O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
leukistista, tytsiä ja ööö en muista sen yhden nikkiä...
En osaa sanoa, mutta mulla on heti mielessä yksi, jota en ainakaan panisi...
En osaa sanoa, mutta mulla on heti mielessä yksi, jota en ainakaan panisi...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22787294:Minulla on mielessä heti vaikka ketä joita en panisi. Ja jos tätä porukkaa livenä tapaisi niin voisi jäädä loputkin panematta.
Itseäni tuskin monikaan kuvittelisi panevansa nimimerkkini pelästyttämänä, mutta livenä nähtynä minua varmaan useampikin panisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22787355:Sulleko pitää olla lapseton nainen? Kelpaako jos on sektiolla SYNNYTTÄNYT ja on värkki kondiksessa? Vai onko se vaan se ÄITIYS (kuten Elviksellä muinoin) joka vie halut?
Kuvaa en ajatellut tänne laittaa ikinä, ja se on niitä harvoja periaatteitani tässä palstailussa joka varmasti pitää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22787439:No olishan se keino erottua massasta kun vois kehaista sivumennen panneensa tuossa kerhotätien ohella yhtä äitiäkin![]()
Ja Alpertin mitat tiedetään, täällähän ne on jokusen kerran julkaistuEttet vain mittaillut vähän yläkanttiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Tää tahtois kuun taivaalta;22787397:Niin millon meinasit vastata?