H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tai sitten nainen joutuu esittää entistä pontevammin saavansa, koska sinun kanssasi ei saa lopettaa kesken, jos erehtyy aloittamaan. Voi kauhea, tajuatkohan itse ollenkaan, miten hirveältä tuo juttusi kuulostaakaan?: /
Tämä nyt on ihan bullshittia. Mä saan aina mieheni kanssa orkun, myös yhdynnässä, jos MYÖS mun klitorista kiihotetaan. Mutta ihan pelkästä yhdynnästä en laukea, vaikka se älyttömän hyvältä tuntuukin. Erään teorian mukaan myös ns. emätinorgasmit ovat todellisuudessa klitorisorgasmeja, sillä naiset ovat rakenteellisesti erilaisia ja toisilla klitoris on sellainen, että sen kiihotus onnistuu myös emättimen seinämän kautta. Klitorishan on huomattavasti sitä näkyvää osaa suurempi ja toisilla se ulottuu emättimen seinämään saakka. Kyse on siis ihan rakenteellisistakin eroista.Nainen, joka ei saa yhdynnässä orgasmia, ei tunne kehoaan.
Nainen, joka ei saa yhdynnässä orgasmia, ei tunne kehoaan.
Lennäpä seuraavaksi tähän kukkaan, kyllä nuo sun jutut sen verran hyvälle kuulostaa!
Musta se on vähän tyhmää kuvitella, että on niin hyvä tuossa hommassa, että saa joka ikisen naisen tyytyväiseksi, niin, ettei naisella ole lupaa lopettaa kesken. Kauheen ahdistava juttu.
Musta se on vähän tyhmää kuvitella, että on niin hyvä tuossa hommassa, että saa joka ikisen naisen tyytyväiseksi, niin, ettei naisella ole lupaa lopettaa kesken. Kauheen ahdistava juttu.
Mikä ihmeen motivaatio muuten kellään on teeskennellä orgasmia? Tuntuu jotenkin pahuksen typerältä ajatukselta. Sama kuin söisi paskaa ruokaa ja kehuisi suureen ääneen kuinka maistuu hyvältä.