L
luuseri
Vieras
Enpä päässyt taaskaan opisekelemaan, kun ei ole alan työkokemusta eikä aiempaa koulutusta alalta. Tosi kiva kun ei ole mitään mahdollisuuksia mihinkään, kukaan jaksa näitä jatkuvia pettymyksiä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä olisit halunnut päästä opiskelemaan?
On varmasti monia,monia aloja joita pääsee lähes kuka tahansa opiskelemaan!
Asenteesta se on kiinni hyvin pitkälti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22727368:Kerrotko mulle tuollaisen alan mihin kuka vain pääsee?
Hain opiskelemaan tietojenkäsittelyn tradenomiksi ja siihen ei merkonomin tutkinto ja toimistotyöt pohjaksi riittäneet.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22727368:Kerrotko mulle tuollaisen alan mihin kuka vain pääsee?
Hain opiskelemaan tietojenkäsittelyn tradenomiksi ja siihen ei merkonomin tutkinto ja toimistotyöt pohjaksi riittäneet.
Meillä ainakin oli. Mutta meillä ois päässy sisään vaikka ei olis osallistunut pääsykokeisiin koska pisteet oli niin alhaalla että pelkillä hyvillä todistuksilla ja työkokemuksella ois saanu tarpeeks pisteitä.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22727460:No tämä oli erillishaun kautta, eli ei pääsykoetta.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22727542:No luin. Eikä ollut tuollaisia vaatimuksia.