Olen ollut tänään jo ahkera ja reipas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen ehtinyt juomaan kaksi kuppia kahvia, pesemään kattien laatikon, alakerran vessan lattiasta kattoon, kodinhoitohuoneen, alakerran eteisen, petaamaan sängyt ja p, pesemään pyykkiä.
Kohta vuorossa yläkerran vessa ja imurointi, pölyt, lattioiden peseminen.

Sitten sen jälkeen kävellen kauppaan ostamaan lapsille karkkipäivän karkit.
Ja jahka kuopus menee nukkumaan jatkan tytön huoneen maalaamista. Sinne on valmistunut kaksi helo kittyä seinälle.

Tulipa hyvä mieli kun luin viestisi, olet tosiaan ollut reipas =) Meillä herättiin tänä aamuna tuntia tavallista aikaisemmin ja tuntuu että mä en käynnisty ollenkaan. Tukka pystyssä vielä kahvia juon ja lapsi kattoo muumeja. Kohta voitaisiin lähteä rattailla tai pulkalla käymään lähikaupassa =) (Laitan pipon päähän ettei tarvi mennä vielä suihkuun...)

Mä olin eilen tosi ahkera ja reipas... Aamulla en löytänyt tiskirättiäkään, taisin tehdä liian montaa asiaa samaan aikaan kun se on kadonnut jonnekin.. No, kaipa se sit jostain löytyy hyllyn päältä löytyy..

[QUOTE="Vieras";22952945]Tulipa hyvä mieli kun luin viestisi, olet tosiaan ollut reipas =) Meillä herättiin tänä aamuna tuntia tavallista aikaisemmin ja tuntuu että mä en käynnisty ollenkaan. Tukka pystyssä vielä kahvia juon ja lapsi kattoo muumeja. Kohta voitaisiin lähteä rattailla tai pulkalla käymään lähikaupassa =) (Laitan pipon päähän ettei tarvi mennä vielä suihkuun...)[/QUOTE]

Illalla on ihana mennä päivän päätteeks miehen kanssa saunaan :)

meillä herättiin tänään klo. 05.00 :D
sängystä noustiin vasta puol 7.
Kuopukselle tulee hampaita niin ne herättää. Normaalisti nukkuu kasiin saakka.

mä en oo saannu ku roskat ulos ja pyykin koneeseen.. ja joo.. tytön päiväkotiin.. koht lähden vesijuoksemaan ja sit takas siivoamaan kotopuoleen :) iltapäivällä tyttö pk:sta ja ku mies pääsee töistä kauppaan ja sit mä lähen illalla kasiks töihin yövuoroon :)

mä en oo saannu ku roskat ulos ja pyykin koneeseen.. ja joo.. tytön päiväkotiin.. koht lähden vesijuoksemaan ja sit takas siivoamaan kotopuoleen :) iltapäivällä tyttö pk:sta ja ku mies pääsee töistä kauppaan ja sit mä lähen illalla kasiks töihin yövuoroon :)

Tätä en ole ikinä ymmärtänyt enkä tule ikinä ymmärtämäänkään että lapsi viedään päiväkotiin vaikka itse ollaan kotona. Miksi ylipäätään pitää tehdä lapsia jos niitä ei jakseta hoitaa/olla niiden kanssa.
Päiväkodit ovat tarkoitettuja niille lapsille joidan vanhemmat ovat töissä.

Yhteistyössä