mistähän sais energiaa siivoamiseen, olis suursiivouksen aika

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
täällä haisee, en tiedä mikä mutta hyvin epämiellyttävä haju leijailee koko asunnossa..
en tiedä onko se eltaantunut kissapissan haju vaiko joku muu ummehtunut lemu..
ei vaan jaksais aloittaa, mutta pakko on..
olis vaan kiinnostavaa tietää että mistä haju johtuu, siis jos se on kissa kuseskellut johonkin niin mihin, kun mitään lätäköitä ei ole näkynyt
 
[QUOTE="Satu";22907176]Siivoa huone päivässä. Ei kannata ottaa paineita. Tsemppiä![/QUOTE]

:) toi mun sisäinen kodinhengetär on ollut lakossa/lomalla jo jonkun aikaa.. eli en paljoa ole muutenkaan siivoillut.. ja nyt taitaa olla saavutettuna piste jossa pitää vähän ottaa paineita asiasta.. :D
jostain kumman syystä houkuttais enemmän käpertyä peiton alle sohvalle ja lukea kirja loppuun.. ja sitten aloittaa uusi.. 9 kirjaa jo luettuna :D
 
Sama juttu, toisaalta tekis mieli puunata kämppä oikeen putipuhtaaksi mut sitten toisaalta..ei millään jaksas ees alkaa.
Tääl on taas lasten vaatteet ja lelut vallanneet olohuonettakin, puhumattakaan niiden omasta huoneesta ja keittiössä on astioita joka pöydällä, kukaan ei niitä vahingossakaan koneeseen laita.
Joka paikassa on muutenkin vaikka mitä tavaraa/roinaa joita ei tosiaan tarviis olla.
Tiiä ees mistä sitä alottais.
 
Sama juttu, toisaalta tekis mieli puunata kämppä oikeen putipuhtaaksi mut sitten toisaalta..ei millään jaksas ees alkaa.
Tääl on taas lasten vaatteet ja lelut vallanneet olohuonettakin, puhumattakaan niiden omasta huoneesta ja keittiössä on astioita joka pöydällä, kukaan ei niitä vahingossakaan koneeseen laita.
Joka paikassa on muutenkin vaikka mitä tavaraa/roinaa joita ei tosiaan tarviis olla.
Tiiä ees mistä sitä alottais.

meillä sama.. leluja,vaatetta ja ROMUA.. kun sais vaan jostain aloitettua.
 

Yhteistyössä