Otsikkoon viitaten - miksi palstan mukaan lapsilla on oltava samat oikeudet kuin aikuisilla(mutta velvollisuuksia luonnollisesti ei)? Miksi aikuisen arvo ja oikeudet päättyvät lastensaantiin?
Mulla ja miehelläni on oikeus nukkua toistemme vieressä. Meidän lapsilla on myös oikeus omiin sänkyihin.
Varoituksen sananen, nyt tulee ihmettelyä hieman aiheen vierestäkin - ei kannata lukea jos alkaa ahdistamaan
Itse koin ahdistavana nukkua äidin vieressä, omaa sänkyä ei mulle raskinut ostaa. Miesystävän tieltä sitten nahkasohvalle lapsi, kyllä oli mukava nukkua pää puista käsinojaa vasten. Enpä laittaisi omiani tuota kokemaan. Oma sänky, oma tila ja rauha kaikilla.
Toki se on sitten se meidän tyyli, mutta kyllä ihmetyttää tää nykyinen hysteerinen vauhkoaminen lasten oikeuksista - ainakin kun ne menevät siihen pisteeseen että lapset ovat jo jumalan asemassa ja lasten saannin myötä elämä sitten loppuu, tai ainakin muuttuu täysin lasten ehdoilla mentäväksi. Tietysti palstan mukaan ääntäkään ei saa korottaa kun se on kiduttamista ja monesti saa lukea vertauksen ettei poliisikaan huuda sulle jos ajat ylinopeutta(kyllä ne perhanat muuten takuulla huutaa perään jos yrität karata :xmas: ), mutta eikös aikuisen kanssa keskustelu ole HIEMAN eri asia kuin lapsen?
Nyt siis ei saa aviosuhteen osapuolillakaan olla enää OIKEUTTA nukkua rauhassa vierekkäin, vaan tämäkin muutetaan LAPSEN oikeudeksi tulla samaan punkkaan, aviovuoteeseen näin hieman vanhanaikaisesti ilmaistuna