Juon yksin kotona. Minulta saa kysyä mitä vaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei vain taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei vain taas

Vieras
Ei vaiskaan, ei ollut sellainen minulta saa kysyä mitä vaan aloitus kuten jossain vaiheessa oli tapana aloitella. :)

Mutta tuo yksin juominen on totta, eli kun en saanut ketään kaveria houkuteltua mukaan, päätin sitten juoda itsekseni muutaman siiderin. Onko yksin juomisessa teistä mitään pahaa? Itse normaalisti vieroksun asiaa, (pidän juomista enemmän seuratouhuna ja tunnelman nostattajana) mutta ensi kertaa tälläistä nyt touhua niin olisi kiva tietää muidenkin näkökulmaa asiasta. :)

Monestikin juon yksikseni. Mutta rehellisesti täytyy sanoa että mun mielestä se on jo hieman alkoholismimaista toimintaa. Että pakko saada humaltua vaikkei siihen liitykään mitään - ei juhlia, ei kavereiden kanssa olemista, ei baariin lähtöä tms. On vaan se pelkkä halu olla humalassa.

Juu en ymmärrä, itteäni ei kyl kiinnosta yhtään ottaa -sitä saunasiideriäkään- jos oon yksin kotona. Mikä itu siinä on? miks juot jos et päässy lähteen minnekään tai saanu ketään seuraksi?

[QUOTE="aapee";22911646]Loistavia! Mulla keikkaa aina muutenkin hitaasti mutta tää kommentti nauratti erityisesti: <Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin".>[/QUOTE]

luin kans, hyviä juttuja! :D

Juu en ymmärrä, itteäni ei kyl kiinnosta yhtään ottaa -sitä saunasiideriäkään- jos oon yksin kotona. Mikä itu siinä on? miks juot jos et päässy lähteen minnekään tai saanu ketään seuraksi?

Varmaan tuo tylsyys on yksi osatekijä, mutta myös se että tiedän että seuraaava mahdollisuus juoda on varmaan reilun vuoden päästä, ja sekin sitten jos saa jonkun hoitamaan muksua, eli haluan nauttia siitä nousuhumalan tunteesta jo vähän varastoon.

Mulla kans lapsi hoidossa ekaa kertaa moneen kuukauteen, ja just hain itelleni 2 siideriä. Koko päivän siivonnu ja pessy pyykkii... Mikäs tän mukavampaa. Parempi tää tällee on, ku et lähtis baarii vetää tätä siduu. ;) (täytyy kyl myöntää, et tää on eka kerta ku tällee teen... Mut voihan se olla, et täs keksii viel vaik tekemistäkin.)

Minä join yksin ainoastaan opiskeluaikana, siis ennen baariin menoa.. Asuin niin kaukana keskustasta, että kukaan ei tullut ikinä mun luo kylään, eikä sitä aina jaksanut lähteä muiden luo.. Eli join sitten yksikseni ja kuuntelin hyvää musiikkia, valmistauduin baariin kaikessa rauhassa..

Nykyään (siis ennen viime elokuuta) en ole yksin juonut, joskus oon saattanut yhden tai kaksi siideriä kotona ottaa, mutta silloinkin on mies ollut seurana.. Ei oo ihan mun juttu se yksin kittaaminen, kyllä se seuratouhua on!

Yhteistyössä