Tuhlasin tänään, tuntui hyvälle...nyt ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jenna"

Vieras
Ostin
itselleni;
Tommy Hilfigerin oloasun 149e
Tommy Hillfigerin neuleen 188e
Gant hattu 78e

Lapsille;
Stokkalat huppari 39e
H&M mekko 28e
Crossin alusasu 36e
Puman verkkarit 49e
Polon neule 92e
Peakin poolo 62e
Peakin fleece 129e
Murtomaa sukset salomon 129e

Shoppailu tuntui ihanalla, nautin ja nyt kotona tuntuu että rahat ois voinu käyttää järkevämmin,kun en mikään rikas ole=(

Jotenkin ymmärtäisin jonkun hyvän, laadukkaan, ajattoman perus käyttövaatteen tai pari ja niihin uponneet nelisen sataa, mutta oloasuun en pistäisi paria kymppiäkään (kotonahan ollaan vanhoissa verkkareissa ja virttyneessä abihupparissa!) enkä missään nimessä pistäisi yhteen lapsen vaatteeseen ikinä yli satasta.

Suksiin taas panostaisin...

Ja mä täällä mietin että miten pärjään tiistaihin asti kunnes saan kelan tuet kun alotin opiskelun ja tilillä 2 euroa ja 5 henkeä pitäs elättää.
Voi kumpa olis etes 20 euroa niin ois rikas olo:/

mä olin sairaslomalla muutaman viikon ja löysin sit nettiostamisen ihanuuden, ostin aivan maanisesti ja kun sain paketit niin oli jo aivan oksettava olo. Ostelin vaan kun ei ollut muuta hommaa.

Hassua, kun mä "tuhlailen" niin se tarkottaa jotain 150-200 euron laskua hm:ltä, vaatteita tulee molemmille lapsille varmaan puoleksi vuodeksi eteenpäin sekä vielä jotain kivaa mulle ja ehkäpä vielä miehellekin :D

Mä en yksinkertaisesti kykenis ostamaan noin, vaikka varaa oliskin..

[QUOTE="vieras";22957628]Oliko pelkät sukset vai koko paketti? Ikinä en ostais tuon hintaisia vaatteita, en edes katsele sellaisia, mutta nuo sukset oli taatusti hyvä ostos =)[/QUOTE]

Pelkät sukset.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22958187:
Onko sulla muuten mitään käsitystä siitä mitä nuo Tommyt maksaisivat USA:sta ostettuina? Ne on ihan peruskamaa, mutta ylihinnoitellaan (brändätään) Euroopassa.

Ei ole tietoa.

Mä en ostaisi ikinä kasvaville lapsille noin kallista vaatetta, enkä kyllä itellenikään. Jos mä tuhlaisin noin paljon niin ostaisin sitten sen hintaista mitä nytkin mutta sitten paljon enemmän. Tuntuisi paljon kannattavammalta ja järkevämmältä.

Mutta jokainen tyylillään. :) Tosin kertoo se katumuskin jotain.

Ihan järjettömän hintaisia! Mä en käsitä miten ihmiset viitsii maksaa jostain viisinkertaisen hinnan vaan siks että siinä on joku 'brändimerkki' En vaan käsitä.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22958187:
Onko sulla muuten mitään käsitystä siitä mitä nuo Tommyt maksaisivat USA:sta ostettuina? Ne on ihan peruskamaa, mutta ylihinnoitellaan (brändätään) Euroopassa.

Mitäpä sillä on euroopassa asuessa merkitystä, mitä ne maksaa jenkeissä?
Ei vaikuta tänne.

[QUOTE="Jenna";22958166]Haaveilen elämästä jossa saan ostaa luksusta ja laata,piittaamatta hinnasta.Ja näin kuljin tänään.Miksi en saisi joskus nauttia ja tuhlata? Inhottaa kun pitää aina katsoa hintalappua ja tyytyä siihen mitä on.[/QUOTE]

No mutta tottakai saat jos kerran haluat, mutta miksi sitten mariset että kaduttaa?

Yhteistyössä