Mitkä kärryt????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Nyt kaikki suosittelemaan ja kertomaan kokemuksiaan. Hankintalistalla olisi rattaat uudelle vauvalle. Vaatimuksena: hyvän näköiset, pitkän käyttöiän omaavat, kevyesti kulkevat, pienehköön tilaan taittuvat, hyvät rattaat mutta myös ihan vauvalle sopivat....
Kertoisitteko ihanaiset omia kokemuksia???

No en tiedä miten Stokket noihin kriteereihin soveltuisi, mutta itse ihastuin heti ensi näkemältä niihin ja joskus kun perheenlisäys on meille aiheellinen, niin ehdottomasti haluan ne käyttööni.

Emmaljungan Ceroxit. Minä tykkäsin, kulkivat kevyesti, nopea vaihtaa työntösuuntaa (ratasaikaan käytin lähes päivittäin), menee kasaan tosi matalaksi, ovat kyllä aika leveät juurikin siksi että niissä heittoaisa ja kasautuu matalaksi.

Vauvalle niihin kantokassi (pehmeä tai kova oman mielen mukaan), ja nukkumaan mahtuu myöhemmin isompikin taapero. Osta myös jalkapeite samantien, suojaa hyvin ratasiässä unilla ja muutenkin.

Näillä pääsee hieman huonommassakin maastossa, mutta jos ihan cityyn haluat pienet kärryt, voi olla että jollain muulla ehdottaa paremmat.

jos sun ex olis sut haukkunut vähäälyiseksi ja idiootiksi. Mites sie olisit reakionut. Mä annain mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. ei ole ev kovinkaan hyvin asiat tiedän vaan

[QUOTE="mie";22762300]jos sun ex olis sut haukkunut vähäälyiseksi ja idiootiksi. Mites sie olisit reakionut. Mä annain mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. ei ole ev kovinkaan hyvin asiat tiedän vaan[/QUOTE]

TÄH? Näillä ohjeilla onkin mukava mennä vaunukauppaan! Kiitos kaikille muille ja lisää ehdotuksia...

Erinomaiset laadultaan, menevät pieneen tilaan, tyylikkäät, erittäin kevyet työntää! Meillä oli kantokoppa rattaisiin erikseen sekä kaukalo. Voin suositella!!

Timmyt= pitkäikäiset, menevät pienempään tilaan kuin gracon matkarattaat
I'coo peak 4 air= menee maastossa ja kaupungissa, kääntyvät ja lukkiutuvat kääntyvät etupyörät
Mutsy urban rider= menevät maastossa ja kaupungissa ja kääntyvät akseli, jonka saa lukkoon.

Sen sanon että älä vaan lankea Teutonia Funeihin. Muuttuvat kiikkeriksi siinä vaiheessa kun lapsi alkaa olla 13 kg painoinen, lisäksi niillä ei tee talvella yhtään mitään.

Emmaljungia suosittelen, ja mieluiten sellaisia joissa on kaikki pyörät samankokoisia, kulkevat säällä kuin säällä. Minä ostin Scooterit noiden Funien tilalle, mutta ne eivät toki ihan pienelle vauvalle sovi, kun ei selkänoja mene täysin alas, eikä työntösuuntaa saa käännettyä. Emmaljunga Classic olisi ehkä minun valintani tuon erehdyksen jälkeen.

Äläkä retkahda www.vaunula.fi , Firkonin F7 halpaan hintaan ja ihan miellyttävään ulkonäköön.

Ilmakumi renkaat puhkeavat helposti, ovat tosi ISOT ei mahdu julkisiin jos on toisetkin rattaat, aika raskaat työntää. perus ns. halppis kamaa.

Meillä Britaxin Vigour 3+, eli kolmipyöräiset, joissa vakiona ratasosa ja lisänä voi ostaa kopan ja myös turvakaukalon saa niihin kiinni.
Meillä alussa ainakin liikkuvaisena perheenä turvakaukalon helppo kiinnitys/irroitus oli ihan must ja liikkuvat myös tosi kevyesti (meillä vertailukohtana 4 pyöräiset Teutoniat sekä Gracon matkarattaat, joka molemmat ihan hanurista!). Isoilla pyörillä helppo liikkua myös talvella ja ovat pitkä ikäiset, meillä vieläkin käytössä ja poika jo 2,5v. Matkarattaina ei kaikkein kevyimmät ja pienet taitettuna, meillä matkarattaina Gesleinin swiftit, mutta niitä en ihan vauvalle ostaisi, koska ovat kuitenkin vaan matkarattaat ja esim. nukkumisessa eivät mielestäni lähellekään yhtä tukevat ja kätevät kun Britaxit.

Yhteistyössä