V
"vaimo"
Vieras
Itseäni ei exät haittaa, ovat hyvissä väleissä eronneet aikoinaan. Itsellänikin on pari exää kaverina ja chatissa välillä jutellaankin. Miehelleni tää on ok.
Kaverini mielestä vaan on tosi outoa jos on exiä kaverilistalla. Hänen mielestään se on pettämistä jos pitää exien kanssa jutella jne. Olin ihan että anteeks... Ne tyypit on joskus ollu tärkeitä ja ero on tullut yhteisymmärryksessä. En tajua miksi pelkkä kaveruus olisi pettämistä
Vähän ahdasmieleistä minusta
Mutta mitäpä mieltä te olette, saako olla miehellä exiä kaverilistalla? Tai sulla itselläs
Kaverini mielestä vaan on tosi outoa jos on exiä kaverilistalla. Hänen mielestään se on pettämistä jos pitää exien kanssa jutella jne. Olin ihan että anteeks... Ne tyypit on joskus ollu tärkeitä ja ero on tullut yhteisymmärryksessä. En tajua miksi pelkkä kaveruus olisi pettämistä
Vähän ahdasmieleistä minusta
Mutta mitäpä mieltä te olette, saako olla miehellä exiä kaverilistalla? Tai sulla itselläs