Emätintulehdus raskaana, mitä sitten jos lääkekuurit ei auta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!

Vieras
Minulla todettiin emätintulehdus rv15. Sain suun kautta otettavan ab-kuurin, ei tehoa. Sen jäljeen dalacin kuuri, nyt kuurin loppumisesta viikko ja taas oireita, alapää haiskahtaa, mahaa viiltelee ja pissatessa kirvelee.
Onko kellään ollut näin sitkeää tulehdusta? Tuotahan ei edes kontrolloida normaalisti, mitä nyt kun kuuri ei taaskaan auttanut, antavatko vain tulehduksen jyllätä vapaasti?
Keskenmeno pelottaa :(

Mene kunnon yksityiselle gynekologille, mikä ois erikoistunut raskausajanjuttuihin. Itse sain sellaiselta avun. Tosin mä sain heti reseptillä jonkin kuurin joka puri (geeliä)... tulehdukset on parempi hoitaa pois, kun voi aiheuttaa mm. supistuksia.

[QUOTE="abc1";22792242]Mene kunnon yksityiselle gynekologille, mikä ois erikoistunut raskausajanjuttuihin. Itse sain sellaiselta avun. Tosin mä sain heti reseptillä jonkin kuurin joka puri (geeliä)... tulehdukset on parempi hoitaa pois, kun voi aiheuttaa mm. supistuksia.[/QUOTE]

Olen käynytkin. Oma gyne määräsi nuo suunkautta otettavat lääkkeet ja kun ne ei tepsineet mutta oireet jatkui, määräsi dalacinia, samaa mitä tk-lääkäri olisi määrännyt.

Tuskin ne voi antaa sen tulehduksen siellä muhia...ei se kai auta mennä kuin uudestaan.
Harmillista. Olen kuullut, että joillain nuo uusii tosi helposti raskausaikana. Oletko koittanut googlettaa, jos löytyisi apu?

[QUOTE="abc1";22792325]Tuskin ne voi antaa sen tulehduksen siellä muhia...ei se kai auta mennä kuin uudestaan.
Harmillista. Olen kuullut, että joillain nuo uusii tosi helposti raskausaikana. Oletko koittanut googlettaa, jos löytyisi apu?[/QUOTE]

Ei kai ne voi :( Mulla on onneksi avoin lähete labraan tulehdustesteihin, täytyy heti maanantaina mennä.

oireettomana ei tarvi hoitaa nykyään raskauden aikana. mutta kun sulla on oireita niin sitten tarvii vaan sydä kuuri kuurin perään ja hoitaa mieskin jottei tartunta tule häneltä uudelleen sinulle. myös emättimen ph:ta tasoittavia emätinkapseleita kannattaa kokeilla, saa ilman reseptiä apteekista. oireet voi osin johtua myös esim virtsatieinfektiosta, sekin kannattaa sulkea pois

oireettomana ei tarvi hoitaa nykyään raskauden aikana. mutta kun sulla on oireita niin sitten tarvii vaan sydä kuuri kuurin perään ja hoitaa mieskin jottei tartunta tule häneltä uudelleen sinulle. myös emättimen ph:ta tasoittavia emätinkapseleita kannattaa kokeilla, saa ilman reseptiä apteekista. oireet voi osin johtua myös esim virtsatieinfektiosta, sekin kannattaa sulkea pois

Käytin vagi-c kapseleita mutta aiheuttivat järkyttävää kirvelyä joten piti lopettaa. Tänään aloitin gynocaps maitohappokapselikuurin, jos siitä olisi edes vähän apua.
Mitä kuureja teille on määrätty joka auttoi?
Minulla nyt takana Trikozol suun kautta ja Dalacin voide. Muistelen joskus käyttäneeni jotain Flagylia samaan vaivaan.. en kyllä muista auttoiko se.