Mystisesti katoavat tavarat.

Taevahan Tosi

Aktiivinen jäsen
28.01.2008
11 227
2
38
Monet valittaa että sukat katoaa, no meillä on sen verran sukkia etten huomais vaikka pesukone niitä söiskin mutta mihin ihmeeseen voi kadota puuvärikyniä? Niitä on se iso purkki olemassa, mutta sitten kun niitä tarttee niin ei varmasti ole ku pari hassua kynää purkissa :confused:

Mulla katoo mystisesti juuri se tavara jota tarttisin, joka on monta viikkoa pyöriny jaloissa. Ja sit ku luovutan ja ostan uuden, niin löydän vanhan viimeistään seuraavana päivänä :headwall:

[QUOTE="Kaisa";22901832]Ne on siellä paikassa nimeltä "hukka".. ku kukaan vaan ei tiedä et missä sellainen paikkakunta siaitsee :/[/QUOTE]

Jos joku asuu hukka nimisessä paikassa niin voisko lähettää mulle ne värikynäpaketit takas, niitä on aika monta hukassa taas.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22901934:
Meillä pesukone kyllä syö sukkia, joku nyysii taskuista kärrypoletit, jotku asiat hukkuu niin hyvin etten muista enää niiden olemassa oloakaan... :snotty:

Mulla ei onneks ole poletteja niin mä en voi hukata niitä :D Kaikki muu on mystisesti hukassa mutta nuo värikynät nyt on vaan oma mysteerinsä kun niitä ei missään vastaankaan kävele, ne on sen verran isoja ettei imurikaan niitä syö joten mihin ihmeeseen ne joutuu.

mä luulen että ne kynät on sohvan välissä, sisällä tai alla. Sieltä aina löytyy meillä kyniä. Mullakin katoo aina ponnarit. Kerran löytyi yksi sukan sisältä...joka oli aika huvittavaa. Se sukka ei tosin ollut kadoksissa...muutenhan olisi voinut kuvitella että kaksi kadonnutta oli hakenut turvaa toisistaan.

[QUOTE="väsynyt";22902022]mä luulen että ne kynät on sohvan välissä, sisällä tai alla. Sieltä aina löytyy meillä kyniä. Mullakin katoo aina ponnarit. Kerran löytyi yksi sukan sisältä...joka oli aika huvittavaa. Se sukka ei tosin ollut kadoksissa...muutenhan olisi voinut kuvitella että kaksi kadonnutta oli hakenut turvaa toisistaan.[/QUOTE]

täytyykin tarkistaa sohva ens kerralla kun imuroi, vaikka sinnekkään niiden ei ois pitäny päästä kun sohva on hupun sisässä mutta jos joku pieni ja näppärä on ne sinne alle jemmannu :)

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22902024:
Kenenkäs muksu se täällä söi suu täydeltä värikyniä. Jos ne on mennet parempiin suihin? :D

Kiva, jos meille saa myötäinsä ostaa värikyniä niin lapselle joka niitä vielä hukkaamisen lisäks syö niin niitä saa ostaa varmaan tuplasti :xmas: