N
ninnie
Vieras
Olen tapaillut kuukauden ajan erästä miestä. Tunteet eivät ole palavia enkä voi sanoa olevani rakastunut sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta viihdyn hänen kanssaan, olen alkanut kiintyä häneen ja hänen kanssaan on turvallinen olo. Nyt kuitenkin mietin että huijaanko itseäni kun olen hänen kanssaan, kannattaako suhdetta edes alkaa rakentaa jos ei ole rakastunut. Mitä jos vastaan kävelee sitten myöhemmin elämäni rakkaus, ja sitten särkyy sydämiä. Toisaalta mietin, onko olemassa edes mitään ainoaa oikeaa, voiko kohtalaisesta suhteesta tulla sellainen jos tekee sen eteen töitä.
Listasin suhteen hyviä ja huonoja puolia.
Hyvät:
+pidän siitä miten hän kohtelee lapsiani ja puhuu heille. Pitää heitä luonnollisena osana minua eikä välttämättömänä pahana joka täytyy vain kestää.
+pidän siitä kuinka hän kohtelee ja juttelee eläimille
(minusta se kertoo ihmisestä paljon)
+seksi on enimmäkseen ok
+hellä ja huolehtiva minua kohtaan
+avoin tunteissaan, tehnyt selväksi että on tosissaan minun kanssa
+juominen hallinnassa, elämäntavat ok
+hyvä työpaikka, hyvä ja tunnollinen ammatissaan
+kivannäköinen
+huomioi, tuo kukkia jne
Huonot:
-ei tule toimeen ystävieni kanssa. Ystäväni pitävät häntä junttina, hän pitää ystäviäni tylsinä ja hienohelmoina
-vanhempani eivät selvästikään pidä hänestä, tosin sietävät häntä minun takiani. Eivät ole sanoneet sitä mutta vaistoan sen ja omat ennen hyvät välit vanhempiin viilenneet vähän.
-en pidä siitä miten puhuu rahoistaan (kerskailee)
-liian innokas, painostaa etenemään suhteessa
-välillä junttimaista käytöstä (esim ravintolassa valittaa ruoasta, tai hinnoista, aaargh)
-aika junttimainen pukeutumistyyli
-tarvitsee koko ajan kehumista, ja kerjää kehuja, rasittavaa
-keskuteluissa ei älyllistä haastetta,eikä suhteessa muutenkaan, mitä ehkä kaipaisin
-erilainen arvomaailma (humanisti vs materialisti jne)
Lisäksi on aika mustasukkainen, mistä en osaa sanoa onko hyvä vai huono asia. Ei yritä rajoittaa menemisiäni sen takia eikä vakoile, mutta vähän väliä kuittailee muka vitsillä jotain jos olen yhteydessä exääni tai miespuolisiin ystäviini joita hän ei tosin tunne kovin hyvin.
Kertokaa siskot mitä mieltä olette?
Listasin suhteen hyviä ja huonoja puolia.
Hyvät:
+pidän siitä miten hän kohtelee lapsiani ja puhuu heille. Pitää heitä luonnollisena osana minua eikä välttämättömänä pahana joka täytyy vain kestää.
+pidän siitä kuinka hän kohtelee ja juttelee eläimille
+seksi on enimmäkseen ok
+hellä ja huolehtiva minua kohtaan
+avoin tunteissaan, tehnyt selväksi että on tosissaan minun kanssa
+juominen hallinnassa, elämäntavat ok
+hyvä työpaikka, hyvä ja tunnollinen ammatissaan
+kivannäköinen
+huomioi, tuo kukkia jne
Huonot:
-ei tule toimeen ystävieni kanssa. Ystäväni pitävät häntä junttina, hän pitää ystäviäni tylsinä ja hienohelmoina
-vanhempani eivät selvästikään pidä hänestä, tosin sietävät häntä minun takiani. Eivät ole sanoneet sitä mutta vaistoan sen ja omat ennen hyvät välit vanhempiin viilenneet vähän.
-en pidä siitä miten puhuu rahoistaan (kerskailee)
-liian innokas, painostaa etenemään suhteessa
-välillä junttimaista käytöstä (esim ravintolassa valittaa ruoasta, tai hinnoista, aaargh)
-aika junttimainen pukeutumistyyli
-tarvitsee koko ajan kehumista, ja kerjää kehuja, rasittavaa
-keskuteluissa ei älyllistä haastetta,eikä suhteessa muutenkaan, mitä ehkä kaipaisin
-erilainen arvomaailma (humanisti vs materialisti jne)
Lisäksi on aika mustasukkainen, mistä en osaa sanoa onko hyvä vai huono asia. Ei yritä rajoittaa menemisiäni sen takia eikä vakoile, mutta vähän väliä kuittailee muka vitsillä jotain jos olen yhteydessä exääni tai miespuolisiin ystäviini joita hän ei tosin tunne kovin hyvin.
Kertokaa siskot mitä mieltä olette?