Hyväksytkö miehelläsi exät fb-kavereina?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
Itseäni ei exät haittaa, ovat hyvissä väleissä eronneet aikoinaan. Itsellänikin on pari exää kaverina ja chatissa välillä jutellaankin. Miehelleni tää on ok.
Kaverini mielestä vaan on tosi outoa jos on exiä kaverilistalla. Hänen mielestään se on pettämistä jos pitää exien kanssa jutella jne. Olin ihan että anteeks... Ne tyypit on joskus ollu tärkeitä ja ero on tullut yhteisymmärryksessä. En tajua miksi pelkkä kaveruus olisi pettämistä :D
Vähän ahdasmieleistä minusta :D :D

Mutta mitäpä mieltä te olette, saako olla miehellä exiä kaverilistalla? Tai sulla itselläs :)
 
[QUOTE="eee";22748709]Riippuu hiukan exästä...
Hyväksytkö miehelläsi yhden illan jutut ja ex-fuckbuddyt fb-kavereina?[/QUOTE]

fuckbuddyjä sillä ei tietääkseni ole ollut mutta pari yhden illan hoitoa sillä taitaa listalla olla. Eikä ne ma haittaa, ne oli tuttuja jo ennen niitä juttuja :D
 
Tottakai hyväksyn. Sen verran ahdasmielinen olen, että harmitti ja harmittaa se vähän vieläkin, että mun miehen on pitänyt laittaa sinne, kun ainakin silloin aikoinaan pystyi määritellä, mikä on hänen ja tämän kaverin välinen suhde, että exien kohdalla lukee, että ovat seurustelleet/deittaileet vuosina se ja se... Ja siis mistään vuosien seurusteluista ei ole kyse! Puhutaan kuukaudesta-parista.
 
Meillä onneksi ei ole suhteita toiseen sukupuoleen ystävänäkään. Uskonto säätää sitä ONNEKSI. En itse voisi sietää ja tämä nyt on sitten mun mielipide meistä ja muut tehköön miten haluaa.
 
Jos sillä olisi exiä, niin hyväksyisin. Ja uskon, että sekin hyväksyisi mun exän. Mulla on paljonkin sellaisia fb-kavereita, joiden kanssa en ole missään tekemisissä (jotain ala-asteen luokkakavereita tms), joten miksei se exäkin siihen menisi. Juttelisin kyllä jos juttelun aloittaisi, ei se mitään treffejä silti tarkoita.
 
Mieheni ei ole fb:ssa mutta jos olis niin ei haittaisi vaikka häellä olisi ex kaverina sielä sillä onhan itsellänikin ex kaverilistalla. Harvemmin tulee juteltua sielä kun pyöritään nykyään sen verran eri piireissä ja kummallakin on perhe mutta itse en todellakaan pidä pettämisenä jos juttelee. Oudompana pitäisin sitä jos esim mieheni ei haluaisi pitää mitään yhteyttä exäänsä ja puhuisi hänestä pahaa... tulisi olo että joku heidän erossaan kaivelee vieläkin enkä näinollen voisi olla varma olenko minä juuri se kenen kanssa hän haluaa olla vai olenko vain korvike hänen exälleen. Itse ainakin olen sellainen että en halua jäädä riitoihin sellaisten ihmisten kanssa jotka ovat olleet minulle tärkeitä ja osaltaan tehneet minutsa sellaisen ihmisen mikä olen. Meni ohi aiheesta mutta pointti varmaan tuli selväksi.
 
[QUOTE="Joku vaa";22748734]Meillä onneksi ei ole suhteita toiseen sukupuoleen ystävänäkään. Uskonto säätää sitä ONNEKSI. En itse voisi sietää ja tämä nyt on sitten mun mielipide meistä ja muut tehköön miten haluaa.[/QUOTE]

Mikä uskonto noin älyttömiä määrää? Onneksi itse olen kristitty ja saan olla kaveri kenen kanssa tahdon.
Joo, toki miehellä saa olla ex kaverina.
 
hyväksyisin, mutta mieheni hylkäsi jostain syystä ex-kihlattunsa kaveripyynnön. Itselläni ei exiä ole kaverilistalla, mutta jos pyytäisivät niin en näe mitään syytä hylätä pyyntöä. Ihan ollaan asiallisissa väleissä, kun kaupungilla joskus törmätään.
 
miksi ei, mun mielestä entiset suhteet on tehneet ihmisistä osittain sen mitä ovat nykyään, tyhmää kieltää toiselta kaverit, jotka ovat olleet tärkeitä.
sitäpaitsi, tuskin se että ollaan fb.ssä kavereita mitään meinaa, tai siis jos pelkää että vanha suola alkaa janottaa, niin tuskin sitä estäisi se ettei fb.ssä ole kaveri? jos mies/nainen on pettääkseen, pettää se jokatapauksessa, oli sitten nettissä yhteyksissä tai ei.
 
Mitähän sitä sitten exän kanssa juttelisi. Meistä kumpikaan ei ole jäänyt exien ystäväksi irl, eikä tule olemaan myöskään fb:ssä. Mitään teennäistä liipalaapaa ei pysty itse ainakaan kehittelemään ihmisten kanssa joiden sydämen on särkenyt, tai jotka ovat särkeneet minun sydämeni.

Joissain asioissa on hyvä että asiat ovat historiaa. Jos exiä nähdään, saatetaan jutella ihan hyvässä hengessä, mutta missään fb:ssä ei aleta lässyttämään.
 
En kontrolloi miehen fb-kaverilistaa. Ja hyvänen aika, sen exääkin joudun näkemään ihan joka toinen viikko vähintään... minkähän ikäinen on tämän ketjun ap?
 
Mitähän sitä sitten exän kanssa juttelisi. Meistä kumpikaan ei ole jäänyt exien ystäväksi irl, eikä tule olemaan myöskään fb:ssä. Mitään teennäistä liipalaapaa ei pysty itse ainakaan kehittelemään ihmisten kanssa joiden sydämen on särkenyt, tai jotka ovat särkeneet minun sydämeni.

Joissain asioissa on hyvä että asiat ovat historiaa. Jos exiä nähdään, saatetaan jutella ihan hyvässä hengessä, mutta missään fb:ssä ei aleta lässyttämään.

Kaikki suhteet ei lopu noin dramaattisesti. Joskus rakkaus haalenee ystävyydeksi ja sellaisen suhteen voi hyvin lopettaakin ihan hyvässä hengessä yhteisen keskustelun seurauksena ja säilyä ystävänä.

Mulle on ihan sama, ketä mun miehellä on fb-kavereina, olkoon vaan jotain ex-hoitojakin. Tuskin vaikuttaa hänen pettämisiinsä tai muuhunkaan mikään fb. Itselläkin on ties ketä, kun en ole vaan kehdannut kieltää kaveripyyntöjä, jos ihminen jostain on etäisestikin tuttu. En kyllä facebookissa juuri käy, joten ei sillä ole mitään väliä, ketä "kavereita" mulla siellä on.
 
Hyväksyn ja sillä olikin joku jokin aika sitten.. Laittelikin miehelleni jotain viestiä ja naimisiin mentyämme laittoi onnittelut miehelleni... Minkä jälkeen jostain syystä poisti itsensä mieheni kavereista :D Musta se oli outoa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja näinmeil;22748915:
Exät hyväksyn noin periaatteessa, mutta en naisia joiden kanssa on minua pettänyt suhteemme aikana(ja näihin lukeutuu 2 exää). :)

Kyllä mulla ois tossa tapauksessa ihan se oma mies se ketä en hyväksyisi, enää minkäänlaiseen suhteeseen kanssani.

Tietty jos suhde olis ihan kulissia vaan ollut alunperinkin, niin eri asia. Vaikka miksipä tuossa tilanteessa kantaisin kaunaa niille toisille naisillekaan.
 
Noh, mähän hoidan mieheni ja tämän exän lasta suurimman osan kuusta ja ollaan lähes joka päivä yhteyksissä joko puheluin tai viestein. Joten tuskin haittais vaikka olis miehen fb-kaverina. Onneks vaan kukaan meistä ei harrasta mitään facebookkeja.
 
Mikä mä olisin kontrolloimaan ieheni fb kavereita. Ihan naurettavaa sellanen, kummassakaan suunnassa. Mulla on yks miespuolinen kaveri jolla on ihan hysteerisen mustasukkanen vaimo. Kuulemma vasta kun kavereita alkoi olla kolmatta sataa ei joutunut selittämään jokaista naista erikseen: ala-astekaveri, yläastekaveri, urheilututtu, työkaveri... :laugh: Jännä juttu mutta miehiä ei kuulemma tarvinnut selitellä.

Jos pettää haluaa niin ei siihen facea tarvita.
 
[QUOTE="vieras";22748943]Kyllä mulla ois tossa tapauksessa ihan se oma mies se ketä en hyväksyisi, enää minkäänlaiseen suhteeseen kanssani.

Tietty jos suhde olis ihan kulissia vaan ollut alunperinkin, niin eri asia. Vaikka miksipä tuossa tilanteessa kantaisin kaunaa niille toisille naisillekaan.[/QUOTE]

No meidän suhteemme ei ole kulissia ja minä hyväksyn miehen virheineen kaikkineen. :)
Virheitä olen tehnyt minäkin. Eiköhän se mene niin että jokainen vetää itse ne rajat suhteeseensa kumppaninsa kanssa, eikä mikään tai kukaan ulkopuolinen voi sanoa sen olevan oikein tai väärin.
En oikeastaan osaa sanoa kannanko kaunaa näille naisille, mutta en halua heitä elämääni eikä halua mieskään.
Anteeksi olen jo antanut, mutta en halua näistä naisista kuulla enää koskaan sillä toki ne tuovat kipeitä muistoja mieleen.
Sen tiedän,että tämä toinen nainen on edelleen ihastunut taikka rakastunut mieheeni ja alkaisi kyllä vaikka mille jos tilaisuus tulisi.
 

Yhteistyössä