Kyllä menee täydestä kuin väärä raha toi soijarouhe jauhelihansyöjille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perheen pää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perheen pää

Vieras
:D Helppo luopua siis jauhelihastakin kun ei kukaan huomaa mitään eroa kummasta jauheliharuuat on tehty.. Äsken meni juuri spagetti kastikkeineen kuumille kiville. Luulivat syövänsä jauhelihakastiuketta siis.

Jaa. Minä olen laittanut ihan työkseni tuota "huijauskastiketta" ja ainoastaan lapset ovat luulleet sen olevan jauhelihaa. Rakenne ja maku on täysin erilainen (ja ne, jotka väittävät ettei lihalla ole ominaismakua, eivät tiedä mistään mitään!). Jos miehelleni syöttäisin soijarouhetta, hän saisikin soittaa ambulanssin itselleen samantien...on nimittäin allerginen soijalle. Tämä kannattaa pitää mielessä ennenkuin tarjoat kavereillesikin "oivaa" soosiasi.

Mä teen joskus siitä pihvejä. Ne vaan ei pysy kovin hyvin kasassa, mutta kananmuna auttaa. lapset on tykänneet kyllä.

Soijasuikaleet inhotti lapsia, koska en kertonut, mitä se on ensin ja ne luuli, että se on omituisen tuntuista lihaa. Ne ajatteli, että läskiä tai jotain. Poika ei pystynyt syömään niitä ennen, kuin otin sen sitten mukaan tekemään ruokaa, että se näki, mitä siihen laitettiin.

Mä olen joskus jättänyt kertomatta, että on soijaa, nähdäkseni, onnistuinko. Olen sitten kyllä heti kertonut, kun lapset on luulleet lihaksi.

Jaa. Minä olen laittanut ihan työkseni tuota "huijauskastiketta" ja ainoastaan lapset ovat luulleet sen olevan jauhelihaa. Rakenne ja maku on täysin erilainen (ja ne, jotka väittävät ettei lihalla ole ominaismakua, eivät tiedä mistään mitään!). Jos miehelleni syöttäisin soijarouhetta, hän saisikin soittaa ambulanssin itselleen samantien...on nimittäin allerginen soijalle. Tämä kannattaa pitää mielessä ennenkuin tarjoat kavereillesikin "oivaa" soosiasi.

No eikös ap puhunut omasta perheestään? Pitääkö heti käydä tolleen kimppuun tai jotain?

[QUOTE="harmaa";22862146]meillä ei varmasti menis. ja veljelläni niin hyvä makuaisti ettäonko kyseessä naudan jauheliha vai nauta-sika.[/QUOTE]

Koostumus ja maku on ihan erilainen nauta ja nauta/sika jauhelihoissa.

Yhteistyössä