Rumat ihmiset, meidän ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22945104:
Pieni tunnustus miehestäni: hän on äärimmäisen seksikäs juuri siksi, että karvoituksesta huomaa kysymyksessä olevan mies :) Miehellä saa ja pitääkin olla karvoja, miten muka pystyy muuten lämmittämään naista siinä kainalossa? :laugh:

sinoot outo naiseksi :D ainakin palsta-naiseksi.

sinoot outo naiseksi :D ainakin palsta-naiseksi.

Olen outo kaikessa mielessä, myös todellisessa elämässä. Italialaset ovat varmoja, että olen outo, koska olen suomalainen ja suomalaiset ovat varmoja, että olen outo, koska asun Italiassa. Vain perheeni ja lapsuudenystävät tietävät totuuden: synnyin outona ja tulen sellaisena myös kuolemaan. Outous on olotila, johon kaikkien kannattaa pyrkiää :D :confused::O:rolleyes::cool::eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22945116:
Olen outo kaikessa mielessä, myös todellisessa elämässä. Italialaset ovat varmoja, että olen outo, koska olen suomalainen ja suomalaiset ovat varmoja, että olen outo, koska asun Italiassa. Vain perheeni ja lapsuudenystävät tietävät totuuden: synnyin outona ja tulen sellaisena myös kuolemaan. Outous on olotila, johon kaikkien kannattaa pyrkiää :D :confused::O:rolleyes::cool::eek:

niinpä niin :laugh: eli ei ollut eka kerta kun kuulit tämän

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22945119:
Minä taas olen aina ihaillut sellaisia "komeita" neniä, joissa on korkea luusto, täällä Italiassa on paljon tällaisia neniä ja mielestäni ne ovat upeita.

kiva ku jotkut tykkää,mun mieskin tykkää.antaa kuulemma kasvoille ryhtiä.mä en tykkää kun tämä ei ole alkuperänen nenä,mulla murtui nenä teininä ja uusi muoto oli tämä inkkari.

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22945148:
kiva ku jotkut tykkää,mun mieskin tykkää.antaa kuulemma kasvoille ryhtiä.mä en tykkää kun tämä ei ole alkuperänen nenä,mulla murtui nenä teininä ja uusi muoto oli tämä inkkari.

Totta puhuen taidan tietää 2 ihmistä, jotka ovat oikeasti tyytyväisiä nenäänsä, ja tunnen sentään aika monia ihmisiä ;) Jostain syystä nenä on useimmilla sellainen, jonka haluaisivat vaihtaa, vaikka muiden mielestä olisi suorastaan kaunis! :)

niinpä niin :laugh: eli ei ollut eka kerta kun kuulit tämän

Siitä on tullut suoranainen ylypeyren aihe :laugh: No ei vaiskaan, murrosiässä olisin mielellään ollut ns. normaali ihminen, mutta minkäs teet... :) Nykyään olen kyllä sinut itseni ja outouteni kanssa, varsinkin, kun mies on VÄHINTÄÄN yhtä outo kuin minä ja meillä on tämmöinen outojen kopla, jossa puhutaan outoja ja huumorinkukka se vasta outoa (ja kieroutunutta...) onkin... Tytär on vissiin tulossa vanhempiinsa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22945205:
Siitä on tullut suoranainen ylypeyren aihe :laugh: No ei vaiskaan, murrosiässä olisin mielellään ollut ns. normaali ihminen, mutta minkäs teet... :) Nykyään olen kyllä sinut itseni ja outouteni kanssa, varsinkin, kun mies on VÄHINTÄÄN yhtä outo kuin minä ja meillä on tämmöinen outojen kopla, jossa puhutaan outoja ja huumorinkukka se vasta outoa (ja kieroutunutta...) onkin... Tytär on vissiin tulossa vanhempiinsa :saint:

outous on hyvä asia, tiettyyn rajaan asti :D sit kun alkaa menemään siihen kylähullun puolelle niin... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22945194:
Totta puhuen taidan tietää 2 ihmistä, jotka ovat oikeasti tyytyväisiä nenäänsä, ja tunnen sentään aika monia ihmisiä ;) Jostain syystä nenä on useimmilla sellainen, jonka haluaisivat vaihtaa, vaikka muiden mielestä olisi suorastaan kaunis! :)

Hulluutta, sanon minä!

Minulla on hieno, kaunis, suuri ja näkyvä nenä. Pois en vaihtaisi, en. Ja kroppanikin on juuri sopiva. Olen täydellinen tällainen tapaus.

Kaikki ovat kauniita, jos niin päättävät.

Näyttää siltä, että ketju on katkennut ajat sitten, mutta pakko kommentoida. Itselläni ei ole pelkoa siintä, että tissit olisivat pienet, koska on olen nuorimies. Mulla löytyy mm. Vino nenä ja siinä samassa toinen sierain on pienempi, leuka ei ole tasainen ja silmät ovat erikorkeudella, ehkä olen huomannut nämä kaikki viat, koska katson peiliin ainakin 30 kertaa päivässä ja siinä murehdin, että miksi minusta ei tullut komea. Itse en niinkään halua olla yksin nurkassa tykkään olla pippaloissa, mutta sitten aina kun olen yksin alkaa ne hurjat ulkonäkö paineet. Kirurgi olisi aika jees, mutta mistä minä sellaset rahat hankkisin? Saisin sentään leuan, nenän kuntoon, niin ja minulla on muuten luomet melkein ripsien päällä joten ei sekään näytä oikein kivalta, ja vaikka kirurgilla kävisin niin ne silmät tulevat aina olemaan eritasolla, joten ehkä se itsemurha olisi van paras vaihtoehto? Ei täällä kauaan enään jaksa seisoskella, kun on niin pahamieli joka päivä. Tai sitten vain yritän ajatella etten ole ruma, ja hankkisin jonkun ei niin 'kauniin' naisen itselleni, ja ikääkin on vasta 17v, joten olisihan tässä vielä aikaa elellä ja yrittää tsempata.

Yhteistyössä