Mä en ole ikinä saanut orgasmia miehen kanssa, mutta viikko sitten tuli vastaan mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sama";22755019]Tietenkin jokainen saa itse päättää mitä haluaa tehdä, mutta ei se ole kovinkaan hyväksyttävää sanoa kesken kaiken että lopeta ei tunnu nyt hyvältä. Alunalkaenkin minä sanoin että saan naisen tuntemaan olonsa mukavaksi ja ei tule sitä lopeta fiilistä, vastasin aloittajan viestiin jossa ihmetteli kun oli lähes saanut orgasmin ensimmäistä kertaa miehen kanssa.[/QUOTE]

Tai sitten nainen joutuu esittää entistä pontevammin saavansa, koska sinun kanssasi ei saa lopettaa kesken, jos erehtyy aloittamaan. Voi kauhea, tajuatkohan itse ollenkaan, miten hirveältä tuo juttusi kuulostaakaan?: /

[QUOTE="vieras";22755037]Sille miehelle joka on aina kuvitellut antavansa orgasmin kaikille naisilleen: jos naisella on lantionpohjan lihakset kunnossa, mies ei kyllä feikattua orgasmia todesta osaa erottaa.

On tullut itsekin tullut joskus feikattua ihan siitä syystä, että tietää ettei sillä kerralla itse saa vaikka kuinka yrittäisi mutta silti haluaa antaa toiselle hyvän olon ja onnistumisen tunteen, eikä jaksa selittää että ei nyt onnistu. Eikä kukaan mies ole feikkiä aidosta erottanut.[/QUOTE]

:D Joo ei se ilolihasten supistelu itsessään takaa sitä että nainen saa orgasmin, sen huomaa muistakin asioista ihan selvästi ja minä en ala sinulle niitä selittämään kun puheella niitä ei voi kertoa kaikkea. Itsensä kunnossa pitävä nainen supistelee alapään lihaksiaan sen panonkin aikana jos et sitä tiennyt vaikka nainen vissiin olet?

Tai sitten nainen joutuu esittää entistä pontevammin saavansa, koska sinun kanssasi ei saa lopettaa kesken, jos erehtyy aloittamaan. Voi kauhea, tajuatkohan itse ollenkaan, miten hirveältä tuo juttusi kuulostaakaan?: /

: / Sinä vaan jotenkiin väännät tuon itseäni vastaan vaikka missään en ole sanonut että väkisin otan jos en muuten saa, osaatko ymmärtää luetun tekstin vai miksi sinä väännät tekstit itseäni vastaan?

[QUOTE="sama";22755081]: / Sinä vaan jotenkiin väännät tuon itseäni vastaan vaikka missään en ole sanonut että väkisin otan jos en muuten saa, osaatko ymmärtää luetun tekstin vai miksi sinä väännät tekstit itseäni vastaan?[/QUOTE]

No minusta se vaan kuulostaa kauhealta, ettei ole lupaa lopettaa, jos siltä sattuu tuntumaan. Minusta se olisi ahdistavaa, olisi mies kuinka taitava tahansa.

[QUOTE="sama";22754992]Tässähän se ongelma onkin kun miehen pitää saada se nainen tuntemaan olonsa niin mukavaksi että se ei halua jättää sitä hommaa kesken vaan osaa kiihottaa naisen uudelleen siihen kiihkeimpään tilaan ja saattaa asia loppuun asti puolin ja toisin.[/QUOTE]
Onko sun niin vaikea ymmärtää, että se ei aina ole kiinni miehen osaamisesta tai tekemisistä ylipäänsä, vaan joskus, erittäin harvoin kylläkin, sitä orkkua ei tahdo tulla erinäisistä syistä. Saman miehen kanssa harrastan seksiä aina ja silti silloin tällöin on niitä kertoja, että orgasmi antaa jostain syystä odotuttaa itseään. Se ei todellakaan liity mieheeni mitenkään, vaan saattaa johtua esimerkiksi stressistä.

Kyllä mä joka kerta saan loppujen lopuksi, kun hommaa jatketaan, mutta joskus olen tahtonut ihan suosiolla lopettaa, kun en halua että touhuun tulee se suorittamisen fiilis. Onneksi mun mies ymmärtää sen eikä tahdo alkaa väkisin tekemällä tekemään sitä orgasmia.

Nainen, joka ei saa yhdynnässä orgasmia, ei tunne kehoaan.
Tämä nyt on ihan bullshittia. Mä saan aina mieheni kanssa orkun, myös yhdynnässä, jos MYÖS mun klitorista kiihotetaan. Mutta ihan pelkästä yhdynnästä en laukea, vaikka se älyttömän hyvältä tuntuukin. Erään teorian mukaan myös ns. emätinorgasmit ovat todellisuudessa klitorisorgasmeja, sillä naiset ovat rakenteellisesti erilaisia ja toisilla klitoris on sellainen, että sen kiihotus onnistuu myös emättimen seinämän kautta. Klitorishan on huomattavasti sitä näkyvää osaa suurempi ja toisilla se ulottuu emättimen seinämään saakka. Kyse on siis ihan rakenteellisistakin eroista.

Kyllä mulla ainakin saattaa kesken seksin halut lopahtaa, vaikka aluksi olisi huvittanutkin ja vaikkei seksissä sinänsä olisi mitään vikaa, esim. jos olen tosi väsynyt. Sitä vaan huomaa, että eihän tää tunnu miltään vaikka mies tekee kaiken täysin samoin kun viimeksi, joilloin seksi taas tuntui aivan loistavalta, eikä sitä tuntumaa vaan saa haettua. Sitäpaitsi mulla on niin, että jos en tietyssä ajassa ole saanut orgasmia, niin tiedän, ettei sitä saa enää tulemaan mitenkään. Joskus naista myös saattaa alkaa sattua kesken kaiken syystä tai toisesta, jos limakalvot ovat huonossa kunnossa (niinkuin monella ovat e-pillereiden tai imetyksen takia), enkä itse ainakaan luonnollisesti halua jatkaa kun kosketus tekee vaan kipeää, seksinhän pitäisi olla kivaa eikä inhottavaa. Oon myös syönyt lääkkeitä, jotka veivät multa kyvyn saada orgasmeja kokonaan ja pystyin muutenkin tuntemaan vain hyvin laimeaa seksuaalista nautintoa vaikka mulle olis tehty mitä (tai itse olisin tehnyt), joten olis ollut aika kauheaa jos miehelle olis ollut pakkomielle että mun on saatava se orgasmi. Siinähän olis saanut jyystää vaikka koko yön ilman mitään tulosta.

Musta on ihanaa, että nykyinen mieheni ei ikinä ole reagoinut millään tavalla negatiivisesti, vaikka joskus olen pyytänytkin että lopetettaisko nyt. Hän on päinvastoin monesti sanonut, että mun täytyy sanoa heti kun tahdon lopettaa, ihan riippumatta siitä missä vaiheessa seksiä ollaan. Tämä on yksi tosi iso syy siihen, että meillä on niin hyvä seksielämä. Tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan ja uskallan heittäytyä nauttimaan, koska tiedän ettei mun tarvitse pakottaa itseäni mihinkään. Uskallan myös lähteä seksiin mukaan vaikken olisikaan kovin halukas, koska tiedän, että jos halut eivät siinä touhutessakaan ala heräämään, voin perääntyä eikä ole pakko väkisin jatkaa loppuun. Jos me harrastettaisiin seksiä vain silloin kun olen alusta asti todella halukas ja tiedän 100% varmasti että halut myös pysyvät, sitä olisi ehkä 2 kertaa vuodessa... En ole kenenkään miehen kanssa saanut niin helposti orgasmia kuin hänen. Hänelle ei ole tärkeintä se, että saan orgasmin, vaan se, että nautin ja mulla on hyvä olla. Joskus on vaan paras lopettaa kesken. Muulloin hän kyllä tekee kaikkensa että saisin, muttei se ole mikään pakkomielle hänelle siltikään, vaan tilanteen mukaan mennään.

[QUOTE="vieras";22755104]Onko sun niin vaikea ymmärtää, että se ei aina ole kiinni miehen osaamisesta tai tekemisistä ylipäänsä, vaan joskus, erittäin harvoin kylläkin, sitä orkkua ei tahdo tulla erinäisistä syistä. Saman miehen kanssa harrastan seksiä aina ja silti silloin tällöin on niitä kertoja, että orgasmi antaa jostain syystä odotuttaa itseään. Se ei todellakaan liity mieheeni mitenkään, vaan saattaa johtua esimerkiksi stressistä.

Kyllä mä joka kerta saan loppujen lopuksi, kun hommaa jatketaan, mutta joskus olen tahtonut ihan suosiolla lopettaa, kun en halua että touhuun tulee se suorittamisen fiilis. Onneksi mun mies ymmärtää sen eikä tahdo alkaa väkisin tekemällä tekemään sitä orgasmia.[/QUOTE]

Miksi sinä et tajua mitä minä sanoin tuossa ihan selvästi, miehen pitää osata tehdä se naisen olo niin hyväksi että nainen ei halua lopettaa?? Tietenkin vakituisessa suhteessa tulee nuo ongelmat eteen mä olen vapaa ja lentelen kukasta kukkaan :D

[QUOTE="sama";22755177]Miksi sinä et tajua mitä minä sanoin tuossa ihan selvästi, miehen pitää osata tehdä se naisen olo niin hyväksi että nainen ei halua lopettaa?? Tietenkin vakituisessa suhteessa tulee nuo ongelmat eteen mä olen vapaa ja lentelen kukasta kukkaan :D[/QUOTE]

No mut pystytkö ymmärtämään, että aina ei ole miehen tekemisistä kiinni naisen olo? Esim. jos naisella on hormonaalisista tms. syistä alapään limakalvot tosi huonossa kunnossa eikä liukkarikaan auta, niiin ei siinä mies oikein muuta pysty tekemään, kuin kuuntelemaan naistaan ja lopettamaan heti kun naisesta ei enää tunnu hyvältä, siinäkin tilanteessa kun itse olisi vielä halunnut jatkaa. Se naisen orgasmi ei kuitenkaan synny ensisijaisesti naisen jalkojenvälissä, vaan korvienvälissä.

[QUOTE="sama";22755177]Miksi sinä et tajua mitä minä sanoin tuossa ihan selvästi, miehen pitää osata tehdä se naisen olo niin hyväksi että nainen ei halua lopettaa?? Tietenkin vakituisessa suhteessa tulee nuo ongelmat eteen mä olen vapaa ja lentelen kukasta kukkaan :D[/QUOTE]

Lennäpä seuraavaksi tähän kukkaan, kyllä nuo sun jutut sen verran hyvälle kuulostaa!

Musta se on vähän tyhmää kuvitella, että on niin hyvä tuossa hommassa, että saa joka ikisen naisen tyytyväiseksi, niin, ettei naisella ole lupaa lopettaa kesken. Kauheen ahdistava juttu.

Musta se on vähän tyhmää kuvitella, että on niin hyvä tuossa hommassa, että saa joka ikisen naisen tyytyväiseksi, niin, ettei naisella ole lupaa lopettaa kesken. Kauheen ahdistava juttu.

Ei ole ollut kyse siitä onko lupaa lopettaa kesken vai ei, oli kyse siitä että miehen pitää saada nainen tuntemaan OLONSA niin hyväksi että se EI halua lopettaa kesken.

[QUOTE="sama";22755293]Ei ole ollut kyse siitä onko lupaa lopettaa kesken vai ei, oli kyse siitä että miehen pitää saada nainen tuntemaan OLONSA niin hyväksi että se EI halua lopettaa kesken.[/QUOTE]

Miksi sitten kirjoitit, että ei ole suotavaa lopettaa kesken? Jos naista ei haluta jatkaa, niin häntä ei haluta jatkaa. Piste.

pittää lopettaa kesken jos siltä tuntuu. ilkeä lukea muutamien kirjotusta että antaa säälistä ku mies on muuten pahala kiirilä : / miksi pitäs väkisin tehä jotaki mitä ei halua? eikö seksin pitäs olla tasavertasta? eikä vain toisen nautinnon hakemista. jos haluaa seksi mutta ei saa sitä iso O:ta niin jatkakoot niin, jos haluaa. ois aika kauheaa jos vain mies nauttis ja itte ois vain pantavanna että sois paremmalla kiirilä :x

toinen nauttii pelkästään nuolemisesta, toinen ei siä sitä olleskaan. olhaan erillaisia. en usko että löytyy miestä joka saa naisen ku naisen laukeamaan samoilla tempuilla.

No niin mustakin. Tehty seksistä joku ihmeen tekninen taituruuslaji, vaikka oikeasti nautinnollisinta se on ihmisten välillä, jotka kuuntelevat kumppaniaan ja tämän tarpeita.

Mulla oli ennen semmoinen mies, joka sai kauheat raivarit tai vähintäänkin mökötti loppupäivän jos syystä tai toisesta jouduttiin lopettamaan seksi kesken (siis ihan hyvästäkin syystä, kuten vaikka mun sairaudesta johtuvien kipujen vuoksi). Alkoi aika nopeasti ahdistaa koko seksi ja lopulta meni kokonaan halut tuota miestä kohtaan.

Niin mustakin. Jos tuon miehen kanssa olisin sängyssä ja jostain syystä en nauttisikaan, tulisi olo että olen ihan surkea ja huono ja silloin olisi orgasmista turha edes haaveilla. Koska se on ihan fakta että on naisia jotka ei joka kerta saa. Olen myös ymmärtänyt että välttämättä jotkut miehetkään eivät joka kerta saa.

"Sama": Mitä jos harrastaisit seksiä naisen kanssa ja olisi huippua, sitten naiselle tulisi yhtäkkiä tieto että vaikka joku hänen läheisensä on kuollut? Harva varmaan haluaisi jatkaa seksiä tämän jälkeen, tai itse en ainakaan. Tässäkin tilanteessa haluaisit vaan jystää ja jystää ja vika olisi mielestäsi itsessäsi jos nainen ei haluaisi jatkaa eikä saisi orgasmia? Tai peräti olisi ikävää jos nainen haluaisi lopettaa seksin, koska oli siihen aluksi innokkaasti lähtenyt mukaan? Olisiko sinun miehuudellesi kova kolaus kun nainen ei tässä tilanteessa todennäköisesti haluaisi jatkaa eikä saisikaan orgasmia? Edelleen vika olisi siis mielestäsi miehessä eikä naisen korvien välissä?

[QUOTE="vieras";22755302]Miksi sitten kirjoitit, että ei ole suotavaa lopettaa kesken? Jos naista ei haluta jatkaa, niin häntä ei haluta jatkaa. Piste.[/QUOTE]

No kun se ei ole, eihän ole suotavaa vetää lapselta pois viimeistä karkkiakaan kädestä vaikka se kuinka tykkäisi syödä sitä karkkia? On vaan asioita joita ei kannata lopettaa kesken kuin äärimmäisessä hädässä. Toisen mielen siinä pahoittaa todella pahasti.

[QUOTE="sama";22755293]Ei ole ollut kyse siitä onko lupaa lopettaa kesken vai ei, oli kyse siitä että miehen pitää saada nainen tuntemaan OLONSA niin hyväksi että se EI halua lopettaa kesken.[/QUOTE]

Mut sä kerroit kumminkin, et sullekin on teeskennelty, koska nainen ois halunnut lopettaa, mutta et antanut lopettaa, vaan jatkoit vaan, jolloin nainen ilmeisesti sai tai teeskenteli niin, että lopulta uskoit. Minusta tämä ihan oikeasti vaan vaikuttaa ihan hirveän yksisilmäiseltä ja ahdistavalta.

Onkohan tuo mies jotenkin erityinen muutenkin koska yöllä lopetimme panemisen sen takia, että mulla otti jo kipeää. Olimme siis jo aiemmin panneet, mutta miehellä lipido sitä luokkaa, että halusi vain lisää. Ja pystyi siihen humalasta huolimatta. Eikä mies suuttunut vaikka pyysin lopettamaan. Aamulla sitten jatkettiin pariin kertaan. :D

[QUOTE="sama";22755320]No kun se ei ole, eihän ole suotavaa vetää lapselta pois viimeistä karkkiakaan kädestä vaikka se kuinka tykkäisi syödä sitä karkkia? On vaan asioita joita ei kannata lopettaa kesken kuin äärimmäisessä hädässä. Toisen mielen siinä pahoittaa todella pahasti.[/QUOTE]

Ja nainenko ei pahoita mieltään, jos pitää vaan jatkaa sitä jyystöä, joka ei tunnu hyvältä?

Yhteistyössä