R
Raymond
Vieras
:flower:
Mutta ei se oikeesti mennyt noin :stick:
Syytön mie siihen oon että tuolla on väärin... tuurilla vaan satuin sit kokeilemaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:flower:
Mutta ei se oikeesti mennyt noin :stick:
Täällä taas, tuota Juha Vainio -ruutua yritän kahlata... Onko nuo alaspäin lähtevätkin kappaleitten nimiä? (7+5, 5+10, 13, 8+8) Ei meinaa löytyä...
en ole alaspäin lähteviä löynnyt kappaleista joten epäilen etteivät niitä ole.. koko tuotanto on käyty täikamman kanssa läpi![]()
kokeilepa pennin sijaan hieman suurempaa rahayksikköä
en ole alaspäin lähteviä löynnyt kappaleista joten epäilen etteivät niitä ole.. koko tuotanto on käyty täikamman kanssa läpi![]()
Mulla on se yksi 5+10, joka on salanimi, mutta se toinen, alempi?
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22795010:onko ne ylöspäinki kaikki kappaleita? ärsyttää jo koko junnuentä se toinen 5+10
mutta mikä on laaksoruudussa laaksosta alaspäin 4??
Alkuperäinen kirjoittaja Tekijä;22794970:Ei ole sotkenut: Yksi risti kaksi, markat miljoonaksi. Veikkaus on joka viikko, palautuspäivä keskiviikko.
Video ei saatavilla | Facebook
väliviivallinen ei ole5+8 ja 5+6+8 on vielä selvittämättä
mutta mikä on laaksoruudussa laaksosta alaspäin 4??
En tajua sitä Junnu-ruudun alempaa 5+10. Lisäksi mulla puuttuu siitä ruudusta 5+6+8 ylöspäin ja siitä 7+5, 8+8 alaoikealle, 11 ylävasemmalle ja 6-kirjaiminen sana Junnun ja metallin rajalta.