MITEN 10kg POIS KUN IMETÄN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnananna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninnananna

Tunnettu jäsen
14.03.2008
1 825
252
83
Elikkäs meillä pikkuinen on 3kk ikäinen. Raskausaikana kiloja tuli huimat 25. Lähtenyt on 15 mutta vielä 10 pitäis saada pois. Miten uskaltaa laiduttaa kun mennään täysimetyksellä? Liikuntaa pitää lisätä kun se on aikas minimissä, mutta onko muita ideoita? Lautas kokoa ajattelin vuoden alussa vaihtaa pienempään ja herkutella kerran viikossa. Riittääkö ja onko turvallista pikkuisen kannalta eli ei lähde nuo myrkyt maitoon?

Juu ehtiihän sen. Vaatekaappi menee vaan melko lailla uusiksi kun ei mihinkään mahdu........mutta vauva tällä hetkellä tärkein:heart: Esikoisesta lähti helpommin, mutta ei tullutkaan näin paljon raskausaikana turhia kiloja.....

no mitenkähän se paino lähtee yleensä? Makeaa ja herkkuja ei ole mikään pakko syödä ja annoskokoakin voi helposti pienentää, se ei ole vaarallista.

Näinhn se on. Olen aina ollut makean perään ja peräähän se kerryttää!!! No mutta siis mietinkin tässä että kuinka sitä uskaltaa pudottaa painoa tuon tissittelijän kannalta.

Pienentää vähä annoskokoja, makea minimiin ja liikuntaa.. Ei siitä vaaraks oo pienelle kunha syö monipuolisesti ja terveellisesti!! Tsemmpiä! Mul pia sama eessä. 25kg tullu painoa, parin viikon päästä laskettuaika. Sit pitäs alkaa saaha tuota painoa pois..

Pienentää vähä annoskokoja, makea minimiin ja liikuntaa.. Ei siitä vaaraks oo pienelle kunha syö monipuolisesti ja terveellisesti!! Tsemmpiä! Mul pia sama eessä. 25kg tullu painoa, parin viikon päästä laskettuaika. Sit pitäs alkaa saaha tuota painoa pois..

ONNEA JA TSEMPPIÄ TULEVAAN!!!! Mulla tuli tuo 25kg ja kun pituutta on 164cm niin ei loppuaikana ollut kyllä olotilassa hurraamista......Ihania kyllä nuo pikkutuhisijat eli aikaakaan en vaihtais pois.....Ihanaa vuoden vaihdetta Sinulle ja onnellista loppu odotusta.

Syöt terveellisesti (lautasmalli) ja juot paljon vettä (imetyksenkin kannalta) ja lisäät liikuntaa! Ja herkut minimiin, tyyliin kerran viikossa herkkupäivä. Kyllä ne kilot siitä rapisee. =)
mulla jäi kans 10kg ylimääräistä, vielä ois 4kg jäljellä (vaikka en ole edes laihduttanut!) mut nuo viimeiset kilot istuu tiukassa!!

ONNEA JA TSEMPPIÄ TULEVAAN!!!! Mulla tuli tuo 25kg ja kun pituutta on 164cm niin ei loppuaikana ollut kyllä olotilassa hurraamista......Ihania kyllä nuo pikkutuhisijat eli aikaakaan en vaihtais pois.....Ihanaa vuoden vaihdetta Sinulle ja onnellista loppu odotusta.

Mulla pituutta 171 ja painoa nyt vähä yli 100kg.. :O Tavoite päästä 75kg tai alle kunhan vaan vauva syntyis ja pääsis taas liikkumaan!

Ja kiitoksia, onnea tosiaa tarvitaa! Viikkoja nyt 38+1, meinaa jo vähä jännittää. 2 edellistä kyl menny viikon ja 2 yli. Mut toivotaa et tää syntyis ajallaan.

Hyvät uudetvuodet myös sinulle! :)

Kerran päivässä vähintään tunnin vaunulenkki, kun (jos?) vauva nukkuu vaunuissa. Viisi ateriaa päivässä, sellaisia kuin laittaisit lapsellekin eli tavallista kotiruokaa. Ei napostelua aterioiden välillä. Karkkipäivä kerran viikossa. Kyllä sillä lähtee.

Imetyshän kuluttaa aika kivasti ja sitten kun vaan lisäilet sitä liikuntaa ja syöt fiksusti niin taatusti se painokin putoaa.:)
Mulla on toi imetys toiminut molemmilla kerroilla ihan supertehokkaana painonpudottajana, vielä enemmän oisin saanut tuloksia jos olisin tosiaan syöynyt myös fiksusti.:D

Meillä mies pitää aika hyvin huolen ettei roskaruokaa meille kanneta, ja muutenkin koitetaan elää terveellisesti mutta suklaa on intohimoni. Raskausaikana sitten hiukan lipsui ote ja kesällä jätskikin maistui.....no mutta niskasta kiinni ja herkut pois arkisin. Meillä ollutkin normaalisti lauantaina namipäivä. Vaunuilemaan ja pienempi lautanen niin josko sillä sitten lähtis enempää miettimättä laihduttamista kun kunnon rääkkiin en ryhdy pikkuisen kustannuksella.

Yhteistyössä