J
jhg
Vieras
[QUOTE="vieras";22890130]No kyllä mä ihmettelen suunnattomasti aikuista ihmistä joka ei osaa nukkua yksin! Onko sitä siirrytty suoraan äidin helmoista miehen kainaloon? Eikö nämä ihmiset ole koskaan asuneet yksin?!
Meillä lapset nukkuu omissa sängyissä, vauvana tosin nukkuivat pinnasängyssä meidän sängyssä kiinni. Mekin nukkuttaisi miehen kanssa mielellään molemmat omissa sängyissä
Jokainen meidän perheessä on aina ollut sellainen että tarvii TILAA kun nukkuu. Joskus joku lapsista tulee yöllä viereen (saa tietenkin aina tulla jos haluaa) mutta ei siitä tule koskaan mitään. Kukaan ei saa nukuttua kun kaikki pyöritään ja potkitaan niin. Mutta joo, miehen kanssa nukutaan samassa sängyssä ihan vaan käytännöllisyyden takia kun kerran meillä on sama huonekin, niin sinne ei oikein saa nätisti sijoitettua kahta erillistä sänkyä ja kuitenkin kun siellä tulee joskus harrastettua muutakin kun nukuttua niin on ihan mukavaa että tilaa siihen on
Parhaiten mä oon nukkunut kun asuin yksin ja sain rauhassa pyöriä siellä omassa isossa parisängyssä, sillon oli riittävästi tilaa
[/QUOTE]
Jaa-a, minä en kyllä voi sanoa nauttivani yksinnukkumisesta ja muutin 15-vuotiaana (yksin) pois kotoa.
Asuin pitemmän aikaa yksin, mutta nytkun olen tottunut että se miekkonen on vieressä niin on toki perseestä nukkua yksin.
Meillä lapset nukkuu omissa sängyissä, vauvana tosin nukkuivat pinnasängyssä meidän sängyssä kiinni. Mekin nukkuttaisi miehen kanssa mielellään molemmat omissa sängyissä
Parhaiten mä oon nukkunut kun asuin yksin ja sain rauhassa pyöriä siellä omassa isossa parisängyssä, sillon oli riittävästi tilaa
Jaa-a, minä en kyllä voi sanoa nauttivani yksinnukkumisesta ja muutin 15-vuotiaana (yksin) pois kotoa.
Asuin pitemmän aikaa yksin, mutta nytkun olen tottunut että se miekkonen on vieressä niin on toki perseestä nukkua yksin.