siis tää ei voi olla todellista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
oon 1v7kk vanhan poitsun yh-äiti,seurustellu nyt n.vuoden yhden miehen kanssa,hänellä saman ikäinen poika,asuu äitinsä kanssa
no kesällä tulin pillereistä huolimatta raskaaksi,päädyttiin aborttiin,mies ei todellakaan sillon halunnut lasta ja ajattelin että itse en jaksa yksin kahden pienen kanssa.
No menkat oli abortin jälkeen tosi epäsäännölliset,söin nyt kaksi kuukautta pillereitä ilman taukoa,menkat ei ole vielä alkanut ja nyt olen taas varma että olen raskaana
huippaa,väsyttää,oksettaa/tosi kuvottava olo kokoajan..
apua..mitä mie teen..huomenna testiä ostamaan..miehelle en oo sanonu vielä mitään mut tiedän et ei vieläkään vauvaa halua..mie en kyllä enää toista aborttia pysty tekemään

:( Odottele testiin saakka ja kuuntele sen jälkeen itseäsi, älä muiden painostusta. Sinä sen kaiken kanssa joudut elämään päätit mitä tahansa. Jaksamista, oli tulos mikä tahansa :hug:

[QUOTE="vieras";22871263]..ja sitä asiaa voi miettiä ennenkuin menee niitä lakanoita heiluttelemaan....[/QUOTE]

Tämän voi myös sanoa jokaisesta naisesta joka "ei tiedä kuka isukki on" j avaaditaan yhteiskunnalta elatusta...kuinka moni nainen muuten olisi parisuhteessa jossa en antaisi sen perusteella että en halua enempä lapsia koska niitä on kuitenkin jo 2 vasiten hankittua..olisiko minulla oikeus pitää vain omaa kivaa puolison lähellä ja näin harrastaa todellista turvaseksiä...pihat poikki ei myöskään aina auta..tuttu nainen tuli raskaaksi kun ne kasvoivat 10v. yhteen

Tämän voi myös sanoa jokaisesta naisesta joka "ei tiedä kuka isukki on" j avaaditaan yhteiskunnalta elatusta...kuinka moni nainen muuten olisi parisuhteessa jossa en antaisi sen perusteella että en halua enempä lapsia koska niitä on kuitenkin jo 2 vasiten hankittua..olisiko minulla oikeus pitää vain omaa kivaa puolison lähellä ja näin harrastaa todellista turvaseksiä...pihat poikki ei myöskään aina auta..tuttu nainen tuli raskaaksi kun ne kasvoivat 10v. yhteen

Kaikkein ikävintä on se kun mies haluaisi pitää lapsen mutta nainen ei ja päättää abortoida..siinä vaiheessa ei kukaan penää miehen vastuuta ja OIKEUKSIA :/

Yhteistyössä