Huomenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ja hyvää loppiaista ! :)
Tänään lähtee kuusi ulos .

Tuossa äsken herätessä meni tovi kun kelailin mikä päivä.. vapaa vai pitääkö töihin mennä... onko viikonloppu vai mikä :D
Nyt kahvi maistuu :p

Siinähän se. En vaan yhtään tykkää tästä valvomisesta. Alkuyöstä mahakin oli ihan sekasin ja nyt taas tuntuu ihmeellisesti kovettuvan/kramppaavan..Ihanaa kun jään jo ennen äitiyslomaa täyspitkälle kesälomalle eli jo maaliskuun alussa niin saan sanoa heipat tälle vuorotyölle ainakin hetkeks aikaa!! Muutama yö olisi vielä ennen sitä..

Yks yö olisi vielä jäljellä...

Siinähän se. En vaan yhtään tykkää tästä valvomisesta. Alkuyöstä mahakin oli ihan sekasin ja nyt taas tuntuu ihmeellisesti kovettuvan/kramppaavan..Ihanaa kun jään jo ennen äitiyslomaa täyspitkälle kesälomalle eli jo maaliskuun alussa niin saan sanoa heipat tälle vuorotyölle ainakin hetkeks aikaa!! Muutama yö olisi vielä ennen sitä..

Yks yö olisi vielä jäljellä...[/QUOTE

NO ei ole kaukana lomat :) Mulla talviloma maaliskuussa :D

samoin. varisee jo siihen malliin . Taitaa tippua kaikki neulaset kun koristeita alan ottamaan pois. :whistle:

Kuin myös mitä luultavimmin :D Kissat käy läpsimässä palloja välillä ni sitte saaki mennä imurilla perässä ku lattialle varisee kilo kerralla neulasia :D Eikä siinä mitään jos noi koristeet lähtee mut mitäs ku mun täytyy se pihalle repiä ahtaista oviaukoista :O Eiiiiiiiii...... :D

Huomenta vaan. Nukuin minä jopa seitsemän tuntia, joka on minulle paljon. Tulin tietokoneelle opiskellakseni, mutta se jäi haaveeksi, sillä sain heti tällaista viestiä:

[video=youtube;GXB7xhfKyUE]http://www.youtube.com/watch?v=GXB7xhfKyUE[/video]

Nyt jalka vipattaa ja kurkkua laulattaa.

Huomenta :wave:

Ainiin, nyt on pyhä! Ei erota päiviä enää näin lomalla. Mut kyllä alkaa riittää tää; ihana ku maanantaina alkaa arki =)
Meilläki pitäis kuusi viskata kartanolle, vielä se tossa vieressä loistaa, jospa joskus päivän aikana olis reipas.. ku se ei oo vaan, että nakkaa sen pihalle, vaan sitte imuroidaan ja järjestellään ja vielä vähän imuroidaan jne.. Nyt haluan vielä laiskotella :saint:

Huomenta!
Mä nappasin eilen kuusen pahvilootaan ja vaatehuoneen ylähyllylle. Nyt taitaakin olla jo kaikki joulukoristee pois, ainiin kuistilla on tummansininen jouluinen verhokappa, mutta ajattelin et se sais olla sinne asti kunnes laiten vihreät verhot takas. Ei kait kukaan ihan äkkiä äkkää et niissä on joulukelloja??? Niin ja muutama sellainen paperinen tähti ikkunassa.

Yhteistyössä