Onko ok? Lapset keskenään uudenvuoden.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naapuri huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei valitettavasti ole provo. Tää äiti on aiemminkin tehny vaikka mitä, mm. jahtasi tytärtä moran kanssa pitkin pihaa, eikä siltä siltikään oteta lapsia lopullisesti pois.

Soitin sosiaalipäivystykseen. Vartin päästä sinne taloon meni kaksi naista ja miespoliisi. Lapset tuli reppujen kanssa ulos, vanhin poika kiroili ja karjui ilotulitteiden perään, mies piti hänen toista kättään selän takana ja talutti väkisin autoon. Tytöt oli ihan ilmeettömiä mitä katuvalojen loisteessa näin. Isompi piti pienempää kädestä kiinni. Ne ei edes itkeneet. Minä itken ja joo joo, tiedän että niillä lapsilla on sata kertaa kauheampaa mutta voi h*lvetti minkälaisia vanhempia voi olla olemassa. :( Nyt sitten odottamaan äidin kostoa.

Hyvin tehty! Tsemppiä sinne!

No tosi kivahan niiden lasten on uutta vuotta jossain lastensuojelulaitoksessa viettää, jää varmaan kauheat traumat!

Niin että parempi kun pieni siellä pelkää ja miettii miksi äiti ei ole kotona ja lapsukaiset keskenään ammuskelevat raketteja todennäköisesti ilman suojalaseja ym kivaa??!
Siinä vasta traumaa onkin kerrakseen, kun ampuvat käden, silmän tai muun paskaksi.

Ainakaan ei tapa siellä laitoksessa itseään/ toisiaan raketeilla!!! Jospa nyt soskut tajuaisivat ettei äiti kykene lapsista huolehtimaan tai vaatisivat edes kunnon näyttöä että tilanne on parantunut mikäli niin joskus tapahtuu...Sairasta touhua!!!

Mikä tässä on provoa? Sekö, että tällaisia vanhempia on olemassa? Meinaatko, että Suomen lastensuojelutilannekin on kusetusta ja huostaanottoluvut on keksittyjä?

Todellakin pilasit lasten uuden vuoden.Mitä tyydytystä saat??Sairasta tommonen.Kerta äitikin on jo kotona.Ja muutenkin olisi kohta jo tullut.
En ihmettele että äiti on vihanen.

Itse olen ollut 10 vuotiaasta saakka hoitamassa alle kouluikäisiä serkkujani, vanhemmat olleet ravintolassa. Eikö nykyajan nuorilla ole aivoja että heitä voi jättää yhtään kotiin? Minä olen myös tuon ikäsestä suurinpiirtein viikonloput ollut yksin kotona, vanhemmat lähti mökille, ei jaksanut enää moinen kiinnostaa ja hyvin pärjäsin...

[QUOTE="tyhmä";22789893]Todellakin pilasit lasten uuden vuoden.Mitä tyydytystä saat??Sairasta tommonen.Kerta äitikin on jo kotona.Ja muutenkin olisi kohta jo tullut.
En ihmettele että äiti on vihanen.[/QUOTE]

wtf?? :)

[QUOTE="tyhmä";22789893]Todellakin pilasit lasten uuden vuoden.Mitä tyydytystä saat??Sairasta tommonen.Kerta äitikin on jo kotona.Ja muutenkin olisi kohta jo tullut.
En ihmettele että äiti on vihanen.[/QUOTE]

Mitä? :D Ei saa kännipalstailla, soo soo.

[QUOTE="vieras";22789923]Itse olen ollut 10 vuotiaasta saakka hoitamassa alle kouluikäisiä serkkujani, vanhemmat olleet ravintolassa. Eikö nykyajan nuorilla ole aivoja että heitä voi jättää yhtään kotiin? Minä olen myös tuon ikäsestä suurinpiirtein viikonloput ollut yksin kotona, vanhemmat lähti mökille, ei jaksanut enää moinen kiinnostaa ja hyvin pärjäsin...[/QUOTE]

Ne aivot puuttuvat lasten vanhemmilta.

En nyt ihan myöskään usko, että näin on tapahtunu...paitsi mielikuvituksessa...äiti jahtaa moran kanssa....just...

Siis oletko kasvanut ihan pumpulissa kun tuo on jotenkin epäuskottavaa sinusta? Tietäisitpä mitä kaikkea moni lapsi on joutunut näkemään, tuo on vielä pikkujuttu siihen nähden. Ja se kaikki on ihan oikeaa elämää. Ja joitakin lapsia jopa lyödään niillä morilla, eikä pelkästään jahdata. :'(

Yhteistyössä