kutsua hänet tytön synttäreille, AAARGH!

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän lapsen kummi;22726699:
Miksi ihmeessä lasten kummeja tulisi muistaa?

Ei kai tarvitse, mutta minä haluan! Yksi kummeista on siskoni ja toinen paras ystäväni ja he ovat tosi läheisiä lapselleni ja minä haluan heitä kiittää.

Pojan toinen kummisetä asuu ulkomailla. Ei ole tullut mieleen loukkaantua vaikkeivat kovin usein tapaakaan. Lahjaakaan emme hänelle anna, toisin kuin muille kummeille.

No mutta toihan on ihan eri asia. Kyllä minäkin aion pyytää tulevan lapsen kummiksi ystävän joka todennäköisesti tulee asumaan ulkomailla.
Mutta tässä onkin kyse siitä että ennen kävi meillä paljon kylässä, mutta kun meille syntyi lapsi niin eipä ole kiinnostanut. Nyt tuntuu ettei olisi halunnut kummiksi, ei vaan kehdannut kieltäytyä..

En mäkään anna mun lapsen toiselle kummille mitään. On sellanen pissis-teini, jota ei lapsi vois vähempää kiinnostaa, ei ole lasta nähnyt sitten ristiäisten..

eipä oo meijänkää muksun toiset kummit paljoo yhteyksis... käyny kerran meillä sillon ku tyttö oli vajaa vuoden! ja ristiäisis nähny.. Ärsyttäviä tollaset kummit. Mä en ois ees alunperinkää heitä halunnu, mut mies halus.... -.-

[QUOTE="vieras";22726819]En mäkään anna mun lapsen toiselle kummille mitään. On sellanen pissis-teini, jota ei lapsi vois vähempää kiinnostaa, ei ole lasta nähnyt sitten ristiäisten..[/QUOTE]

Miksi ihmeessä olet valinnut lapsesi kummiksi "pissisteinin"?

Yhteistyössä